סופר קופירייטינג להודעות SMS

קמפיין SMS הוא אחד מכלי השיווק החזקים ביותר העומדים לרשות בית העסק. אך כדי להנות מיתרונות הערוץ השיווקי הזה חשוב לפעול ביעילות ובחכמה ולייצר קופירייטינג מנצח!

 

שיווק באמצעות SMS מהווה שיטת שיווק יעילה וכדאית, שהסיכויים גבוהים מאוד שהלקוח יקרא, וזאת בשל העובדה שכולנו מסתובבים קרוב קרוב וצמוד אל המכשיר הנייד.
סקרים מראים כי ההיענות למסרים המועברים באמצעות SMS נמצא כי קרוב ל-100% מהמסרונים השיווקיים נקראים על ידי הנמענים, בניגוד לדיוור אלקטרוני, שרבים לא טורחים בכלל לפתוח ולקרוא.
פנייה באמצעות הודעות sms הוא מהערוצים השיווקיים המניעים לתגובה ישירה ולפעולה מיידית. לכן על אנשי שיווק לקחת את יתרון האפקטיביות שנוצר על-ידי שיווק באמצעות הודעות SMS ולתעל משאבים משמעותיים לטובת הנושא.
איך עושים את זה נכון?

קופירייטינג

טיפים לקופירייטינג מנצח להודעות SMS

 

  • חלקו את קהל היעד שלכם לקהלים קטנים

    כך שכל הודעה שלכם תהיה ממוקדת מאד וסופר יעילה בהעברת המידע, ללקוח שנמצא בצד השני. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות מערכת שליחת הודעות SMS

  • מסר ממוקד מטרה

  • בקמפיין SMS מוצלח המסר צריך להיות ממוקד מטרה עם הוראות פשוטות על מה לעשות, לדוגמא קבלו 50% הנחה על כל הנעליים באתר למשך 24 שעות(בצירוף לינק ישיר לעמוד המבצע). הודעות SMS, חייבות להיות קצרות וקולעות ולא מעבר לחמישה משפטים קצרים. וכן, עדיף לחתוך משפטים ארוכים לכמה קצרים, ליצור קיטועים ולמנוע מהקורא להתעייף או לאבד עניין.

תמריצים והטבות

  • לצרף להודעה תמריץ, או הטבה ייחודית. מדובר בקמפיין אסרטיבי וישיר ולכן חשוב שגם התמריץ יהיה ישיר. זו יכולה להיות הנחה ברורה ומיידית או קבלת מוצר מתנה בעת רכישה או כל דבר אחר חשוב שההטבה תהיה מוגבלת בזמן– מוגבל בזמן ומוגבל בכמות כדי לתת את תחושת הנחיצות והלחץ למימוש ההטבה.

הזדהות

  • הציגו את עצמכם. גם אם יש לכם את הטלפון של הלקוח או שהמנוי נמצא ברשימת התפוצה שלכם, לא תמיד המספר שלכם שמור אצלו. מספר לא מזוהה מעלה מיידית את מפלס ההתנגדות. הציגו את עצמכם כך שהמנויים ידעו מי אתם, ואת המותג שלכם.

קופירייטינג טוב כולל בתוכו פנייה אישית

  • פנייה ממקום אישי. אף אחד מאיתנו לא רוצה לקבל את הרושם שהוא נזרק לרשימת תפוצת sms רנדומלית. נסחו את ה-sms בנימה אישית, ידידותית וכזו המחזקת אהדה וביטחון במותג שלכם. סמסו ללקוחות שלכם כאילו אתם מסמסים לחברים שלכם. הוספת שם הנמען בהודעת ה-SMS הופכת את ההודעה לאישית ויותר נעים לקבלה. לכן פרסונליזציה מגדילה משמעותית את אחוזי התגובה של הנמען.
  • מערכת שליחת הודעות SMS מסייעת לבחון את אחוזי ההצלחה של קמפיין ההודעות, כך תדעו כיצד לשנות את האסטרטגיה שלכם ולשדרג אותה.
    תוכלו לדעת כמה אנשים פתחו את ההודעה וכמה הקליקו על הקישור שמופיע בתוכה. הדרך השנייה כמובן היא מעקב אחר הרכישות שהגיעו בעקבות הקמפיין והבנה מה בדיוק הוא נתן במושגי עלות ותועלת.

הנעה לפעולה

  • ההודעה צריכה להביא להנעה לפעולה ברורה. אחת הדרכים הפופולריות והקלות לעשות זאת היא על ידי הוספת מספר טלפון או כתובת אתר האינטרנט בצירוף הטבה משמעותית המוגבלת בזמן, שתניע את המקבל לביצוע פעולה מיידית.
  • המנעו  מספאם.
  • יש לתפוס את תשומת לב הלקוחות מבלי להטריד אותם. וע"פ חוק הספאם אין לשלוח פרסומת מסחרית ללא אישור הנמען החוק מתייחס גם להודעות SMS. שליחת הודעות SMS שיווקיים לנמענים שלא ביקשו זאת במפורש היא אסורה.

 

אולי יעניין אותך- איך נדע אם ההודעה היא ספאם?