שליחת הודעות SMS כל היתרונות

שליחת הודעות SMS הינו  כלי לדיוור קצר, אישי וממוקד להודעות שמגיעות ישירות למכשיר הנייד של המשתמש כאשר המטרה העיקרית הינה ביסוס מערכת היחסים עם הלקוח והנעת הלקוח לפעולה כזו או אחרת.

קמפיין SMS  הוא הדרך המהירה והיעילה ביותר להגיע ישירות לקהל היעד, מחקרים שנערכו מראים כי שיעור הפתיחה של הודעות ה SMS מדהימים בין 90-98 אחוזים וזמן הפתיחה עד שלוש דקות בממוצע.

כיום עסק שאינו מחובר למערכת שליחת הודעות SMS  מפסיד המון הזדמנויות לתפיסת תשומת הלב של הלקוח אך לא רק מערכת שליחת הודעות SMS   משמשת גם ככלי פנים אירגוני לדוגמא: החתמת שעון נוכחות לעובד ששכח, הודעה על פגישה שהתבטלה וכו', בנוסף המערכת משמשת לעדכון לקוח על מועד אספקת מוצר או על עדכון לטיפול שנקבע בקופת החולים ועוד.

כל בעלי האתרים, המוכרים שירותים או מוצרים באמצעות האתר שלהם, רוצים ומרכזים את מרכז מרצם בעבור מטרה אחת – מטרה זו היא גיוס לקוחות חדשים לעסק או החזרת לקוחות שרכשו באתר ולהציע להם מוצרים חדשים לרכישה.

 

גיוס לקוחות דרך שליחת הודעות SMS

לכל מוצר או שירות, יש את קהל היעד הנכון לו וזה שאכן רוכש מוצר מסוג זה ומחפש אחריו. עסקים רבים טרם הצליחו לפענח אותה או הצליחו לבצעה באופן בו ההוצאות שלהם לא יגברו על ההכנסות. על מנת להצליח לבחור בדרכי השיווק הנכונות אשר יצליחו, הן לגייס את הלקוחות והן לעשות זאת באופן בו עדיין יישאר רווח סופי לבעל האתר, יש לפעול נכונה ולהכיר את השוק והמוצר איתו עובדים.

כיום, תודות לקדמה הטכנולוגית ולעולם השיווק הגדל ומתפתח, ישנן המון דרכי שיווק כאשר אחת מהטובות ביותר וזו המצליחה לייצר לקוחות רבים היא מערכת לשליחת SMS אשר הפכה כיום לכלי מאוד משמעותי ומרכזי בניהול ושמירה על מערכת היחסים עם הלקוחות, דרך עדכון וקבלה של מבצעים והטבות ועד לקבלת עדכוני סיסמא לאזור האישי באתר.

 

כיצד מערכת SMS משמשת את העסק שלי

העברת מסרים

שליחת הודעות SMS  מצוינת להעברת מסרים המניעים לפעולה של הלקוח, ההודעה תופסת את הלקוח היכן שנמצא הוא מקבל את ההודעה ומגיב מיידית.

שליחה מרובה

ניתן לשלוח מספר רב של הודעות ללקוחות בעת ובעונה אחת וכל זה בלחיצה על כפתור אחד דרך מצוינת להגיע למספר רב של לקוחות בזמן הקר ביותר.

קרבה ללקוח

הודעות סמס משדרת קרבה ללקוח המסרון נתפס כמשהו אישי כאשר ההודעה פונה ללקוח בשמו הפרטי ואופי נושא ההודעה נושא אופן אישי יצירת האינטימיות הזאת בונה נאמנות ושייכות לעסק בקרב הלקוחות.

100% צפייה

שליחת הודעות SMS  מייצר מאה אחוז צפייה  מצד מקבל ההודעה הלקוח אינו מפספס את המבצעים וההטבות המתקבלות מבית העסק.

מהם היתרונות של מערכת שליחת הודעות SMS

למערכת שליחת הודעות SMS ישנם היתרונות רבים בפסקה זו אנו נמנה כמה מהם

1.שליחת הודעות לקהל ייעד ממוקד – לדוגמא בחנות לספרים הגיעו ספרים חדשים להתייעלות כספית והשקעה בשוק ההון, ניתן לשלוח הודעת סמס לרשימת תפוצה ספציפית של אנשים אשר קוראים סוגי ספרים אלו ולהציע להם לרכוש את הספרים.

2.שינוי בשעות פתיחת החנות – במידה וישנו שינוי בפעילות החברה בסניף מסוים ניתן לשלוח הודעות סמס לכלל לקוחות החברה.

3.אירוע מיוחד – לדוגמה בחנות למוצרי תינוקות במהלך החגים כאשר יוצאים במבצעים מיוחדים על חבילות לידה ניתן ליידע את הלקוחות כי מדובר במבצע ייחודי ולזמן מוגבל.

4.פרסום מבוסס מיקום –  אחת היתרונות הבולטים של שליחת הודעות SMS  היא שניתן לתזמן את שליחת ההודעה לקהל הלקוחות המצויים בסמוך לכתובת הפיזית של בית העסק שמטעמו התבצעה שליחת ההודעה ולחשוף את אותו קהל ייעד

אחד מהיתרונות הנלווים למערכות המתקדמות של שליחת SMS קשור לעובדה שניתן לתזמן את שליחת ההודעה אך ורק לקהל לקוחות המצויים בכל רגע נתון בסמוך לכתובת הפיזית של בית העסק שמטעמו התבצעה שליחת ההודעה. יתרון זה מאפשר לכם לחשוף את קהל היעד הנמצא ברגעים אלו ממש בסמוך לבית העסק שלכם בכל מידע או תוכן שיווקי הרלוונטי עבורו באותה נקודת זמן.

יתרונות מערכת שליחת הודעות SMS  של יוניסל

מערכת הדיוור ושליחת הודעות סמס המתקדמת של יוניסל מאפשרת לך לנהל מערכת יחסים כתובה, יצירתית ומניעה לפעולה באופן יעיל וחכם.

למערכת שליחת SMS מספר יתרונות בולטים

1.ניהול רשימות תפוצה בממשק שליחה פשוט.

2.התממשקויות באמצעות API למערכות חיצוניות.

3.שליחות אוטומטיות, תזמוני הודעות, קמפיין דינאמי מותאם ועוד.

4.ניהול רשימות מורשות דיוור ואפשרות הסרה אוטומטית.

5.הפקת דוחות, בקרת נתונים וסטטיסטיקות.

צפו בסרטון הדרכה של המערכת

 

אז הבנו מה היתרונות של שליחת הודעות SMS ללקוחות. ואתם כבר עומדים לשגר SMS שיווקי לרשימת התפוצה שלכם?
עצרו עוד רגע וגלו איך מנסחים את ההודעה הנכונה? איך יוצרים משפך שיווקי מתאים ואוטומטי לאחר קבלת ההודעה? ומהן הטעויות שכדאי להמנע מהן?

5 טיפים ליצירת תוכן שיווקי מנצח להודעות SMS

כתבו קופי מושך ומסקרן

בדומה לציוצים שלכם בטוויטר יש לכם כמות קטנה של מילים שבאמצעותה אתם יכולים להעביר את המסר שלכם. נסו לגלות כיצד תוכלו לסקרן את הנמענים שלכם ולגרום להם לרצות לקבל עוד מידע – הדרך הטובה ביותר היא באמצעות משלוח הודעת SMS הכוללת הצעת מוצר חינמי או מבצע מפנק אם ישאירו את פרטיהם בדף הנחיתה.
לקריאה נוספת אודות קופרייטינג להודעות SMS

אל תסתפקו רק בהודעה – בנו דף נחיתה

הודעת SMS בודדת יכולה להכניס לכם מספר רב פניות. הודעת SMS המפנה לדף נחיתה שבו המתעניינים משאירים פרטים יוצרת לכם רשימת תפוצה איכותית של אנשים שמתעניינים בשירות שלכם אליהם אתם יכולים להמשיך ולפנות גם בעתיד במגוון דרכים – בהודעה נוספת, במייל או אפילו בפרסום ממוקד ברשתות החברתיות. חשוב לתכנן היטב את הקמפיין שלכם ולקשר מהודעת ה-SMS לדף נחיתה שיגביר את כמות הלידים – שרבים מהם יהפכו בעתיד ללקוחות פוטנציאלים משלמים.

משווקים מספר שירותים במקביל? צרו מספר קמפיינים

אם אתם משווקים מוצרים שונים שאינם נכללים באותה קטגוריה – כדאי לפצל את הקמפיין למספר הודעות המפנות לדפי נחיתה שונים. כך, תוכלו לפלח את רשימת התפוצה שלכם לפי פרמטרים שונים ולהתאים את ההודעה לנמען.
למשל, מוצרים שונים לנשים ולגברים עם דפי נחיתה מעוצבים בהתאם למינו של הנמען. דפי נחיתה המיועדים לאוכלוסיה של סטודנטים, חיילים או עובדים בחברת הייטק –המופנים לשירותים ולמוצרים המתאימים להם וכדומה.

סיימו את ההודעה במשפט מניע לפעולה

הלינק לדף הנחיתה שלכם אינו מספיק למרבית מקבלי ההודעה. יתכן שחלקם כרגע בעבודה או באמצע תוכנית טלוויזיה אהובה והם אינם ממוקדים לחלוטין בהודעה שקבלו. משפטים כמו "לחצו כאן כדי לקבל פרטים נוספים" או "הרשמו עוד היום וקבלו…", "התקשרו עכשיו ונציגנו ישמחו לספר לכם על המבצע היומי" יעודדו את הנמענים שלכם לפעול באותו הרגע שקבלו את ההודעה.

צרו הודעות מותאמות אישית על בסיס תאריכי ימי הולדת

יש לכם רשימת תפוצה עם תאריכי ימי הולדת? בידכם כח עצום! תוכלו להשתמש במידע הזה ומספר ימים לפני יום ההולדת להכין אותם לכך שהם יכולים לקבל מתנה אישית מכם, קופון הנחה או הזמנה לסרט או מסעדה אם יבצעו רכישה. נסו להיות מקוריים ולהפתיע עם הצעות חדשות שהמתחרים שלכם עדיין לא חשבו עליהם. הגדרה מראש של תוכנת ה-SMS ליצירת קמפיין מבוסס תאריך מעניקה לאנשים הנמצאים ברשימת התפוצה תחושה של קשר אישי – ממש כאילו נציג טלפוני התקשר לברכם ליום ההולדת.

 

לסיכום, קמפיין שיווקי מוצלח ב-SMS מתחיל בקופי הנכון וממשיך בתכנון חכם של הקמפיין ודף הנחיתה.
חשוב לא להציף את הלקוחות שלכם בהודעות על מנת שלא יאבדו את האפקט האישי החזק ולסיים כל הודעה במשפט מניע לפעולה. ממש כמו בשורה הבאה שלנו:
רוצים לגלות עוד?. נשמח לשמוע מכם!
השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר ונציגנו יצרו עמכם קשר בהקדם.