שליחת הודעות SMS כל היתרונות

שליחת הודעות SMS הינו  כלי לדיוור קצר, אישי וממוקד להודעות שמגיעות ישירות למכשיר הנייד של המשתמש כאשר המטרה העיקרית הינה ביסוס מערכת היחסים עם הלקוח והנעת הלקוח לפעולה כזו או אחרת.

קמפיין SMS  הוא הדרך המהירה והיעילה ביותר להגיע ישירות לקהל היעד, מחקרים שנערכו מראים כי שיעור הפתיחה של הודעות ה SMS מדהימים בין 90-98 אחוזים וזמן הפתיחה עד שלוש דקות בממוצע.

כיום עסק שאינו מחובר למערכת שליחת הודעות SMS  מפסיד המון הזדמנויות לתפיסת תשומת הלב של הלקוח אך לא רק מערכת שליחת הודעות SMS   משמשת גם ככלי פנים אירגוני לדוגמא: החתמת שעון נוכחות לעובד ששכח, הודעה על פגישה שהתבטלה וכו', בנוסף המערכת משמשת לעדכון לקוח על מועד אספקת מוצר או על עדכון לטיפול שנקבע בקופת החולים ועוד.

כל בעלי האתרים, המוכרים שירותים או מוצרים באמצעות האתר שלהם, רוצים ומרכזים את מרכז מרצם בעבור מטרה אחת – מטרה זו היא גיוס לקוחות חדשים לעסק או החזרת לקוחות שרכשו באתר ולהציע להם מוצרים חדשים לרכישה.

 

גיוס לקוחות דרך שליחת הודעות SMS

לכל מוצר או שירות, יש את קהל היעד הנכון לו וזה שאכן רוכש מוצר מסוג זה ומחפש אחריו. עסקים רבים טרם הצליחו לפענח אותה או הצליחו לבצעה באופן בו ההוצאות שלהם לא יגברו על ההכנסות. על מנת להצליח לבחור בדרכי השיווק הנכונות אשר יצליחו, הן לגייס את הלקוחות והן לעשות זאת באופן בו עדיין יישאר רווח סופי לבעל האתר, יש לפעול נכונה ולהכיר את השוק והמוצר איתו עובדים.

כיום, תודות לקדמה הטכנולוגית ולעולם השיווק הגדל ומתפתח, ישנן המון דרכי שיווק כאשר אחת מהטובות ביותר וזו המצליחה לייצר לקוחות רבים היא מערכת לשליחת הודעות סמס אשר הפכה כיום לכלי מאוד משמעותי ומרכזי בניהול ושמירה על מערכת היחסים עם הלקוחות, דרך עדכון וקבלה של מבצעים והטבות ועד לקבלת עדכוני סיסמא לאזור האישי באתר.

 

כיצד מערכת SMS משמשת את העסק שלי

1.העברת מסרים – שליחת הודעות SMS  מצוינת להעברת מסרים המניעים לפעולה של הלקוח, ההודעה תופסת את הלקוח היכן שנמצא הוא מקבל את ההודעה ומגיב מיידית.

2.שליחה מרובה – ניתן לשלוח מספר רב של הודעות ללקוחות בעת ובעונה אחת וכל זה בלחיצה על כפתור אחד דרך מצוינת להגיע למספר רב של לקוחות בזמן הקר ביותר.

3.קרבה ללקוח – הודעות סמס משדרת קרבה ללקוח המסרון נתפס כמשהו אישי כאשר ההודעה פונה ללקוח בשמו הפרטי ואופי נושא ההודעה נושא אופן אישי יצירת האינטימיות הזאת בונה נאמנות ושייכות לעסק בקרב הלקוחות.

4. 100% צפייה – שליחת הודעות SMS  מייצר מאה אחוז צפייה  מצד מקבל ההודעה הלקוח אינו מפספס את המבצעים וההטבות המתקבלות מבית העסק.

מהם היתרונות של מערכת שליחת הודעות SMS

למערכת שליחת הודעות SMS ישנם היתרונות רבים בפסקה זו אנו נמנה כמה מהם

1.שליחת הודעות לקהל ייעד ממוקד – לדוגמא בחנות לספרים הגיעו ספרים חדשים להתייעלות כספית והשקעה בשוק ההון, ניתן לשלוח הודעת סמס לרשימת תפוצה ספציפית של אנשים אשר קוראים סוגי ספרים אלו ולהציע להם לרכוש את הספרים.

2.שינוי בשעות פתיחת החנות – במידה וישנו שינוי בפעילות החברה בסניף מסוים ניתן לשלוח הודעות סמס לכלל לקוחות החברה.

3.אירוע מיוחד – לדוגמה בחנות למוצרי תינוקות במהלך החגים כאשר יוצאים במבצעים מיוחדים על חבילות לידה ניתן ליידע את הלקוחות כי מדובר במבצע ייחודי ולזמן מוגבל.

4.פרסום מבוסס מיקום –  אחת היתרונות הבולטים של שליחת הודעות SMS  היא שניתן לתזמן את שליחת ההודעה לקהל הלקוחות המצויים בסמוך לכתובת הפיזית של בית העסק שמטעמו התבצעה שליחת ההודעה ולחשוף את אותו קהל ייעד

אחד מהיתרונות הנלווים למערכות המתקדמות של שליחת SMS קשור לעובדה שניתן לתזמן את שליחת ההודעה אך ורק לקהל לקוחות המצויים בכל רגע נתון בסמוך לכתובת הפיזית של בית העסק שמטעמו התבצעה שליחת ההודעה. יתרון זה מאפשר לכם לחשוף את קהל היעד הנמצא ברגעים אלו ממש בסמוך לבית העסק שלכם בכל מידע או תוכן שיווקי הרלוונטי עבורו באותה נקודת זמן.

יתרונות מערכת שליחת הודעות SMS  של יוניסל

מערכת הדיוור ושליחת הודעות סמס המתקדמת של יוניסל מאפשרת לך לנהל מערכת יחסים כתובה, יצירתית ומניעה לפעולה באופן יעיל וחכם.

למערכת שליחת SMS מספר יתרונות בולטים

1.ניהול רשימות תפוצה בממשק שליחה פשוט.

2.התממשקויות באמצעות API למערכות חיצוניות.

3.שליחות אוטומטיות, תזמוני הודעות, קמפיין דינאמי מותאם ועוד.

4.ניהול רשימות מורשות דיוור ואפשרות הסרה אוטומטית.

5.הפקת דוחות, בקרת נתונים וסטטיסטיקות.

צפו בסרטון הדרכה של המערכת