יתרונות ניהול של רשימת תפוצה

שימוש ברשימות תפוצה הוא פופולארי מאוד ואפשר באמצעותו להגיע לקהל יעד נאמן. את אותו קהל יעד, אפשר בהמשך להמיר ללקוחות שירכשו מוצרים ושירותים. רשימות התפוצה יכללו מידע על מוצרים חדשים, מידע על מבצעים, עדכונים לגבי פוסטים חדשים באתר העסק ועוד.

מהם היתרונות של רשימות תפוצה?

יש המון יתרונות, בואו נדבר על חלקם:

-נכס לכל דבר – נכס שאף אחד לא יכול לערער עליו, לא גוגל וגם לא פייסבוק. ככל שתהיה רשימת תפוצה גדולה יותר, כך גם הרווח יהיה גדול יותר.

-עלות נמוכה – יש חברות שמאפשרות שליחה של ניוזלטרים בחינם, כמובן הדבר כפוף לגודל הרשימה וכמות הדיוורים שתוציאו ויש חברות שגובות תשלום. אגב, במידה ויש צורך לשלם, מדובר על עלות זניחה שמסכמת בהוצאה של עשרות דולרים בחודש. קראו המלצות על החברות ובהתאם לכך בחרו את החברה שהכי התרשמתם ממנה.

-קהל ממוקד – מי שהשאיר את פרטיו ונרשם לרשימת התפוצה שלכם, הוא קהל שנרשם מיוזמתו. נכון, סביר להניח שבהתחלה הקהל הזה יהיה קר ועל מנת להפוך אותו לקהל חם ומשלם, יהיה עליכם לתת לו ערך מוסף. כלומר, מומלץ לשלוח לו מידע לגבי מבצעים, מידע על מוצרים ושירותים שלכם וכו'.

איך אפשר להגדיל את רשימת התפוצה?

הרי זוהי המטרה העיקרית, להגדיל כמה שיותר את רשימת התפוצה. על כן, אפשר לנקוט בכל מיני פעולות והן:

-לכל הודעת מייל שאתם מוציאים, הוסיפו גם קישור לטופס רישום לרשימת התפוצה שלכם. אנחנו מבטיחים לכם שזה רק יועיל עבורכם.

-לכל פוסט שאתם מפרסמים באתר, הוסיפו גם טופס הצטרפות לרשימת תפוצה.

-יש לכם פרופיל פעיל ברשתות החברתיות? הוסיפו קישור לטופס ההרשמה בחלק האודות (BIO).

-בנו קמפיין ממומן בפייסבוק. יש כל מיני סוגים של קמפיינים בהם: קמפיין לידים בפייסבוק, קמפיין המרות, קמפיין תנועה, קמפיין לייקים, קמפיין מעורבות ועוד. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע שיש לו ידע וניסיון ובהתאם לכך לקבל המלצה לגבי הקמפיין המתאים. קמפיין יכול להיות מועיל מאוד במיוחד כאשר רוצים להשיג גולשים נוספים וכמובן להגדיל את רשימת התפוצה.

-תנו לגולשים משהו בחינם. מדובר על שיטה קלאסית שעובדת טוב. כולם אוהבים לקבל מתנות ולא חשוב אם מדובר על מוצר דיגיטלי הכולל טיפים לחיסכון או אם מדובר על שובר הנחה.
הטופס שלכם צריך להיות בנוי כך שהגולש יזין את כתובת המייל שלו לצורך קבלת המתנה וכמו כן תהיה בטופס תיבת סימון ולצידה משפט בסגנון "אני רוצה לקבל עדכונים ומבצעים בלעדיים גם בעתיד". אתם לא תאמינו איך הפעולה הפשוטה הזאת, תגרום לעלייה משמעותית באחוזי ההרשמה לרשימת התפוצה שלכם.

-תשקיעו בתכנים איכותיים. תייצרו תוכן איכותי. זה יכול להיות תוכן שאתם תכתבו בעצמכם (ואם יש לכם את הזמן ואתם גם אוהבים לכתוב, אז לכו על זה שכן אתם מכירים הכי טוב את המוצרים והשירותים שאתם מוכרים) או תוכן שתזמינו מכותבי תוכן שיש להם ידע וניסיון (זה צריך להיות תוכן שכתוב בצורה איכותית ושנותן ערך לגולשים).

-כתבו פוסטים אורחים בבלוגים אחרים. כך אתם יכולים להיחשף לקהל יעד גדול ולקהל שבאמת ירצה להירשם לרשימת התפוצה שלכם ולקבל מכם עדכונים.

לסיכום…

אנו ממליצים לכם ליישם את כל הטיפים שהוזכרו לעיל. הם יעזרו לכם להגדיל משמעותית את רשימת התפוצה שלכם. אם אין לכם רשימת תפוצה, הגיע הזמן לטפח אחת באמצעות מייל הודעות SMS או כל מערכת אחרת שמתאימה לכם. אנחנו מבטיחים לכם שמדובר על נכס שיש לו פוטנציאל גדול מאוד ונכס שממנו אתם רק תרוויחו.

שיהיה בהצלחה!