איך שמירה על קשר רציף עם הלקוח מחזקת את החיבור שלו לעסק שלכם?

כל איש שיווק יוכל לומר לכם, שאחד האלמנטים החשובים בשיווק הוא שמירת קשר רציף עם הלקוחות.
שמירת הקשר הרציף תורמת משמעותית לקשר בין העסק ללקוח ומניעה אותו לפעולה, דהיינו – להגיע ולקנות ממוצרי העסק, וכמה שיותר – יותר טוב…
אחת הדרכים המומלצות והיעילות של השיווק הדיגיטלי היא שליחה רצופה ושגרתית של הודעות SMS ללקוחות.

 

השיווק הדיגיטלי כאמצעי לשמירת קשר עם הלקוחות

כשמדברים על "שיווק דיגיטלי" מתכוונים לשיטת הפרסום והשיווק המקובלת בעידן המודרני שלנו – שיווק דרך ערוצים דיגיטליים, שאותם אנו מכירים היטב במחשב, בנייד ובטאבלט שלנו.
לשיווק הדיגיטלי יש מטרה ברורה ועיקרית – לפרסם מוצרים או שירותים של עסק ולקדם את מכירותיו.
וכך, משתמשים בפלטפורמות הדיגיטליות השונות כדי להגיע למספר גדול של אנשים ולקהלי יעד רחבים.
הפלטפורמות של השיווק הדיגיטלי הן: אינטרנט, רשתות חברתיות, מיילים, שליחת הודעות SMS , פרסומות ממומנות, כתבות תוכן באתרי אינטרנט, דפי נחיתה ועוד.

שמירה על קשר רציף עם הלקוחות בעזרת הודעות SMS

אחת מהפלטפורמות הדיגיטליות היעילות והמוצלחות ביותר הינה שליחת הודעות SMS ללקוחות.
מדובר, לא על שליחת הודעות מידי תקופה, אלא על שליחת הודעות רצופה של אפילו כמה פעמים בשבוע, בה העסק שולח בכל פעם הודעת SMS ללקוחותיו.
בהודעות ה- SMS ניתן להודיע ללקוחות על מבצעים מיוחדים, הנחות סוף עונה, ליידע אותם על חידושים שנכנסו לעסק, לאחל מזל טוב בימי הולדת ולהציע הנחה מיוחדת בתאריך זה וכדו'.

SMS ללקוחות

שליחה רצופה ושגרתית זו שומרת על קשר הדוק בין הלקוח לעסק ומשאירה אות העסק כל הזמן בתודעתו של הלקוח

.

על מה חשוב להקפיד כשכותבים הודעות SMS ללקוחות

  • על כתיבה שיווקית – הודעות ה- SMS צריכות להיות קצרות, ממוקדות וממצות.
    הן צריכות להיות מנוסחות באופן שיווקי שיסקרן ויעניין את הלקוחות ויניע אותם להגיע לעסק או לרכוש ממוצריו דרך האינטרנט.
  • מומלץ לתכנן בקפידה את שעת השליחה – זה לא צעד שיווקי נכון לשלוח הודעת SMS בשעות הלילה, למשל, כי אז אחוז הצפייה בהן יהיה אפסי.
    המומלץ הוא לשלוח את ההודעות בשעות הפעילות של היום, כדי לוודא שהלקוחות אכן ישימו לב להודעה, יקראו אותה ואולי יחליטו להגיע לחנות או לעסק כדי לראות בפועל את המבצעים שעליהם נכתב בהודעה.
  • להיעזר במערכת ניהול לשליחת הודעות SMS ממוחשבת

את מערכת הניהול הזו ניתן לתכנת לפי צרכי העסק, לדוגמה: לחלק את קהל הלקוחות לקהלים בעלי מאפיינים שונים ולשלוח לכל אחד מהם הודעה אחרת המתאימה לו, לתכנת מראש את כמות ההודעות שיישלחו, באלו שעות, באלו ימים וכדו'.
לשם כך, ניתן להיעזר בחבילות SMS לעסקים של מערכות ניהול לשליחת הודעות ממוחשבת.
לאחר התכנות תשלח מערכת הניהול באופן אוטומטי את ההודעות בבת אחת למספר גדול של לקוחות.

  • לנתח את התוצאות שהושגו בעקבות שליחת הודעות ה- SMS

אחד היתרונות של שיווק דיגיטלי הוא היכולת למדוד ולכמת אותו ולנתח את תוצאות השיווק בפרמטרים הדיגיטליים השונים.
כך, גם אפשר לעשות עם הודעות ה- SMS .
מנהלי העסק יכולים להחליט שפעם בחודש הם מעוניינים לראות את נתוני המכירות למול מספר ההודעות ונוסח ההודעות שנשלחו ללקוחותיהם.
לפי ניתוח התוצאות ניתן להחליט על המשך השיווק בעזרת הודעות ה- SMS , על שינוי או השארת הנוסח הקיים, על תדירותן ועוד.
כל זאת, כדי להגיע לכמות מכירות גבוהה ולקדם את העסק.

 

חברת יוניסל- מערכת ה- SMS לעסקים המשתלמת בישראל

חברת יוניסל מתמחה בשיווק מערכת ניהול ממוחשבת לשליחת הודעות  SMS ,במערכות דיוור אלקטרוני, בדיוור לעסקים, בתמיכה ובשירות.
נקודות המוצא של יוניסל היא, שגיוס לקוחות חדשים הינו דבר מורכב וששמירה על לקוחות קיימים הוא הכרחי בכל סדר גודל של עסק.
לכן, מציעה החברה מערכת SMS לעסקים הבטוחה והמתקדמת בישראל.
החברה מציעה ללקוחותיה העסקיים כלים טכנולוגיים חדישים וחכמים כדי לסייע להם לשמר על קשר רציף עם קהל הלקוחות שלהם, כדי להגיע לכמה שיותר מכירות.