חשיבות השימוש בחבילות SMS לעסקים

    לקבלת הצעת המחיר

    המשתלמת ביותר

    חייגו 072-395-4718
    או מלאו פרטים:






    תנאי מבצע

    יש לך רשימה מעל
    מיליון הודעות?
    פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!

    שליחת SMS לנייד היא פעולה שכל אחד מאיתנו מבצע על בסיס יומי, אך לא כל בעלי העסקים הפנימו את חשיבות ה- SMS ליצירת ושמירת קשר עם לקוחות, ולהגדלה משמעותית של ההכנסות.
    לכן, אנו ביוניסל החלטנו לספר לכם על הטכנולוגיה שעומדת לרשותכם ועל יתרונותיה הייחודיים.

     

    שימו לב לנתונים הבאים שמראים מה היתרונות בחבילות SMS לעסקים:

    חבילות SMS לעסקים - יתרונות

    עידן חדש – ישן:

    חוקרים רבים כבר כינו את תקופתנו בשם "העידן הסלולארי", ולא בכדי. מאז פרצו הטלפונים הניידים לתודעה הציבורית, התחוללה מהפכה של ממש בתקשורת הבינאישית ובהיבטים רבים של צרכנות, פנאי, חברה, פרסום ועסקים. עקב כניסת הטלפונים החכמים חל גידול משמעותי בטווח השימושים – כיום אנו ניגשים לנייד כדי להתעדכן במזג האוויר, בחדשות, בבתי עסק סמוכים, במבצעים עדכניים, בהודעות ווטסאפ ובמסרונים, ובעצם המכשיר נמצא תמיד בהישג יד. אכן, הנתונים מעידים כי 9 מכל 10 בעלים של טלפון נייד אינם מתרחקים ממנו יותר שני מטרים!

    אין ספק שאנו חיים בתקופה דינאמית ומה שנחשב פעם לחידוש מדהים שרק מעטים יכלו להרשות לעצמם, הפך לכלי בסיסי שקשה לתאר את החיים בלעדיו. דברים אלו נכונים גם לגבי מערכות דיוור מבוססות מסרונים, אשר מהוות פיתוח מרשים ומתקדם, שעלול להותיר את מי שלא משתמש בהן הרחק מאחור.

    שימוש בחבילת SMS לעסקים:

    מערכת שליחת sms מאפשרת לבצע מגוון רחב של פעולות, כאשר הדגש הוא בעיקר על שמירת קשר רציף עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים. להלן נציג מספר אפשרויות באמצעות דוגמא של בעלי חנות לממכר מוצרי תינוקות וילדים:

    מוצר חדש על המדף – רק אתמול הגיעה לחנות עגלת תינוקות מתקדמת מארה"ב, וכבר היום יוצא SMS לכל מי שנמצא ברשימות התפוצה אודות העגלה. יתרה מכך, ניתן לשלוח את ההודעה רק לנמענים רלוונטיים, למשל אמהות שיש להן ילדים בגילאי 0 עד 3 שנים.

    שינוי בחנות – נפתחה מחלקה חדשה בחנות הפיזית או קטגוריה חדשה בחנות המקוונת שעוסקת בתחום חדש: משחקי ילדים מעץ ומחומרים ידידותיים לסביבה. כעת נשלח את המסרון לכל המצויים ברשימה, למי שהביע עניין ספציפי במוצרים אלו, או לפי פילוח המראה שדווקא אימהות בגילאי 25 עד 30 מתעניינות באקולוגיה וסביבה.

    אירוע מיוחד – לקראת החגים יוצאת החנות בהנחות משמעותיות על חבילות לידה, וכל נמען רלוונטי יידע כי מדובר במבצע ייחודי אך מוגבל בזמן (לכן חשוב כמובן למהר אל החנות עצמה או אל האתר שלה).

    קמפיינים מתוכננים – זהו נושא חשוב העומד בפני עצמו, לכן נספר עליו בפסקה הבאה.

    שדרוג התנהלות החנות – בעלי החנות יכולים להשתמש במערכת שליחת SMS גם לצרכי פנים. לדוגמא, אפשר להשתמש בה כדי לשמור על קשר עם ספק גדול, ליידע כאשר קיים חוסר במלאי, לייעל את התקשורת בין מחלקות, להוציא הנחיות כלליות לעובדים, ועוד.

     

    מה עוד אפשר לעשות בחבילת SMS לעסקים?

    מסרונים מהווים כלי שיווקי יעיל במיוחד גם בעבודה עם מערכות אוטומציה לדיוור אלקטרוני. דוגמא נאה לכך מהווה מערכת SMOOVE

    שבאמצעותה ניתן ליצור מערך שיווקי שלם באופן קל ופשוט. בעלי חנות הצעצועים עליהם דיברנו יוכלו לתכנן בעצמם את הצמתים שבהן יישלחו הודעות SMS, למשל ביום הולדתו של הלקוח, שבוע לפני החג, יומיים לאחר ההרשמה לרשימת התפוצה, שבוע לפני הגעת מוצר חדש לחנות, וכדומה. יתר על כן, ההודעות יישלחו לפי פילוח מדויק כגון גילאי הורים וילדים, אזור מגורים, הרגלי צריכה שצוינו בעת ההרשמה, הבעת עניין במוצר מסוים, ועוד אפשרויות רבות לבחירתכם. באמצעות מערכת שליחת SMS חכמה ניתן לבצע טיוב נתונים נכון ויעיל, מה שמסייע לעסק לחסוך בעלויות השיווק ובמקביל להגדיל את האפקטיביות של קמפיינים שיווקיים, באמצעות פילוח קהל הלקוחות למגזרים שונים ופנייה ממוקדת לקהל היעד. עסק שרוצה להתנהל נכון חייב מערכת לניהול נתוני לקוחות טובה שתאגד במקום אחד את כלל הנתונים ותאפשר שליפה מהירה, פילוח והצלבות.

    כאן נכנסת לפעולה מערכת חכמה השולחת בעצמה את המסרונים על פי ההגדרות הראשוניות, ולמעשה מתבצע קמפיין שיווקי מלא ללא מגע יד אדם. יחד עם זאת, בכל עת ניתן לשנות את ההגדרות ואת תוכן המסרונים, ולבחון את המשוב שמספקת התוכנה אודות יעילות הכלים (כמו מיילים מול SMS) ואודות הקמפיין בכללותו.

    קמפיינים מתוכננים עם SMS לעסקים

    חבילות SMS לעסקיםישנם לא מעט כלים המשמשים עסקים לצרכי שיווק, פרסום ותקשורת פנימית, וכבודם במקומם מונח. יחד עם זאת, השימוש במסרונים ניחן במספר יתרונות מהותיים שבהחלט שווה לקחת בחשבון:
    בסיס לקוחות גדול – תפוצתם הנרחבת של המכשירים הסלולריים בכל המגזרים, הגילאים והשכבות הכלכליות מאפשר לבעל העסק להגיע לכל אדם שיש לו נייד (כולל קשישים, בעלי מוגבלויות ונמענים אחרים שעלולים להירתע ולהתקשות בתפעול מדיות אחרות).

    מגע אישי – כפי שראינו, ניתן ליצור קשת רחבה של הודעות הנשלחות ללקוחות ולעצב אותן באופן המשדר פנייה אישית. אמנם, את אותו הדבר ניתן לעשות גם בעזרת דיוור אלקטרוני במייל, אך חשוב להבין כי מרבית האנשים מתייחסים אל המכשיר הנייד כאל פריט אישי וכמעט כחבר קרוב. לכן, הודעה שמתקבלת בנייד נחשבת לאינטימית יותר ביחס לתא הדואר האלקטרוני, (במיוחד אם בהודעה קיימת פנייה אישית אל הנמען) והדבר בהחלט ניכר בכמות הפתיחות וההיענות. במילים אחרות, גם הודעה המועברת לאלפי לקוחות עדיין מייצרת רושם אישי ופרטי כאשר היא מגיעה לנייד.

    החזר השקעה – אין ספק כי שימוש במסרונים הינו זול בהרבה מקמפיינים שיווקיים מורכבים, מה שבהחלט יכול להתאים לעסקים קטנים ובינוניים, ולכל מי שתקציבו אינו נוגע בשמיים. יחד עם זאת, כפי שאמרנו, שיעור ההודעות הנפתחות בנייד גבוה במיוחד, כל הודעה נפתחת במהירות רבה (דקות ספורות בממוצע), ושליש ממקבלי המסרונים אכן מונעים לפעולה (רכישת מוצר, כניסה לאתר, הגעה לחנות). המשמעות היא יחס החזר השקעה (ROI) מצוין ובוודאי בהשוואה לפעולות שיווק אינטרנטיות אחרות.

    מגוון אופציות – שליחת תזכורת על חידוש/טיפול שנתי – אם אתם בעלים של חדר כושר, מוסך לרכב, או רופא שיניים. שליחת הודעות שירות כמו לינק לחשבונית עבור עסקה שבוצעה מה שמסייע על הלקוח למצוא אותה גם כעבור זמן. שליחת הודעה לשמירת קשר עם הלקוח לדוגמא – איחולי מזל טוב ביום הולדת. שליחת התראות אישיות כגון, סיום תוקף עסקה וגישה מהירה למידע חשוב ועוד. לאחרונה נעשה שימוש נרחב בהודעות SMS לצורך מתן סיסמה חד פעמית למשתמשים לצורך כניסה לאתר העסק.

     

    פשטות עם תחכוםמערכות שליחת SMS לעסקים נבנו במיוחד על מנת לאפשר לבעליהן ליצור בעצמם את ההודעות ואת המערך בכללותו, ללא צורך בידע טכני מתקדם. מדובר בטכנולוגיה אמינה המאפשרת לבצע אינספור פעולות בקלות רבה, כגון שינוי מספרו של שולח ההודעה, הסרה של נמענים מרשימות התפוצה באופן אוטומטי, תזמון שליחת הודעות, שינוי אוטומטי של שמות נמענים בהודעות "אישיות", ועוד היד נטויה.

    חבילת SMS לעסקים – כיצד לעשות את זה נכון?

    על יתרונות השימוש בSMS לעסקים כבר כתבנו, כדי להצליח להשתמש בטכנולוגית הSMS ככלי שיווקי חשוב לשים לב לכמה נקודות מפתח שיסייעו לנו להפוך אותם לכלי שיווקי מנצח.

    • בחירה בתוכן וניסוח מתאים – חנות לחומרי בניין תשלח SMS שונה ממטפל ברפואה סינית. חשוב להתאים את השפה והניסוח לקהל היעד שלכם. מאחר וההודעה מתקבלת במכשיר הנייד האישי של הלקוח כדאי להתאים את המסר כך שיהיה אישי, לכן כדאי לדייק בכתיבת המסר שאנחנו שולחים ללקוחות כאילו נכתבו במיוחד עבורם. כמו כן חשוב שחשוב מאוד שהמסר אשר ישלח יהיה מסר תמציתי ותכליתי.
    • הנעה לפעולה – הניעו את מקבלי ההודעה לפעולה על ידי צירוף כתובת אינטרנט מקוונת או מספר טלפון לחיוג מהיר. אם ההודעה לא משלבת הנעה לפעולה, לא נצליח להשיג המרה.
    • חוק הספאם – בית עסק איננו יכול לשלוח הודעות טקסט עם מסרים פרסומיים, לאנשים אשר לא הצהירו על כך שהם מוכנים לקבל הודעות מעין אלה. לבית העסק צריכה להיות רשימת תפוצה של אנשים שאישרו קבלת הודעות SMS מהעסק. יחד עם זאת יש לעשות שימוש מושכל ומדוד בתדירות שליחת הSMS . שליחה בתדירות גבוהה עלולה להטריד את הלקוחות ולגרום להם לנטישה. בכל שליחת SMS ללקוח הוסיפו אופציית "הסר" מרשימת הדיוור.
    • הצעה שאי אפשר לסרב לה – העניקו ללקוחות ערך ועניין באמצעות הקשר בניכם. זה יכול להתבצע דרך שאלונים אישיים, חידונים משעשעים, העברת אינפורמציה חשובה או מתן של הנחה חד פעמית. כאשר הלקוח יודע כי בהודעה שנשלחה מכם יש תוכן מעניין או הנחה מיוחדת הוא לא ישאר אדיש אליה.
    • הזהות – כאשר הלקוח מקבל הודעה, הוא צריך להבין באופן ברור מי השולח. דאגו ששם בית העסק, הטלפון לחזרה וכל הפרטים הרלוונטים יופיעו תמיד בהודעה.

    חבילת SMS לעסקים – הכל קורה במיידי!

    הישראלי הממוצע מחזיק את מכשירו הנייד קרוב מאוד ומסתכל בו עשרות ואף מאות פעמים ביום. מחקרים פסיכולוגיים מראים כי זוהי הדרך של אנשים להרגיש שייכים ורצויים, ואילו הודעות המתקבלות בנייד מחזקות את התחושות החיוניות.
    על כן, השימוש ב- SMS מבטיח יותר מכל דרך אחרת שבעל העסק יוכל להגיע לנמענים בדיוק בזמן.
    כך למשל, אל חנות מוצרי התינוקות עומדת להגיע עגלה חדשה בתאריך ידוע, שגם תיצור עומס מסוים על המדפים הפיזיים ולכן יש לצאת במבצע משולב: גם להודיע על הגעת העגלות החדשות וגם לספר על הנחה משמעותית בקניית הדגם הישן. אמנם העגלות ייכנסו לחנות בעוד יומיים, אך ל–SMS לוקח מספר שניות להגיע אל האמא שמטיילת עכשיו בפארק, יושבת בבית קפה, שוכבת על הספה בבית, או מוציאה את הילד מהצהרון. במילים פשוטות, אפשר להגיע אליה בכל מקום ובכל זמן, עם ודאות גדולה שתפתח את ההודעה ללא שהות ארוכה (כמו בדיוור למייל). אם מוסיפים לכך שיעור מרשים של הנעה לפעולה והיענות חיובית למסרונים – ניתן להבין מדוע מערכות שליחת SMS מהוות כלי כה חשוב לעסקים מכל המגזרים.

      לקבלת הצעת המחיר

      המשתלמת ביותר

      חייגו 072-395-4718
      או מלאו פרטים:






      תנאי מבצע

      יש לך רשימה מעל
      מיליון הודעות?
      פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!