5 טיפים לשיווק דיגיטלי מוצלח ב- 2021

 

בעבר כל מה שעסקים היו צריכים לשיווק דיגיטלי זה אתר אינטרנט ועמוד בפייסבוק, כיום הנוכחות העסקית בעולם הדיגיטלי היא הרבה יותר עמוקה ועסקים שיהססו או יירדמו בשמירה יישארו הרחק מאחור ועלולים לאבד את מקומם בשוק, עסקאות וכמובן לקוחות.

אי אפשר להתכחש לעובדה כי בשנת 2020 כולנו למדנו להתקרב לדיגיטל והדיגיטל בתמורה, הפך לנו את החיים להרבה יותר קלים ופשוטים. בתחילת השנה היינו צריכים להסביר לסבא וסבתא איך להפעיל את הזום והיום, הם כבר עושים הזמנות אונליין בימי הולדת של הנכדים מבלי לצאת כלל מהבית.
גם כנסים ואירועים שלמים עברו לדיגיטל. שלא לדבר על קניות ורכישות אונליין, הבנו שאפשר לרכוש הכל מבלי לצאת מהבית ואין צורך במגע יד כלל, מזמינים דרך האתר והשליח משאיר את ההזמנה ליד הדלת.

יותר ויותר חברות ועסקים התאימו את עצמן למציאות הדיגיטלית החדשה.
הנוכחות הדיגיטלית שלכם ב-2021 חשובה מאי פעם. אז מה צפוי לנו בהמשך?

 

בינה מלאכותית: תחום הבינה המלאכותית מרחיבה משמעותית את יכולות השיווק הדיגיטלי ומשכללת את האפשרויות הקיימות בו. קיימות כבר אלפי מערכות המדגימות כיצד בינה מלאכותית יכולה להרחיב ולשפר את תחום השיווק הדיגיטלי. והציפייה בעולם השיווק, כי בשנת 2021, תחום הבינה המלאכותית רק יצמח ויתרחב עוד יותר. 

 

שליחת SMS

שליחת SMS נתפס אולי ככלי תקשורת מהמאה הקודמת, אך הנתונים מראים אחוזי פתיחה גבוהים מאוד. מדובר בנתון משמעותי עבור בעלי עסקים שרוצים לבלוט. זו אחת הדרכים הנוחות ביותר לשיווק, קידום,יצירת קשר ושימור הלקוחות של העסק. העולם התקדם לשליחת הודעות sms – תזכורות לתורים, מצב הזמנה של פריט שהזמנו באינטרנט, עדכונים שוטפים ועוד. כיום מערכת לשליחת SMS  תומכת בתהליכים פנימיים של העסק ומציעה פיתוחים חדשניים ויעילים.

 

תוכן איכותי: תוכן יתפוס מקום מכובד בתמהילי השיווק של חברות השונות. הרעיון בשיווק תוכן הוא לבחור את המסרים השיווקיים המובילים, לעטוף אותם ולהצפין אותם בתוך כתבת תוכן איכותית, חדשנית ומקורית אשר תהיה בעלת ערך מוסף לקורא ותיתן מענה לצרכים שלו. כלומר, לא עוד שיווק אגרסיבי שמוכוון מכירות אלא שיווק עדין יותר שימשוך את עיני הגולש ויעוררו אצלו סקרנות לקרוא את הכתבה.

 

מסרים מיידים: אם בעבר ווטסאפ או פייסבוק מסנג'ר שימשו אותנו כמעט אך ורק לתקשורת בין אנשים. כיום יותר ויותר עסקים,משתמשים בדרך תקשורת זו. נכון ל-2020, מתחברים מדי חודש כמעט 3 מיליארד משתמשים לווטסאפ ולפייסבוק מסנג'ר. בווטסאפ בלבד נשלחות מדי יום 55 מיליארד הודעות. ע"פי סקר שנערך נמצא כי צרכנים יחזרו לאתר שמפעיל צ'ט. לפי כל ההערכות, ב-2021 יותר ויותר חברות ינסו להגיע ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים דרך צ'טים ותוכנות מסרים מיידיים.

 

חיזוק הנכנסים הדיגיטליים של העסק: הוספת פיצ'רים חדשים לאתר הבית – עם דגש על פיצ'רים אינטראקטיביים אל מול קהל הגולשים. הפקת סרטוני תדמית שיווקיים. שימוש בסקרים וביקורות באתר הבית והעמודים השונים אותם אתם מפעילים ברשתות החברתיות ועוד.