אימייל מרקטינג כל המידע שאתם צריכים לדעת

    לקבלת הצעת המחיר

    המשתלמת ביותר

    חייגו 072-395-4718
    או מלאו פרטים:






    תנאי מבצע

    יש לך רשימה מעל
    מיליון הודעות?
    פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!

    יש לכם מערכת דיוור אלקטרוני מדהימה, ורשימת דיוור נהדרת אבל מה עכשיו? איך גורמים ללקוחות שלכם ברשימת התפוצה להתעניין במסרים השיווקיים שלכם?

     שיווק דיגיטלי הוא שם רחב למגוון תחומים שונים בתחום השיווק האינטרנטי. אמנם השיווק הדיגיטלי  מציע כלים מתקדמים וייחודיים שלא היו בעבר כחלק מניסיונות השיווק, אך עולם השיווק המסורתי עדיין משתלב בעולם החדש. אחד מן הכלים האלו הוא האימייל מרקטינג. אם עד לפני כמה שנים חשבנו ששיווק באמצעות אימייל יעלם מן העולם, ויוחלף באמצעים שיווקיים חדשים. גם בשל המציאות בה טכנולוגיות דיגיטליות מתפתחות מיום ליום וחוקי ספאם השונים הסברה הרווחת הייתה שכל אלו יגרמו לירידה בשימוש באימיילים ככלי לפרסום. אך המציאות מראה אחרת.

    בשל העובדה שכמעט לכל אדם ישנו מכשיר חכם, ולקוחות פוטנציאלים פותחים אימיילים – בין אם זה בתחבורה הציבורית או בגינה עם הילדים, וגם באמצע פגישה חשובה. אימייל מרקטינג עדיין מהווה ערוץ שיווקי משמעותי בעלות מול תועלת יעילה ביותר, שכן כל מייל שנשלח הוא בעלות כמה אגורות והתוצאות שהוא מניב הן גבוהות.

     

    אז מה זה אימייל מרקטינג?

    אימייל מרקטינג, או מערכת דיוור אלקטרוני בשמה הנוסף, היא דרך שיווק נפוצה. מדובר על שיווק מבוסס דואר אלקטרוני בעלי פן שיווקי לרשימה מסוימת של אנשים. ברמת העיקרון, כל מייל שאתם שולחים ללקוח קיים או פוטנציאלי יכול להיחשב לאימייל מרקטינג, אך לרוב מתכוונים לאסטרטגיה שיווקית ספציפית מחושבת ומתוכננת יותר. אימייל מרקטינג מאפשר לכם להגיע ישירות אל הלקוח, ולשלוח לו באופן מותאם חומר ומידע עליכם, על השירותים והמוצרים הרלוונטיים עבורו וכו'.

     

    קיימות רשתות חברתיות רבות, למה אני צריך עוד ערוץ לשיווק?

    רשתות חברתיות הן בעל הבית וכבר הוכיחו שהן ממש לא יציבות. הן משנות מדיניות חדשות לבקרים ועשויות להחליט מחר שהפוסטים שלכם אינם ראויים ואף לצנזר אתכם. הן משנות חדשות לבקרים את האלגוריתם שלהם כך שרק חלקית מהפיד נחשף אורגנית להודעות שלכם, או אפילו כלל לא.

    כמו כן כמעט כולנו משתמשים באימייל ופותחים מיילים מידי יום, בעוד שלרשתות החברתיות לא כולנו חשופים.

     

    אימייל מרקטינג איך זה עובד?

    אימייל מרקטינג הוא כלי עזר, יעיל וזול ביותר לקשר עם הלקוחות הקיימים שלכם, לספר להם על הטבות ומבצעים, לתת להם כלים ומידע וגם דרך לשמור איתם על קשר בהתאם למוצרים שהם קנו, תדירות הביקור שלהם באתר ואפילו דרך לאחל מזל טוב ביום הולדת. מערכת דיוור יעילה הינה בעלת ממשק נוח  לתפעול ובעלת פונקציות מתקדמות לשליחת מיילים יצירתיים ומזמינים לקריאה. באמצעותה תוכלו לשלוח כמות גדולה של מיילים מותאמים אישית, ותוכלו לנהל רשימות קשר ולעקוב אחרי הביצועים של השיווק באמצעות האימייל מרקטינג.

     

    מהי מערכת Marketing automations?

    מערכת Marketing automations מתמקדת בשיווק באמצעות דיוור אלקטרוני אך היא מתרחבת למגוון רחב של כלים אוטומטיים הכוללים כלים לניהול הלקוחות של החברה. השימוש במערכת ה- Marketing Automation מאפשר לאנשי שיווק לשלוח מיילים מדויקים יותר בתזמון וברלבנטיות של הלקוחות השונים ברשימת התפוצה, לפי חלוקה לפרמטרים שונים. למערכות Marketing automations מודולים שונים, חלק מהשימוש הוא בדיוור למייל, שימוש בהודעות SMS וגם בחיבור לאפליקציות החברה ואפשרות למשלוח הודעות פוש. הכל כדי לאסוף מידע על כל לקוח ספציפי, ולהפעיל עליו את הלכי שיווק המותאמים לו ספציפית. כך ניתן לחסוך עלויות, לקצר את זמני העבודה ולהביא לעלייה משמעותית בלקוחות ובהכנסות.

     

    זכרו ככל שתוכן המייל שתשלחו יהיו יותר איכותי, מעניין ובעל ערך, כך יגדל הסיכוי שייווצרו מערכות יחסים ארוכת טווח בין החברה ללקוח. חשוב שבמייל יהיה תוכן ורסטילי, ורלוונטי ללקוח, מתאים את עצמו אקטואלית ובעיקר משמעותי עבור הלקוח. אך לא רק התוכן הוא שחשוב אלא גם הטיימינג וההתאמה לקהל היעד. שליחת דיוור לקהל הנכון ובזמן הנכון תשפר באופן דרמטי את התוצאות וגם תהפוך את הלקוחות שלכם למרוצים ונאמנים יותר.

    ישנם סוגים שונים של דיוורים ומומלץ להשתמש בהם בהתאם למה שברצוננו להשיג ולהעביר ללקוח.

    1.קמפיינים מסוג Email Blast

    2.קמפיינים מסוג Drip

     

    email blas קמפיין 

    זהו הקמפיין הפשוט. מדובר במייל יחיד המופץ בתפוצה רחבה לכל רשימת התפוצה. זן הדרך שלכם לספר ללקוחות על מבצעים שבשגרה, מוצר חדש וכו.

    קמפיין drip

    הוא המורכב מבין השניים, תחילתו בביצוע פעולה של הלקוח והמשכו במייל שמניע אותו לפעולה.  לדוגמא, לקוח שמזין את המייל שלו לצורך קבלת הנחה באתר ואנו שולחים לו מייל שמפרט כמו אנחנו שמחים שהוא החליט להצטרף לרשימת התפוצה שלנו+ קוד הנחה לרכישה ראשונית.

     

    דוגמאות לקמפייני Drip מובילים:

    קמפיין ברוכים הבאים – במייל מסוג זה אנו מודים ללקוח הפוטנציאלי על ההצטרפות לאתר, מספרים קצת על האתר, ולעיתים מצרפים גם הטבה מפתה לביצוע  רכישה ראשונה. מייל ההצטרפות הוא מייל שמייצר רושם ראשוני. מייל מוצלח יגרום ללקוחות שלכם לפתוח מיילים נוספים בעתיד.

    קמפיין עגלה נטושה – 3 מכל 4 מבקרים באתר המכניסים מוצר לעגלה אצלכם באתר אינם משלימים את הקנייה. מדובר במבקרים שכבר נכנסו אליכם לאתר, הסתובבו בו ואפילו התעניינו ובחרו במוצר או מוצרים ספציפיים. מייל תזכורת שמכיל את המוצרים שהם השאירו בעגלה עם לינק ישיר אל עגלת הקניות ואפילו הטבה קטנה, עשוי לעלות דרמטית את אחוז הנוטשים ששבים אל עגלת הקניות.

    קמפיין לאחר רכישה – אנחנו מכירים את המייל שנשלח אלינו אחרי שביצענו רכישה, כמעט כולם שולחים את המייל הזה, אבל מעטים משתמשים בו בתבונה. זהו המייל עם אחוזי הפתיחה הגבוהים משמעותית מרוב המיילים האחרים. מדובר בנקודת מפגש וודאית בין האתר ללקוח ובהזדמנות מצוינת להעביר מסרים נוספים ולנסות להגדיל את סל הקנייה עם מוצרים משלימים ומוצרים רלוונטיים נוספים.

    יש לכם רשימת תפוצה נהדרת ומערכת דיוור אלקטרוני מדהימה, אבל מה עכשיו? איך גורמים ללקוחות שלכם ברשימת התפוצה להתעניין במסרים השיווקיים שלכם?

    כדי שהמסרים שלכם יעברו באופן מיידי קראו את 5 הטיפים ליצירת אימייל מרקטינג אפקטיבי:

    אימייל מרקטינג

    שורת נושא אטרקטיבית

    עוררו את סקרנות הלקוחות שלכם באמצעות הפניית שאלה, או השתמשו במילים מבטיחות ומגרות תוך שילוב מספרים שימשכו את תשומת הלב של הלקוחות

    תוכן ענייני דברו בגובה העיניים ובשפה שהלקוחות שלכם יוכלו להתחבר אליה.

    כתבו שורות קצרות ומתומצתות

    הנעה לפעולה שלבו מסרים מדויקים שיעבירו בצורה הברורה ביותר את המטרה המרכזית שלכם. מילים כמו: לחצו, שתפו, הירשמו, קנו והתקשרו בהחלט יכולות לעשות את העבודה

    סיום מוחץ כתבו סלוגן קליט וקליל בתחתית המייל כדי להשאיר לקהל הלקוחות טעם של עוד

     

    קשר שוטף

    שמרו על קשר רציף עם קהל הלקוחות שלכם עד כ- 4 פעמים במהלך כל חודש, על מנת לקרב אותם אליכם ולמקסם את הרווחים שלכם

      לקבלת הצעת המחיר

      המשתלמת ביותר

      חייגו 072-395-4718
      או מלאו פרטים:






      תנאי מבצע

      יש לך רשימה מעל
      מיליון הודעות?
      פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!