שירותי מיקום וניווט בלחיצת כפתור ב SMS‏

התייעלות היא שם המשחק של שנות האלפיים. נכון להיום כל אחד מחפש את הדרך הקצרה והיעילה ביותר להגיע לכל תוצאה בה הוא מעוניין בחייו. אחת מאותן מטרות היא להגיע למקום מסויים באופן הקצר והמהיר ביותר וזאת על ידי שירותי מיקום וניווט ב- SMS. אם גם אתם מעוניינים לאפשר ללקוחותיכם להגיע אליכם במהירות ובקלות וזאת על ידי שירות מיקום וניווט באמצעות לחיצת כפתור, התחילו לקרוא כיצד ניתן ליהנות מהשירות ומה הוא כולל.

 

קישור לניווט וצפייה בניווטים – בלחיצת SMS

פיצ'ר חדש ואטרקטיבי לסקטור העסקי הוא לינק לניווט וצפייה בניתובים עסקיים גיאוגרפיים. באמצעות שירות זה כל בעל עסק יוכל לאפשר ללקוחותיו לנווט למיקום הנכון באמצעות כל מערכת ניווט בה המשתמש בוחר. הלקוח יוכל לצפות במסלול על גבי המפה, דבר אשר ימחיש עבורו את הדרך ויזואלית ויהפוך את הוראות הדרך לקלות ליישום. בעלי העסקים יוכלו לצפות בניתובים עסקיים גיאוגרפיים, קרי, באותו מידע שעיקרו מאיזה מיקום גיאוגרפי הלקוחות שלהם הגיעו וכל זאת כחלק מ – שירותי SMS של המערכת המתקדמת המוצעת לסקטור העסקי. כי בעידן העסקי התחרותי כל בעל עסק יוכל לשפר את חוויית המשתמש של הלקוח, אך לא רק זה. באמצעות מערכת זו בעל העסק יוכל לצפות בדו"ח מיוחד שיציג את הצלחת הקמפיינים של העסק. דו"ח שיאפשר לו להגיע להכרעות משמעותיות בכל הקשור אל לקוחות אלו ואחרים של החברה.

 

פעולה אחת פשוטה באמצעות לחיצת SMS

בעל העסק יכול לשלוח ללקוחותיו קישור של העסק או הקמפיין לנייד שלהם. לאחר קבלת הקישור כל שיהיה עליהם לעשות הוא ללחוץ על הקישור וליהנות מהמידע בפלט שהתקבל לסלולארי שלהם. הפלט יכול לכלול פרטים אודות החברה של הלקוח, נתונים נוספים אודות התקשרות לבית העסק, תוצאות של רשימת הסניפים של החברה אליהם הלקוח יוכל להגיע (תצוגת הרשימה של הסניפים תמיד תתבצע מהסניף הקרוב ביותר למיקום הגיאוגרפי של הלקוח). חשוב לדעת שאין זה משנה באם מערכת הניווט של הלקוח סגורה או פתוחה, התוצאות יוצגו גם כאשר הלקוח בחר שלא לפתוח את ה- GPS או כל מערכת ניווט אחרת בה הוא משתמש.

 

איך מיישמים?

לאחר ההרשמה של בעל העסק למערכת המיקום והניווט, הוא יוסיף מיקום (או מספר מיקומים) במערכת ויקרא  לכל כתובת בשם מזהה. באמצעות לינק ניווט או לינק ראשי במערכת, בעל העסק ינהל את כל המיקומים הציבוריים של העסק שלו. בנוסף, הוא יוכל לראות את המיקום של הלקוח וגם את כמות האנשים המדוייקת שלחצו על הלינק. נתונים שיוכלו לשמש אותו לקבלת החלטות עסקיות נבונות.

 

לסיכום, שירותי מיקום וניווט באמצעות SMS‏ מעניקים לכם בעלי העסקים יתרון על פני המתחרים שלכם, שכן הלקוחות זוכים בניווט מדויק לסניף העסק הקרוב למקום מגוריהם ואילו אתם יכולים לראות מהיכן הם מגיעים גיאוגרפית  ולשלב את לינק הניווט לכל פרסום של בית העסק או הודעת SMS ללקוח.