שימוש באסאמסים שיווקים להגדלת מכירות באתרי חנויות וירטואליים

ככל שתחשבו על יותר אפשרויות פרסום כך העסק שלכם יכול להתקדם טוב ומהר יותר אל עבר לקוחות רבים יותר. כל אחד רוצה להרים את העסק שלו ולפעמים חנות וירטואלית בסך הכול צריכה לכמה הודעות סמס שיעשו את העבודה. כיצד אפשר לשלוח אותן ולמה זה כל כך טוב? הנה כמה הסברים חשובים שאתם חייבים להכיר.

 

איך נשיג את הטלפונים של הלקוחות?

עוד לפני שנסביר לכם מדוע לשלוח אסמסים ללקוחות שלכם זה דבר טוב, אתם צריכים להבין כיצד אפשר לעשות זאת. למעשה, שליחת הודעות sms ללקוחות זה לא דבר חדש וכיום עסקים רבים עושים זאת. הם מגייסים את הטלפונים בכמה שיטות כאשר השיטה המועדפת היא כמובן יצירת מועדון לקוחות שבו הלקוחות שלכם חותמים בהצטרפות שהם מאשרים דיוור מכל סוג שהוא ולעתים באופן ספציפי גם הודעות אסמס, ומצד שני ניתן לקלוט את הטלפון אחרי הקנייה. אם יש לכם חנות וירטואלית כלשהי הרי שבתהליך הקנייה של הלקוח הוא משאיר את הטלפון שלו כדי לקבל עדכונים והודעות.

זה הזמן לשלוח הודעה ללקוחות שלכם

חנויות וירטואליות יכולות להכניס הרבה יותר כסף אם רק יעשו את הפרסום הנכון. הפרסום צריך להתבצע באופן שקול הרי בסופו של דבר זה עניין של עלות מול תועלת. יש אפיקי פרסום מסוימים שיכולים להוסיף למעגל הלקוחות שלכם מאות ואלפי לקוחות, אך בסופו של דבר אף אחד לא מבטיח לכם שהרווח שתקבלו מהם יהיה גדול יותר מההשקעה שלכם בפרסום. זו הסיבה מדוע הודעות אסמס יכולות להיות פתרון נהדר. הודעות אסמס לא עולות הרבה, הן נשלחות בקלות ומתמצתות ללקוח בדיוק את מה שאתם צריכים לומר לו. כמו כן, כל לקוח מסתובב עם הטלפון וכולם יקראו את ההודעה.

כיצד אפשר לשלוח הודעות אסמס לכול הלקוחות?

יש חברות רבות שמצליחות לשלוח הודעות הסמס לאנשים שמעולם לא הכירו את החנות או את העסק ואתם חייבים לדעת שזה יכול להיות מנוגד לחוק. לעומת זאת שליחת אסמסים ללקוחות קבועים כדי שיחזרו לקנות אצלכם יכולה להגדיל מכירות בצורה חוקית ויעילה במיוחד, אף יותר מלקוחות חדשים פוטנציאליים. שליחת כמות גדולה של הודעות אסמס לא יכולה להתבצע ביעילות כאשר מבצעים אותה דרך טלפון רגיל, ולכן יש צורך במחשב עם תוכנה ייעודית. ישנן תוכנות שמתחברות למאגר הנתונים של החנות הווירטואלית שלכם וכך אחרי שהשגתם את מספרי הטלפון וניסחתם הודעה מתאימה, מה שנשאר זה רק לשלוח.