שיווק באמצעות תוכן

    לקבלת הצעת המחיר

    המשתלמת ביותר

    חייגו 072-395-4718
    או מלאו פרטים:






    תנאי מבצע

    יש לך רשימה מעל
    מיליון הודעות?
    פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!

    שיווק בתוכןשיווק של תוכן הוא שיטת שיווק שבמסגרתה יוצרים ומפיצים פיסות תוכן רלוונטי ובעלות ערך אשר מעניין את הגולשים של אתר, מבדר ומשכיל קהל יעד מוגדר היטב במטרה לחזק את המודעות והאהדה למותג, למשוך קהל לאתר האינטרנט ודפי הנחיתה, לייצר לידים ולהגדיל הכנסות.

    חשוב לציין שמדובר על תוכן שאינו מכירתי במובן הקלאסי. התוכן השיווקי אינו עוסק באופן ישיר במוצר או בשירות שאנחנו מציעים או בתועלות שלו אלא בנושאים קשורים שיכולים לעניין את קהל היעד שלנו. שיווק באמצעות תוכן הוא כאמור שיטת פרסום עקיפה. ומשום כך היא מתחרה על משאבי הארגון מול שיטות אחרות וצריכה להבחן, כמוהן, במונחי עלות תועלת. העלות של שיווק באמצעות תוכן היא כאמור עלות ייצור התוכן ועלות ההפצה שלו. התועלת של שיווק באמצעות תוכן היא כאמור חיזוק של המודעות למותג, האהדה אותו ומתן האמון בו, וכמובן בסופו של דבר הגדלת המכירות. כרגיל בעולם הפרסום העלויות קלות למדידה ומנוכות מייד מספרי החשבונות. התועלות לעומת זאת קשות למדידה ומגיעות באיחור

    לא כל בעל עסק יודע לבנות לשווק תוכן בצורה נכונה שתראה את התוצאות הרצויות. במקרים כאלה רצוי וכדאי להעסיק מומחה לכתיבת תוכן שיווקי שיעשה את העבודה. כדאי להעסיק מישהו מקצועי ואמין בתחום, שייתן מעל ומעבר מעצמו ולא יעלם גם אחרי שיסיים, ויהיה זמין במסגרת האחריות. כמו כן, וודאו כי כותב התוכן ידאג לקדם את האתר שלכם כמו שצריך ולפי הכללים, אחרת העבודה תהיה לחינם. אחד החלקים החשובים ביותר בהקשר זה הוא תכני האתר, איכותם והיכולת להפיק אותם באופן מסודר ועקבי ולשווק אותם באמצעים שונים ברחבי הרשת. בשנים האחרונות התפתחה ההתמחות ייחודית בהפקת תכנים מסוגים שונים על בסיס קבוע ושיווקם באינטרנט במגוון ערוצים – בחינם או בתשלום – אשר מייצרים חשיפה גבוהה לקהל איכותי וממוקד שעשוי להצטרף ללקוחות החברה ולהגביר את חשיפת המותג באופן משמעותי.

    לבסוף, כאשר האתר כבר יהיה מוכן ותקבלו אותו חדש מהניילונים, דעו כי העבודה עדיין לא נגמרה. כעת הגיע זמנו של מקצוען אחר אשר עוסק בקידום אתרים. הרי זה לא מספיק רק לבנות את האתר, אלא צריך גם לגרום לו להיות נגיש לגולשים. צריך לוודא שהקהל הרלוונטי יגיע דווקא אליכם, כי לכל עסק יש מתחרים ולא תרצו שעסקכם יפגר מאחוריהם. מקדם אתרים איכותי באמת, ידאג כי אתרכם יהיה בין החיפושים הראשונים בגוגל, וכך יגיעו אליו כמה שיותר גולשים, מה שכמובן יעזור לכם, כבעלי העסק להרוויח הרבה יותר כסף בסופו של דבר.

      לקבלת הצעת המחיר

      המשתלמת ביותר

      חייגו 072-395-4718
      או מלאו פרטים:






      תנאי מבצע

      יש לך רשימה מעל
      מיליון הודעות?
      פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!