כיצד ניתן להגדיל את אחוזי פתיחת ניוזלטר

טלפון חכם ולוח שנהערוץ שיווק אפקטיבי הינו הניוזלטר ולא בכדי, מרבית העסקים בארץ ובעולם עושים בו שימוש. הניוזלטר הוא אמצעי נהדר להפיץ את המוצר שלך, להגדיל מכירות, לגייס לקוחות, להתכונן למכירת מלאי ועוד מטרות רבות אחרות אך חשוב לדעת ולהכיר את רזי הניוזלטרים וכיצד נכון לכתוב אותו, לעצב אותו ולשלוח אותו. בשורות הבאות נתרכז מעט בדרכים הקיימות להגדיל את אחוזי הפתיחה של הניוזלטר שלכם ועל מנת שלא תבזבזו את תקציב הפרסום שלכם לריק.

  • 1.שורת הנושא – אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל ניוזלטר הוא שורת הנושא של הניוזלטר. אם יש דבר אחד עליו חשוב להקפיד ולהגיע לרמת דיוק מושלמת ככל האפשר, זה שורת הנושא. הקפידו לכתובת שורת נושא פיקנטית ומושכת, כזו שתסקרן את הנמנעים ותגרום להם לפתוח ולקרוא את התוכן כי אם שורת הנושא כל כך טובה אז בטוח שווה לקרוא!
  • 2.כותרת – לאחר שהקפדתם על שורת נושא מוצלחת, הגיע הזמן להתרכז ולחשוב על כותרת עבור הניוזלטר. אתם לא רוצים שהנמען אשר פתח את הניוזלטר על בסיס שורת נושא מושלמת, יתקל בכותרת יבשושית ולא מעניינת.
  • 3.עיצוב – אין ספק כי הטקסט אותו תציבו בניוזלטר שלכם הוא האלמנט החשוב ביותר אך חשוב מאוד להקפיד על עיצוב נעים, אסתטי ויפה עבור הניוזלטר שלכם. דאגו ללוות את הטקסט בויז'ואל מתאים וככזה אשר יקשט את הטקסט ויעזור לעין לא להתעייף.
  • 4.רשימת תפוצה – אם יש דבר אחד שאתם לא רוצים לעשות זה לקנות רשימת תפוצה ולשלוח אליה ניוזלטר. יצרו ובנו את רשימת התפוצה שלכם ורק לאחר שאתם יודעים בוודאות כי אכן הרשימה שלכם מורכבת מאנשים אשר יהיו מעוניינים לקבל את התוכן שלכם, שלחו אותו. חוק המספרים הגדולים לא באמת עובד בכל הקשור בשליחת ניוזלטר ובמיוחד אם הנמענים אינם מכירים את המותג שלכם, אינם יודעים מי אתם או הביעו רצון כלשהו לקבל מכם מיילים.
  • 5.מבנה שליחה – בשנים האחרונות עבר חוק הספאם וחשוב מאוד להקפיד לעמוד בכללים, שכן אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם חוטפים תביעות ספאם על ימין ועל שמאל. מבנה שליחה נכון חייב לכלול אופציה להסרה ופרטים נוספים עליכם.

לסיכום, באם אתם עומדים לשלוח ניוזלטר ללקוחות שלכם, ודאו כי הוא עומד בכל הקריטריונים המתאימים ושעשיתם שימוש בטיפים אשר פירטנו לעיל. זכרו, ככל שתקפידו על כתיב הנכונה, נושא מסקרן ורשימת תפוצה ממוקדת, כך סיכוי שיפור אחוזי הפתיחה של הניוזלטר שלכם יגדל. בהצלחה!