כיצד להגדיל את שיעור פתיחת הניוזלטר של הנמענים שלכם?

    לקבלת הצעת המחיר

    המשתלמת ביותר

    חייגו 072-395-4718
    או מלאו פרטים:






    תנאי מבצע

    יש לך רשימה מעל
    מיליון הודעות?
    פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!

    ניוזלטר הוא אחד הכלים החשובים והיעילים ביותר עבור חברות וארגונים, כדי לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, וכדי לשווק ביעילות מוצרים ושירותים שונים. את הניוזלטר נהוג לשלוח באמצעות מערכת דיוור חכמה ויעילה. מערכת זו יכולה לפלח את קהל היעד אליו אתם מעוניינים לשלוח את הניוזלטר, וזאת כדי לא להציף את תיבות הדואר האלקטרוני של הלקוחות המופיעים ברשימת התפוצה שאין להם עניין במידע. כך נמנעים גם מנטישת לקוחות קיימים ופוטנציאליים וזוכים לתוצאות טובות יותר.

     

    טיפים להגדלת שיעור פתיחת הניוזלטר

    כדי להגדיל את שיעור פתיחת הניוזלטר של הנמענים ברשימת התפוצה שלכם, עליכם להקפיד על מספר כללים חשובים. יש לתכנן את זמן השליחה, פניה אישית והוספת שם הנמען בראש הניוזלטר או בגוף הטקסט. כמו כן, חשוב להקפיד על כותרת ברורה ללא סימני קריאה ותווים מיותרים, על תוכן מעניין ואטרקטיבי עבור קהל היעד. כדאי ליצור מתח בכותרת או פנייה, כדי להוביל לנמענים לפתוח את הניוזלטר, לקרוא אותו עד סופו ולבצע פעולה מסוימת.

    ככל שתשפרו את סיכויי פתיחת הניוזלטר שאתם שולחים לנמענים שלכם, כך תוכלו ליהנות מתוצאות משביעות רצון כמו גם, הגדלת המכירות, שיפור הרווחים, גידול של מספר הלקוחות, שמיור לקוחות קיימים לאורך זמן ועוד.

    יש להימנע משליחת מספר רב של ניוזלטרים אחרת מסתכנים בנטישה גדולה. חשוב למקד את הניוזלטרים בהתאם למאפייני הנמענים ולצרכים הייחודיים שלהם, לכן חשוב לעדכן את רשימת התפוצה, לפלח את קהל היעד ולהכין ניוזלטר שונה לכל קבוצה.

     

    מעקב אחרי תוצאות הקמפיין

    כאשר שולחים ניוזלטר באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני, ניתן להפיק דוחות חשובים וסטטיסטיקות מעניינות כדי להפיק לקחים ולשפר ביצועים. כך לדוגמה, ניתן באמצעות המערכת המתקדמת לבדוק מהו מספר הנמענים שפתחו את הניוזלטר, כמה מהם לחצו על הלינק המצורף בתוכן וכמה רכישות בוצעו בפועל.

    הסטטיסטיקה במערכת הדיוור חשובה עבורכם ומאפשרת לכם לשפר את הקמפיין הבא. לכן, חשוב לבדוק איזה כלים ודוחות מציעה מערכת הדיוור, במידת הצורך ניתן לפנות למנהלי המערכת כדי לקבל הסברים מפורטים, כיצד להשתמש נכון במערכת שלהם או לפנות לאנשי מקצוע מיומנים המתמחים בנושא.

     

    להשקיע בתוכן איכותי, רלוונטי ומעניין

    בטוח שגם אתם שמעתם את הביטוי "התוכן הוא המלך",  זהו ביטוי השגור בעיקר בקרב מקדמי אתרים ומנהלי תוכן, אך הוא רלוונטי גם עבורכם. כתיבת ניוזלטר אינה דבר של מה בכך, עליכם ליצור טקסט מקורי, ייחודי ומעניין. הוא חייב להיות מספיק מעניין ומזמין, כדי שיקראו אותו עד הסוף, יקליקו ההקלקה על הקישור לדף נחיתה או לאתר, ישאירו פרטים בטופס צור קשר או אולי ירכשו או יביעו עניין במוצר או בשירות שאתם רוצים לשווק.

    כדאי לשלב בתוכן גם תמונה אחת או יותר, כל עוד היא תורמת לשיפור הטקסט ולנראות טובה יותר של הניוזלטר. בנוסף, מומלץ לשלוח את הניוזלטר בשעות הבוקר המוקדמות, מאחר וידוע כי הסיכוי לקריאת הניוזלטר בבוקר גבוה יותר בהשוואה לשיעור פתיחת ניוזלטר בשעות הערב או הלילה.

      לקבלת הצעת המחיר

      המשתלמת ביותר

      חייגו 072-395-4718
      או מלאו פרטים:






      תנאי מבצע

      יש לך רשימה מעל
      מיליון הודעות?
      פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!