טיפים לקידום העסק שלכם

השיווק הדיגיטלי תופס מקום נכבד בפרסום ובשיווק של כל עסק או חברה המעוניינים לצוד לקוחות חדשים, לתחזק ולטפח לקוחות קיימים ולהגיע לקהלי יעד כמה שיותר נרחבים מכל רחבי הארץ.
כבודו של השיווק המסורתי במקומו מונח, אולם כיום מוצרי דפוס, שלטים ומדבקות פחות פופולריים, לאור השימוש הנרחב בטלפונים ניידים, במחשבים, בהודעות SMS  ובמיילים.
אין ספק, שמאז שהמדיה האלקטרונית הינה כה משמעותית בחיינו היא שינתה את הדרך בה מגיע מידע אל הלקוחות ואת הדרך בה בוחרים עסקים לפרסם את עצמם.
ואכן, השיווק הדיגיטלי – מוכיח את יעילותו ואת יכולתו למתג עסקים בהצלחה, לשווק ולפרסם אותם ולהגדיל באופן משמעותי את המכירות שלהם.

מהו שיווק דיגיטלי ?

שיווק דיגיטלי הינו סוג של אסטרטגיה שיווקית שמשתמשת ברשת האינטרנט כדי לשווק, למתג, לפרסם ולקדם עסקים מתחומים שונים וכן מוצרים ושירותים.
שיווק דיגיטלי יכול להיות: קידום אורגני או קידום ממומן דרך גוגל, שיווק דרך הרשתות החברתיות (לדוגמה: פייסבוק ואינסטגרם), פרסום דרך פלטפורמת היוטיוב וכמובן – יצירת קשר עם הלקוחות באמצעות הדואר האלקטרוני.
העיקרון לפיו מתנהל השיווק הדיגיטלי הוא, שהלקוחות מוכוונים אל המידע ולא מביאים את המידע ללקוחות – כמו בשיווק המסורתי.
כלומר: שייוק זה יוצא מנקודת מוצא שהלקוחות מחפשים בלי הרף מידע על שירותים, מוצרים או עסקים ולכן צריך לחשוף אותם למידע זה דרך המדיה האלקטרונית.
כשהלקוח נחשף למידע הוא בוחר לו את מה שמתאים לצרכיו.
וכל זאת – מבלי שיהיה צריך להסתובב בקניונים או במרכזי קניות או בין עסקים שונים כדי למצוא את מה שהוא מחפש.
דהיינו – המידע נגיש לו מהכורסה בבית.
לכן השיווק הדיגיטלי אינו מתמקד בדרך אחת, אלא דואג להכניס את המידע לאמצעים הדיגיטליים השונים במקביל.

ערוצי השיווק הדיגיטלי

  • הודעות SMS

    הטלפון הנייד זמין לכל אחד ולכן שליחת הודעות SMS הינה ערוץ שיווק דיגיטלי מצוין.
    דרך הודעות ה- SMS ניתן בקלות וביעילות לשמור קשר עם הלקוחות, לטפח אותו באופן יומי, שבועי או חודשי, להשתמש במערכת זו כדי להודיע על מבצעים והטבות וכדו'.
    המטרה ברורה: להניע את הלקוח לבצע כמה שיותר רכישות.
    כיום, קיימות בשוק מערכות שונות של שליחת הודעות SMS עם מאפיינים מגוונים שבהפעלה אחת שלה ניתן לשלוח הודעות לכמות גדולה של לקוחות.


  • דיוור דרך הדואר האלקטרוני (המייל)

    שיטת שיווק דיגיטלי זו הינה הדרך היעילה ביותר לשמירת קשר עם לקוחות.
    ממחקרים שיווקיים אנו יכולים ללמוד, שיותר מ- 90% מהאנשים נכנסים למייל שלהם לפחות פעם ביום.
    לחברת Unicell יש מערכות שונות לדיוור אלקטרוני, כמו למשל מערכת SMOOVE שמאפשרת לכל עסק ליצור באופן עצמאי מערך שיווקי אוטומטי מתקדם לשליחה דרך המייל.

  • דף נחיתה
  • אינו ערוץ שיווק דיגיטלי ישיר כמו הכלים הקודמים שצוינו למעלה, אולם הינו יעיל לא פחות.

    אל דף הנחיתה מופנה הלקוח דרך פרסומת שהוא רואה באינטרנט. כשהלקוח לוחץ על הפרסומת הוא מועבר לדף הנחיתה המציג בפניו באופן ממוקד ושיווקי את מהות העסק ואת הייחודיות שלו.
    בדף הנחיתה יש חלון ליצירת קשר עם העסק ודרכו משאיר הלקוח את פרטיו.

  • פרסום ברשתות חברתיות

    כגון: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וכדו' שבאמצעותם ניתן ליצור קהילות וירטואליות לאנשים בעלי תחומי עניין משותפים.
    דרך הקהילות הללו ניתן לאתר לקוחות פוטנציאליים המעוניינים במוצרים, מידע או שירותים שהעסק יכול לספק להם.

לרשתות החברתיות יש פופולריות רבה והן יכולות להביא לעסק קהל יעד נרחב.

טיפים לקידום העסק