חנויות באינטרנט : כך תשווקו ללקוחות שלכם באמצעות דיוור אלקטרוני

אין ספק שאחת הדרכים המומלצות והיעילות לשווק ללקוחות איקומרס היא באמצעות שימוש בדיוור אלקטרוני. למעשה, על פי מחקרים שנעשו בתחום, לקוחות מעדיפים לתקשר עם חברות ועסקים דרך מיילים שיווקיים. היתרון הגדול בשימוש במייל הוא בכך שאפשר לשמור על קשר קבוע עם הלקוחות ואף לשמר אותם. כך יוצא שאפשר לשווק להם מוצרים חדשים, גם אם הם ביצעו רכישה רק פעם אחת בלבד או בכלל גם אם לא ביצעו בכלל רכישה אבל כן נרשמו לרשימת תפוצה.

למעשה, כשמדובר על שיווק דרך המייל, האפשרויות הן מגוונות ובלתי מוגבלות ויותר מזה, העלות נמוכה ביחס להשקעה. מעבר לכך, באמצעות שיווק יצירתי, תוכלו גם לגרוף לא מעט רווחים.
תנו לנו לשתף אתכם בכל מיני דוגמאות ואפשרויות לשיווק באמצעות המייל. מוזמנים לנסות בעצמכם ולהיווכח בתוצאות.

אימייל עם סקר או תגובה

לאחר שלקוח ביצע רכישה מהאתר שלכם, תוכלו לשלוח לו מייל עם סקר או משוב לגבי הרכישה.
כך תוכלו להעביר לו מסר שאכפת לכם מרמת שביעות הרצון שלו. ביצוע סקרים היא פעולה נפוצה בקרב חברות ובעלי עסקים וזאת משום שהמידע שנאסף מאותם סקרים, יכול לשמש לעיצוב מוצרים עתידיים וכמו כן על מנת לבנות נאמנות למותג.

אימייל תודה או מעקב אחרי רכישה

אפשר לשלוח אותו מיד לאחר שהרכישה בוצעה או אפילו כמה ימים אחרי. רצוי לשלב בו הצעה לרכישה של מוצרים דומים או אפילו לצרף קופון הנחה לקניה עתידית באתר. 

אימייל ללקוחות רדומים

באמצעות שימוש במערכת תפוצה ודיוור אלקטרוני, תוכלו לאתר לקוחות שרכשו אצלכם רק פעם אחת. על מנת להזכיר לאותם לקוחות שאתם עדיין קיימים, תוכלו לשלוח להם מייל שיעניק להם קופון הנחה על הרכישה הקרובה. 

אימייל עם הנחות ליום נישואין או ליום הולדת

אין ספק שמדובר על אחד האימיילים הכי פופולאריים, שנשלחים ללקוחות. למעשה, האימייל כולל ברכה קצרה ליום ההולדת או ליום הנישואין וכמו כן שובר הנחה לרכישה בחנות המקוונת. אגב, חשוב מאוד שבטופס ההרשמה לחנות, יהיו שדות כמו מילוי תאריך יום הולדת ותאריך יום נישואין.
כך אתם תוכלו להשתמש במידע הזה וכאשר יהיה האירוע החגיגי, תוכלו לפנק בקופון הנחה.

אימייל עם מבצעים תקופתיים

עליכם לנצל מועדים שונים בשנה, לדוגמה אם מתקרבים לסוף שנה, תוכלו להציע הנחות גדולות ולספר על כך ללקוחות שלכם וכל זאת באמצעות שליחת מייל. אין ספק שכולם ישמחו לרכוש בזמן שיש מבצעים. אגב, אם תגבילו את המבצע בזמן, אתם תראו שיהיה תמריץ גדול יותר וכך  יהיו יותר רכישות. 

ניוזלטרים – לשווק באמצעות תוכן

אם אתם לא משתמשים בניוזלטרים, הגיע הזמן. תוכלו לשלוח כל מיני תכנים מעניינים וכל זאת על מנת שתוכלו לגרום ללקוחות שלכם להתחבר למותג. ניוזלטרים לא חייבים לכלול בתוכם מבצעים או קופוני הנחה. המטרה העיקרית היא לייצר הייפ סביב המוצרים המעולים שלכם.

עיצוב מיילים – איך עושים זאת?

כל מערכת דיוור אלקטרוני מציעה לכם תבניות מוכנות מראש או אפשרות לעיצוב ידני. נסו לעצב את המיילים שלכם תוך כדי שימוש בצבעי המותג שלכם. כך תוכלו לייצר מודעות למותג. 

שורה תחתונה

כל הדרכים שהוזכרו לעיל, הן דרכים מצוינות ויעילות לשיווק של חנויות מקוונות וכל זאת באמצעות מיילים. חשוב מאוד לבחון את הדרכים, לבדוק מה הצליח יותר ומה פחות ואם אפשר גם לחשוב על רעיונות יצירתיים נוספים. שיהיה בהצלחה!