איך שיווק באמצעות דואר אלקטרוני יכול להשתלב עם קידום אתרים בגוגל?

נכון להיום יש הסכמה שכל עצמאי, עסק או חברה שמעוניינים להפגין נראות חייבים להראות נוכחות במרחב האינטרנטי, כלומר כרטיס הביקור של כל עסק או פרילנסר חייב להיות אתר אינטרנט.
כיוון שיש כל כך הרבה אתרי אינטרנט ברשת, כל אתר חייב להיות מוקדם בגוגל וזאת על מנת להיחשף לכמה שיותר מבקרים.

אם גם אתם מעוניינים לדעת כיצד שיווק באמצעות דוא"ל משתלב עם קידום אתרים בגוגל, מנוע החיפוש המוכר ביותר בעולם, התחילו לקרוא.

מהו שיווק באמצעות דואר אלקטרוני?

ישנן פעולות שונות באמצעותן ניתן לקדם את אתר האינטרנט במעלה הרשימה של פלט תוצאות מנוע החיפוש של גוגל, כמו למשל קידום ממומן, קידום באמצעות הרשתות החברתיות השונות (פייסבוק ועוד),
החלפת קישורים, רכישה של שטחי פרסום באתרים שונים בהם יש תנועה גדולה של גולשים מדי יום (באתרים אלו תופיע הפנייה ישירות אל עמודי אתר האינטרנט שלכם),
ופעולה נוספת היא שיווק באמצעות דואר אלקטרוני.

חשוב לדעת ששיווק באמצעות דוא"ל הוא שיווק בעל פוטנציאל רווח גדול מאוד ונכון להיום יש אפשרות ליצור סדרות אוטומטיות של מיילים והודעות שיווקיות באמצעות האי מייל שישלחו על פי התזמון המועדף עליכם.
נכון להיום טכניקת הדיוור היא אחת מאותן טכניקות היעילות ביותר וכן המהירות ביותר להובלת גולשים לאתר האינטרנט שלכם.
קידום אתרים מקצועי בגוגל באמצעות דואר אלקטרוני לרוב יתבסס על מערכת ניהול מתקדמת שתאפשר לכם לנתח כל מיני פרמטרים הקשורים אל נתוני גלישה שונים של הגולשים אליהם אתם מייעדים את פעולות הקידום. אפשרות נוספת היא לא להתבסס על אוטומציה של מערכת דיוור למטרת קידום ולשלוח את המיילים/ניוזלטרים עצמאית, אמנם עבודה סיזיפית, אך אפשרית.

היתרון של שיווק באמצעות דוא"ל ותרומתו לקידום

חשוב שתהיו מודעים לכך שלקוחות רבים מחליטים שהם מעוניינים לקנות מוצר או שירות מסוימים וזאת לאחר שהם קיבלו אי מייל שיווקי או אינפורמטיבי של החברה שבו היה עדכון אודות מבצע, הנחה או מוצר חדש שהחברה קיבלה ועומד לרשותם. חשוב להבין שהדוא"ל הוא כלי עסקי לכל דבר בו אתם יכולים להשתמש כדי לבצע פעולות מכירה ולהעביר מסרים מסוגים שונים.
דוא"ל יכול לעזור לכם להגדיל את המכירות של העסק ולצמיחה בתנועת אתר האינטרנט שלכם.

לסיכום, קידום אתרים בגוגל הוא בגדר חובה לכל בעל אתר שמעוניין להשיג תנועת לקוחות. כיוון שגוגל מושפע מתוכן איכותי ותנועת גולשים לאתר,
שימוש במיילים שיווקיים או אינפורמטיביים שעיקרם להזמין את הלקוחות הקבועים לאתר על מנת לבחון את המוצרים/שירותים החדשים של אותה חברה או לקוחות פוטנציאלים חדשים שמעוניינים באותם מוצרים/שירותים, מהווה את הדרך האידיאלית להגדלת תנועת המבקרים באתר, דבר שיוביל לדירוג גבוה יותר בגוגל. בהצלחה!