תמיכה ושירות

    פניית שירות

    השאירו פרטים






    מספר רעיונות מדליקים להוספת אימוג'ים למסרונים שלכם

    ❹ ☂ ✈ ☀   ☼   ☁ ❄ ❅ ❆

    לרשימת האימוג'ים המלאה לחצו

    כיצד לשלוח מסרון ב – 5 שלבים: > כניסה למערכת לשליחת SMS >> > הוספת קבוצה לשליחה או טעינת קובץ > כתיבת נוסח ההודעה השיווקית > תזמון שליחת המסרון או לחיצה על כפתור שליחה > לחיצה נוספת על כפתור השליחה למטרת אישור יציאת המסרון לנמען

    צוות שירות הלקוחות שלנו מחבר בין ידע בפתרון בעיות לבין שירות אדיב ומקצועי המוענק ללקוחותינו. שירות הלקוחות ביוניסל מומחה במתן מענה מהיר ומיידי לכל לקוח ומעניק יחס אישי.
    בכדי שתוכלו לקבל את השירות המיטבי, לרשותכם מספר דרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות:

    שעות הפעילות: בין הימים א'-ה' | בין השעות 9:00-18:00

     שאלות נפוצות

    האם ניתן לרכוש מכם רשימת תפוצה?

    אנו ממליצים לשלוח דיוור שיווקי אך ורק לקהל שאישר קבלת דיוור במאגר הלקוחות של העסק שלכם. איננו שומרים רשימות תפוצה וכמו כן איננו מספקים רשימות מסוג זה.

    האם אתם מבצעים את השליחות?

    אנו מספקים עבורכם תמיכה טכנית, עזרה והדרכה לשליחת הדיוורים כדי שתוכלו לבצע שליחות באופן עצמאי.

    איך טוענים את רשימת התפוצה?

    יש לסדר מראש את קובץ האקסל לפי תבנית קבועה ושמירתו בפורמט CSVCD. לאחר מכן יש לטעון את הקובץ במערכת באמצעות כפתור ייבוא אנשי קשר.

    האם קיימת במערכת אופציה להסרה?

    המערכות שלנו כוללות אפשרויות מתקדמות להסרה אוטומטית ומאפשרות ניהול חכם של רשימת החסומים.

    האם ישנה הגבלה לכמות הנמענים ברשימת התפוצה? 

    חד משמעית אין הגבלה. המערכות מאפשרות לשלוח דיוור למספר רב של נמענים בקצבים מהירים ביותר.

    כיצד משיגים רשימה מאושרת לדיוור? 

    המערכות המתקדמות שלנו כוללות כלים לצירוף לקוחות חדשים לרשימת התפוצה שלכם. הכלים העיקריים לביצוע קמפיין להשגת לקוחות חדשים הינם – דפי נחיתה, טפסי הטמעה, פופ-אפ הרשמה ועוד.

    האם לחבילת הדיוור ישנה תוקף תפוגה?

    לא קיים תוקף תפוגה. ההודעות נשארות בחשבונכם עד לסיום מכסת חבילת הדיוור שרכשתם.

    צוות שירות הלקוחות שלנו מחבר בין ידע בפתרון בעיות לבין שירות אדיב ומקצועי המוענק ללקוחותינו. שירות הלקוחות ביוניסל מומחה במתן מענה מהיר ומיידי לכל לקוח ומעניק יחס אישי. בכדי שתוכלו לקבל את השירות המיטבי, לרשותכם מספר דרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות:

    אייקון טלפון
    03-682-1451

    שעות הפעילות:

    בין הימים א'-ה' | בין השעות 9:00-18:00

    מספר רעיונות מדליקים להוספת אימוג'ים למסרונים שלכם

    ❹ ☂ ✈ ☀   ☼   ☁ ❄ ❅ ❆

    לרשימת האימוג'ים המלאה לחצו

    כיצד לשלוח מסרון ב – 5 שלבים: > כניסה למערכת לשליחת SMS >> > הוספת קבוצה לשליחה או טעינת קובץ > כתיבת נוסח ההודעה השיווקית > תזמון שליחת המסרון או לחיצה על כפתור שליחה > לחיצה נוספת על כפתור השליחה למטרת אישור יציאת המסרון לנמען

    שאלות נפוצות

    האם ניתן לרכוש מכם רשימת תפוצה? אנו ממליצים לשלוח דיוור שיווקי אך ורק לקהל שאישר קבלת דיוור במאגר הלקוחות של העסק שלכם. איננו שומרים רשימות תפוצה וכמו כן איננו מספקים רשימות מסוג זה. האם אתם מבצעים את השליחות? אנו מספקים עבורכם תמיכה טכנית, עזרה והדרכה לשליחת הדיוורים כדי שתוכלו לבצע שליחות באופן עצמאי. איך טוענים את רשימת התפוצה? יש לסדר מראש את קובץ האקסל לפי תבנית קבועה ושמירתו בפורמט CSVCD. לאחר מכן יש לטעון את הקובץ במערכת באמצעות כפתור ייבוא אנשי קשר. האם קיימת במערכת אופציה להסרה? המערכות שלנו כוללות אפשרויות מתקדמות להסרה אוטומטית ומאפשרות ניהול חכם של רשימת החסומים. האם ישנה הגבלה לכמות הנמענים ברשימת התפוצה? חד משמעית אין הגבלה. המערכות מאפשרות לשלוח דיוור למספר רב של נמענים בקצבים מהירים ביותר. כיצד משיגים רשימה מאושרת לדיוור? המערכות המתקדמות שלנו כוללות כלים לצירוף לקוחות חדשים לרשימת התפוצה שלכם. הכלים העיקריים לביצוע קמפיין להשגת לקוחות חדשים הינם – דפי נחיתה, טפסי הטמעה, פופ-אפ הרשמה ועוד. האם לחבילת הדיוור ישנה תוקף תפוגה? לא קיים תוקף תפוגה. ההודעות נשארות בחשבונכם עד לסיום מכסת חבילת הדיוור שרכשתם.

      פניית שירות

      השאירו פרטים