כלי האוטומציה של יוניסל משכלל את הדיוור האלקטרוני לכדי רשת שיווקית מקיפה, המאפשרת יצירת מסלול אישי לכל לקוח או לכל קבוצת לקוחות על פי הגדרה מראש של המוסד הרפואי עבורו נוצר הקמפיין. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו מאפשרת לכל מוסד או ארגון, אם זו קופת חולים, בית חולים או נותני שירותי בריאות אחרים, לקבוע את הצמתים בהם תכנס המערכת לפעולה ולעצב את תכנית השיווק היעילה והכדאית עבורם ביותר. את בניית הקמפיינים האלה אנחנו מובילים לאורך כל הדרך, ומעניקים הדרכה וליווי שוטפים ללקוחותינו כך שבסיום התהליך תעמוד לרשותם מערכת השיווק המושלמת עבור צרכיהם.
דיוור אלקטרוני מתקדם – איך זה עובד?
קמפיין שיווק אפקטיבי פונה למספר גדול של נמענים באופן ממוקד ומדויק, מעביר ללקוחות מסרים מותאמים לצרכיהם, ויוצר אחוז היענות גבוה. כדי לייצר קמפיין כזה יש צורך במאגר נתונים רחב ובמערכת חכמה שמנתבת את המסרים לקבוצות פילוח שונות. לשם כך אנו ביוניסל יוצרים עבור כל מוסד בריאות את תכנית השיווק שתגדיל את בסיס הנתונים שלו, תפלח ותמקד את המסרים, ותזרים אותם בתזמון הנכון לכל קבוצת נמענים, לפי הצמתים השיווקיים שייקבעו על ידיו.
למשל, ניתן לקבוע כי מסר מסוים יישלח רק לנשים בטווח גילאים מסוים אם מדובר ברפואת נשים, רק לבני 40 ומעלה במקרה של שירותי רפואה לגיל השלישי ובני משפחותיהם, רק לבעלי משפחות, או כל קבוצת פילוח אחרת. בדומה, ניתן להגדיר קבוצה על פי הנתונים הצרכניים של הלקוחות. מרגע הגדרת הטריגרים האלה, המערכת פועלת באופן עצמאי ואוטומטי, מתעדכנת בשינויי נתונים, ומנהלת עבור המוסד הרפואי את יחסיו עם לקוחותיו. בנוסף, מספקת המערכת משוב רב חשיבות לגבי יעילות הקמפיין בעזרת בקרת נתונים וסטטיסטיקות ומאפשרת ניתוח ושיפור של הגדרותיו בכל רגע נתון.
מערכות יחסים טובות ויחס אישי
כלי השיווק הדיגיטלי של יוניסל מאפשרים לכל נותן שירות רפואי להכיר את הלקוחות שלו ולטפח מערכת יחסים אתו לאורך זמן. המטרה היא ליצור מסלולים שייפנו אל כל לקוח באופן אישי ויוכלו לענות על צרכיו בכל רגע. מאחר וכל לקוח שייך לקבוצות פילוח שונות, על פי נתוניו האישיים והצרכניים ועל פי המאפיינים השיווקיים של כל מוסד בריאות, ניתן ליצור מערך טריגרים מדויק שיאפשר מענה שלם, יגדיל את ההיענות, וכן יתרום ליצירת יחס אישי. תחושה של יחס אישי מעמיקה את האמון ואת הנאמנות של הלקוח, והיא חשובה במיוחד כשמדובר בשירותי רפואה. בניגוד לרכישה של מוצרים חומריים או שירותי פנאי ומותרות, רכישה של שירותי בריאות מלווה בדרך כלל במורכבות רגשית ויש משמעות לרמת הביטחון שנוצרת אצל הלקוח.
בנוסף, מבחינה שיווקית שימור של לקוח קיים עולה פחות מיצירת לקוח חדש. טיפוח הקשרים עם הלקוחות מאפשר העמקה של הקשר, והוא גם מהווה השקעה נכונה משום שלקוחות נאמנים מפנים אל החברה, הארגון או נותן השירותים לקוחות חדשים.
דיוור אלקטרוני מתקדם ככלי לניהול פנים ארגוני
כלי הדיוור הדיגיטלי שלנו מאפשרים יצירת מערך שיווקי חכם, מקיף וכדאי. אבל בכך לא מסתיימות האפשרויות שהם מציעים. במקביל לאפשרות שהם נותנים לנהל את קשרי הלקוחות, הם מהווים גם פתרון מיטבי לניהול התקשורת הפנים ארגונית, בין ובתוך המחלקות השונות ובין בעלי התפקידים במוסד הרפואי. באמצעות פלטפורמה פשוטה ונגישה ניתן להעביר מסרים בכל רמות התקשורת, לעקוב אחר מידת היעילות של ההפצה, לאתר תקלות ולשנות הגדרות. למעשה מנהלת מערכת הדיוור האלקטרוני החכמה את כל סוגי ורמות התקשורת של המוסד הבריאותי, והיא עושה את זה באופן פשוט, יעיל ומשתלם.
מקצועיות, ניסיון ושירות
חברת יוניסל מציעה למוסדות הבריאות פתרונות שיווק דיגיטלי שיוצרים מערך שיווקי מקיף, אפקטיבי וכדאי. עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה, יוניסל היא החברה הוותיקה בארץ למתן פתרונות שיווק דיגיטליים, ומתגאה באלפי לקוחותיה הכוללים גם את החברות ונותני השירותים הגדולים בארץ. אנשי המקצוע שלנו רבי ניסיון ומתמחים בהתאמה בין הכלים הטכנולוגיים והידע שלנו לבין צרכיו השיווקיים של כל מוסד רפואי. כל קמפיין שלנו מלווה על ידי מנהל לקוח צמוד, אנו מקפידים על שירות זמין, מקצועי ואדיב, ומעניקים את כלל השירותים הנלווים. חשוב לנו שתוצאות הקמפיין יוכיחו את יעילותו, ואנו מתייחסים אל כל מערך שיווקי שאנו מייצרים כאילו היה שלנו. כשם שחשוב לנו לעזור לכם ליצור מערכות יחסים טובות ויציבות עם לקוחותיכם, כך חשוב לנו גם ליצור קשרים כאלו עם לקוחותינו, ולהוות דוגמא אישית ומקצועית.