SMOOVE – כלי אוטומציה במערכת דיוור אלקטרוני

    לקבלת הצעת המחיר

    המשתלמת ביותר

    חייגו 072-395-4718
    או מלאו פרטים:






    תנאי מבצע

    יש לך רשימה מעל
    מיליון הודעות?
    פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!

     כלי אוטומציה במערכת דיוור אלקטרוני

     חברת Unicell שמחה לבשר לכם על כניסתו של כלי אוטומציה חדש, המהווה מהפכה של ממש בעולם הדיוור האלקטרוני. מדובר במערכת דיוור אלקטרוני SMOOVE המאפשרת לכל בעל עסק ואיש שיווק ליצור בעצמו מערך שיווקי חכם, דינאמי ומתוזמן היטב, הפועל באופן אוטומטי לחלוטין מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

    כמה מילים על דיוור אלקטרוני:

    לפני שנספר לכם על SMOOVE נזכיר שדיוור אלקטרוני הוא כינוי למגוון פעולות שנעשות באמצעות שליחת מיילים ומסרונים, ומטרתן היא להעביר מסרים ומידע בעיקר לצרכים שיווקיים. לדוגמא, הדיוור האלקטרוני מכוון לשימור ושיפור הקשר של החברה עם לקוחותיה, פנייה ללקוחות חדשים, יידוע על מבצעים, עידוד רכישות נוספות, וכדומה. לאורך השנים זכה כלי שיווקי זה לפופולאריות גבוהה עקב שורה ארוכה של יתרונות. בין היתר, הוא ידוע כבעל ערך החזר השקעה גבוה יותר משיטות שיווק אחרות, בעיקר בזכות האפשרות להעביר מסרים למספר גדול של נמענים בעלויות זניחות. כמו כן, מדובר בכלי פשוט לשימוש, נגיש ומהיר, שיכול לפנות לקהל יעד נרחב ברשימות תפוצה מפולחות, הכוללות נתונים אישיים וצרכניים רבים. ואם לא די בכך, הוא מספק משוב מדויק ויקר ערך אודות יעילות הקמפיין, כגון מספר המיילים שבאמת נפתחו, מידת ההיענות והפעולות שביצעו הנמענים, תקלות טכניות ועוד.

    SMOOVE – אוטומציה בדיוור אלקטרוני:

     הכלי האוטומטי החדש לוקח את הדיוור האלקטרוני צעד אחד גדול קדימה. בניגוד לשליחת מיילים מזדמנים או לרשימות תפוצה כלליות, כאן מדובר במערכת שיוצרת רשת שיווקית שלמה, הכוללת בין היתר מיילים, POP-UPS, מסרונים, הרשמות באמצעות דפי נחיתה, ועוד. בעזרתה ניתן ליצור מסלול ספציפי ואישי עבור כל לקוח או קבוצת לקוחות מוגדרת, וזאת באופן עצמאי לחלוטין עם פלטפורמה נגישה וידידותית. לאחר מכן היא כבר עושה את העבודה באופן אוטומטי על פי טריגרים שנקבעו מראש. לפני שנספר על הפעולות הרבות שניתן לבצע עם SMOOVE נסביר שטריגרים הם הצמתים שקבעתם למערכת עבור כניסה לפעולה. לדוגמא, תוכלו להגדיר שהתוכן יועבר ללקוח ביום הנישואין או ביום ההולדת, כאשר הוא נרשם בדף נחיתה או באתר שלכם, יומיים לאחר פתיחת המייל הראשון, שבוע לאחר שנשלח מייל שלא נפתח, ועוד. חשוב גם לציין שאת המסלולים ניתן לפלח ולהתאים בהתאם לנתונים שונים, דבר המאפשר פנייה אישית עם התאמה אופטימאלית של התוכן. לדוגמא, ניתן לקבוע שליד מסוים יישלח רק לאנשים מעל גיל 18, רק לנשים, רק למי שהקליק על באנר ספציפי, או רק למי שמשתייך לקבוצה מסוימת שיצרתם במערכת.

    אילו פעולות ניתן לבצע עם SMOOVE?

    SMOOVE מערכת דיוור אלקטרוני- איך זה עובד

    קצרה היריעה מלתאר את מגוון הפעולות שמערכת האוטומציה עושה בשבילכם, לכן נספר על העיקריות. בראש ובראשונה, המערכת תשלח כאמור מיילים על פי המסלול והטריגרים המסוימים שקבעתם (ראו דוגמא בהמשך). המשמעות היא שבמקום תוכן אחד בלבד שנשלח אחרי פעילות של נמען, הוא יקבל סדרה של הודעות מתוכננות היטב – הכול באופן אוטומאטי ומפולח. דברים אלו נכונים גם לגבי מסרונים במסלולים שקבעתם כך שתוכלו להגיע ישירות אל המכשיר הנייד, תוך השוואת יעילות המסרים שמועברים אל הסלולארי לעומת מיילים. בתוך כך, ניתן לקבוע סדרה מסוימת של הודעות, החל ביידוע על מבצע, דרך הזמנה לאירוע ותזכורת נוספת, ועד להשקת מוצר חדש, כאשר כל הודעה נשלחת אוטומטית לפי הפילוח והטריגרים שקבעתם. בד בבד, תוכלו לבצע בדיקות מגוונות לגבי יעילותן של ההודעות עם שינויי טקסט וגרפיקה, וזאת בעזרת משובים מדויקים וברורים שהמערכת מספקת.

    בואו נראה איך זה עובד:

     למעשה, מערכת SMOOVE יכולה להתאים לעסקים מכל סדר גודל ובכל תחום במשק. אך כדי לסבר את האוזן נביא דוגמא אחת של חנות העוסקת במכירת מוצרים למחשב, לנייד ולאבטחת הבית. תהליך האוטומציה החל מול לקוח מסוים, גבר בגיל 40 שנכנס לאתר האינטרנט של החנות והשאיר את פרטיו ברשימת התפוצה. כאן נכנס לפעולה מסלול אוטומטי שהוכן מבעוד מועד עבור לקוחות חדשים בכלל, או לגברים מבוגרים, או כל הגדרה אחרת שבחרתם. בשלב הראשון, חמש שעות לאחר ההרשמה (או כל זמן אחר שהוגדר) שולחת המערכת הודעה אוטומטית ללקוח כי בתור מצטרף חדש הוא זכאי להנחה משמעותית על כל מוצרי הסלולר בחנות – רק במידה שיממש אותה בשבוע הקרוב. הודעה זו נשלחה במסרון לטלפון הנייד מפני שזו הייתה ההגדרה בה בחרתם בעת יצירת המסלול, לאור שיקולי התועלת. ואולם, אם חלף שבוע וההודעה כלל לא נפתחה המערכת תדע על כך ותשלח עוד מסרון שמיידע את הלקוח על הטבה נוספת המגיעה לו למשך השנה הקרובה. כעבור שבוע יישלח גם מייל על מגוון מוצרים למחשב ולסלולר שנקנו בחנות על ידי לקוחות שנתוניהם דומים למצטרף החדש, עם תמונות, מפרט טכני, מחירים וכדומה. במידה שהלקוח יביע עניין במוצר זה או אחר וילחץ עליו כדי לצפות במידע, המערכת תדע על כך ותצרף את העדפותיו לרשימת הנתונים האישית. כעת, אחרי מספר ימים נוספים תישלח הודעה נוספת במייל או במסרון שבה החנות מודיעה על מבצע חדש שמתאים בדיוק להעדפות שנרשמו, או על מוצר חדש שנכנס למלאי ויכול לעניין את הלקוח. ישנן עוד המון אפשרויות אך אם לומר זאת במילים פשוטות: מדובר במערך שיווקי שלם ודינאמי הפועל למען החנות באופן אוטומטי, ומשתנה באופן חכם לאורך כל התקופה הרצויה.

    יתרונות האוטומציה בדיוור אלקטרוני:

     כפי שראינו, SMOOVE מאפשרת ליצור מסלול מוגדר המבוסס על צמתים (טריגרים), לפי מטרת הקמפיין כגון מכירה, תזכורת, יצירת לקוחות חדשים או טיפוח לקוחות קיימים. למעשה, באמצעותה ניתן ליצור אינספור תרחישים שמשאירים את הנמען על המסלול שקבעתם ומוליכים אותו אל מטרת הקמפיין. בדרך זו זוכים הנמענים לחוויה אישית עם מסרים רלוונטיים המגיעים בדיוק בזמן הנכון, נקודה מהותית להגברת ההיענות. בד בבד, מאחר שמדובר בפעילות אוטומטית, ההשקעה היא בעיקר ביצירה הראשונית של המסלול שנעשית באופן פשוט, מהיר ונגיש. לאחר מכן המערכת מוציאה אל הפועל את ההנחיות, מה שמפנה את בעליה לפעולות שיווקיות ועסקיות אחרות. בנוסף, הפלטפורמה החכמה מאפשרת לכם מעודכנים בכל הקשור למהלכים השיווקיים ויעילותם, עם משוב ברור ואפשרות ללמוד, לשנות ולהוביל לתוצאות טובות יותר במסלולים קיימים וחדשים. כך הופכת פעילות הדיוור האלקטרוני לכלי ראשון במעלה מבחינת אסטרטגיית השיווק, ואינה מצריכה אתכם להתבסס על מיילים מזדמנים שגם כרוכים בזמן וטרחה. למעשה, SMOOVE מהווה פריצת דרך של ממש בעולם הדיוור האלקטרוני, מאחר שהיא מאפשרת אפילו לעסקים קטנים ובינוניים לתכנן, לערוך ולהוציא אל הפועל קמפיינים באופן אוטומאטי. כל זאת מבלי לוותר על קשר אישי ותזמון נכון בהתאם לנתוניו, צרכיו והעדפותיו של הלקוח, כפי שקורה לעיתים בשליחה לרשימות תפוצה כלליות. אכן, סקרים שנערכו בתחום מעידים כי דיוור אלקטרוני באוטומציה זוכה לשיעור גבוה מאוד של פתיחת הודעות, ונדמה לנו שהמשמעות מבחינת החזר השקעה – ברורה.

    מתעניינים במערכת SMOOVE?

     מעוניינים לדעת עוד כיצד מערכת הדיוור האלקטרוני של UNICELL יכולה לעזור לצמיחה העסקית ולמאמצי השיווק של חברתכם?
    נשמח לשמוע מכם!
    השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר ונציגנו יצרו עמכם קשר בהקדם.

      לקבלת הצעת המחיר

      המשתלמת ביותר

      חייגו 072-395-4718
      או מלאו פרטים:






      תנאי מבצע

      יש לך רשימה מעל
      מיליון הודעות?
      פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!