הכנתם אחלה של ניוזלטר שיווקי ואתם רוצים לדעת מה הקהל שלכם מעדיף או איך זה עשוי להשפיע עליו?
הנה כמה דברים שכדאי שתדעו:
65% מהמשתמשים בדיוור אלקטרוני מעדיפים ניוזלטרים המבוססים בעיקר על תמונות ורק 35% מעדיפים יותר תוכן.
שימוש בפרסונליזציה (לדוגמא – שם פרטי) בשורת הנושא יכול לשפר לכם את אחוזי הפתיחה בכ – 30%!
אימייל מרקטינג אפקטיבי פי 40 בגיוס לקוחות חדשים יותר מאשר פייסבוק וטיוויטר ביחד!
44% מהלקוחות ברשימת התפוצה מבצעים לפחות פעם בשנה רכישה בעקבות הניוזלטר השיווקי.
רוצים לדעת נתונים מעניינים נוספים? היכנסו לאינפוגרפיקה >>