בניית דף נחיתה עשו זאת בעצמכם!

    לקבלת הצעת המחיר

    המשתלמת ביותר

    חייגו 072-395-4718
    או מלאו פרטים:






    תנאי מבצע

    יש לך רשימה מעל
    מיליון הודעות?
    פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!

    • בעולם שהפך לעולם דיגיטלי, שיטות איסוף הנתונים ואספקת המידע נעשו פשוטות מתמיד וקלות לשימוש.
      דף נחיתה הוא אחד משיטות אלו ונועד להפנות גולשים "לנחות" בו, לאחר שנחשפו לפרסום העסק ברחבי רשת האינטרנט והקליקו עליו.
      דף הנחיתה משמש כלי לאיסוף פרטים על הגולשים, או בשפה השיווקית – אמצעי לאיסוף לידים, כלומר: כדי להרחיב את מאגר הלקוחות הפוטנציאלי, להגדיל את בסיס הנתונים של העסק ובעקבות כך –  להגדיל גם את הכנסותיו בטווח הקצר והארוך.
      ניתן גם לעשות שימושים נוספים בדף הנחיתה, כגון: טיוב נתונים, סקרים, מכירת סל מוצרים, הקניית מידע וכמובן תקשורת עם הלקוחות.
      לכן, חברות עסקיות בסדרי גודל שונים נוהגות להקצות תקציבים  מפעילותם השיווקית לטובת קידום קמפיינים ממומנים בגוגל וברשתות החברתיות (לינקדאין, פייסבוק ועוד) במטרה להוביל את הלקוחות לדף הנחיתה שלהן.
      בניית דף נחיתה יכולה להתבצע בצורה עצמאית, אך כמובן שרצוי להתייעץ עם חברה מקצועית שזהו עיסוקה.

      מהו דף נחיתה ?

      עמוד אינטרנט אחד העומד בפני עצמו או מחובר לאתר אינטרנט, שנבנה לצורך העברת מסר שיווקי על העסק.
      אל הדף הזה "נוחתים" הגולשים דרך פרסום באחת הפלטפורמות הדיגיטליות.
      מטרתו של דף הנחיתה הוא להניע לקוחות פוטנציאליים לפעולת רכישה של מוצר או שירות של העסק.
      דף הנחיתה הוא בעצם כלי לאיסוף פרטים על הגולשים (איסוף לידים).
      כך בעזרתו של דף הנחיתה מתרחב מאגר הלקוחות של העסק.

       

      אלו שאלות עסק צריך לשאול כשהוא מעצב דף נחיתה ?

      • מיהו קהל היעד שלי
      • מה מאפיין אותו
      • מהם הצרכים ו/או השירותים של קהל היעד?
      • האם מוצרי או שירותי העסק עונים עליהם?
      • במה נבדלים מוצרי העסק שלי מאותם מוצרים של עסקים דומים בתחום?
      • אלו מבצעים, הנחות והצעות אני יכול להציע ללקוחותי כדי שיעדיפו לקנות מהמוצרים שלי ולא של אחרים?

       

      יתרונות

      • דף המתמקד במוצר או בשירות מסוימים. התמקדות זו עוזרת לגולש להבין במהרה על מה מדובר והאם מוצר או שירות זה מתאים לצרכיו.
      • מדרבן את הגולש להשאיר פרטים להמשך התקשרות אתו.
      • יעיל בקידום ממומן בגוגל או/ו בפייסבוק מכיוון שניתן להפנותו לקהלי יעד רלוונטיים, שיש סיכוי שירכשו את מוצרי העסק.
      • ניתן להשתמש בדף הנחיתה כדי להירשם לאירועים של העסק.
      • ניתן לחבר את דף הנחיתה למערכת דיוור שמאפשרת לעקוב אחרי מי שהשאיר פרטים וליצור אתו קשר בהמשך.

       

      מה כולל הדף ?

      • הסבר תמציתי וממוקד על העסק, הייחודיות שלו, מוצריו ושירותיו.
        הכתיבה חייבת להיות איכותית, מקצועית ושיווקית עם הנעה לפעולה.
      • פרטי התקשרות לעסק – טלפון, מייל, כתובת, עמוד פייסבוק, עמוד אינסטגרם וכדו'.
      • טופס יצירת קשר להשארת פרטים אישיים ליצירת קשר בהמשך ולהצטרפות לרשימת התפוצה של העסק.
        דף נחיתה שאינו מכיל טופס מילוי פרטים הוא דף ש"מפספס" את המטרה העיקרית לשמה הוא קיים.
      • עיצוב איכותי ומושקע שמעורר תחושה שמדובר בעסק רציני, מקצועי ומכובד.
      • שילוב תמונות, סרטים או איורים גרפיים שונים שיגבירו את התרשמותו של הלקוח הפוטנציאלי מהעסק.
      • מכיל משפטים של הנעה לפעולה שמאתגרים את הגולשים להזמין מוצרים דרך האינטרנט, לטלפן לעסק, ליצור קשר דרך המייל או להגיע פיסית לעסק.
        המטרה הסופית – רכישה!
      • המלצות או מכתבים של לקוחות שרכשו ממוצרי העסק.

      מבנה דף נחיתה

    • מבנה הדף

      • בראש הדף כותרת – הכותרת חייבת להיות אטרקטיבית ומסקרנת גם יחד.
        זאת מכיוון, שהמטרה היא שהגולש ימשיך לקרוא את דף הנחיתה ולא ינטוש אותו.
      • מסר פרסומי – הנכתב מתחת לכותרת ומגדיר את יתרונו של העסק מול מתחריו והיכולת שלו לספק לגולש את מה שהוא זקוק לו.
      • ציון יתרונות מוצרי או שירותי העסק.
      • משפט המגדיר את הזמן הנותר למבצע או להטבה – "פטנט" זה מדרבן את הלקוח לזרז את הקנייה שלו.
      • עיצוב גרפי מושך – הגרפיקה הינה כלי עזר לתוכן השיווקי.
        רצוי שתכלול תמונות או עיצובים גרפיים המושכים את העין.
      • טופס הנעה לפעולה – במקום בולט בדף עם משפט מפתח שידרבן את הגולש למלא את פרטיו האישיים.
        בסוף הטופס מומלץ לעצב כפתור שליחה מודגש.
      • משפט מסכם – בעל אפיונים שיווקיים המסכם את הנאמר ושם דגש על השארת פרטים או על קנייה מיידית.
      • אישור קליטת הפרטים – אישור שפניית הלקוח התקבלה בהצלחה ותטופל במהירות המירבית.
        וכמובן – לא לשכוח להודות ללקוח.

    • צפו בסרטון ההדרכה וצרו דף נחיתה סלולרי תוך מספר דקות ספורות:

       


  • כיצד תורם דף הנחיתה לעסקים ?

    • כל עסק מנסה להשיג כמה שיותר לקוחות, שיבצעו כמה שיותר רכישות באתר שלו או בעסק עצמו.
    • התחרות קשה בכל תחום מקצועי ואחד האמצעים השיווקיים המיועדים "לנצח" בתחרות זו הינו דף הנחיתה.
    • דף הנחיתה מגדיל את כמות הפונים לעסק
    • עושה רושם ראשוני חיובי לעסק ומעלה את העניין בו.
    • מעלה את מודעות קהלי היעד לקיומו של העסק ולמבחר מוצריו ו/או שירותיו.
    • מאפשר להציע ללקוחות מבצעים מפתים והנחות אטרקטיביות
    • מייצר לידים, דהיינו – שמות ופרטי קשר של לקוחות פוטנציאליים המתעניינות בעסק.

     

  • תרומת דף נחיתה לעסק - גרף 
  • מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר אינטרנט ?

    • גודל – עמוד אחד המפרט שירות או מוצר של החברה באופן ממוקד ותמציתי.
      לעומתו – אתר אינטרנט מכיל מספר דפים וכל אחד מהם מפרט את השירותים והמוצרים המגוונים של העסק.
    • מטרה – המטרה להביא לעסק גולשים חדשים ולהמיר את הגלישה לפעולת מכירה (איסוף לידים) והשארת פרטים אישיים.
      לאתר האינטרנט ישנן כמה מטרות – לספר על ההיסטוריה של העסק, לפרט באריכות את מוצריו ושירותיו, להיות חנות אינטרנטית, לקרוא כתבות הנוגעות לתחום העיסוק של העסק, לקרוא לגולשים להצטרף למועדון החברים של העסק וכדו'.
    • מבנה – דף נחיתה ואתר אינטרנט שונים זה מזה במבנה שלהם.

    דף הנחיתה הוא עמוד אחד בעל כותרת ראשית, כמה משפטי מפתח והסבר וכן טופס מילוי פרטים.

    לכל אתר אינטרנט יש מבנה שונה וכמות דפים משתנה, אך לרוב יכלול את דף הבית, אודות, דפי שירותים ומוצרים ועמוד שיוקדש ליצירת קשר. לפיכך, אתר האינטרנט יכיל כמה דפים והרבה מידע על העסק או החברה.

    • מידע – מידע מצומצם, ואילו באתר האינטרנט – מידע מפורט.
    • קהל יעד – מיקוד בקהל יעד ספציפי ובמוצר או שירות המתאים לו.
      לעומתו – אתר אינטרנט יכול לפנות לכמה קהלי יעד.
    • תוכן – התוכן יהיה תוכן שיווקי המתועל למכירה.
      באתר האינטרנט התוכן יהיה בעיקר מקצועי כדי לעניין את הגולש בכל היבטי העסק ולהעמיק בנושא.
    • זמן ההקמה – תוך כמה ימים ניתן לעצב, ואילו בנייתו של אתר אינטרנט הינו תהליך ארוך ומורכב.
    • עלות – העיצוב זול משמעותית מהקמת אתר אינטרנט שלם
  • עכשיו כשאתם יודעים ליצור דפי נחיתה, הגיע הזמן לנסות בעצמכם! 

      לקבלת הצעת המחיר

      המשתלמת ביותר

      חייגו 072-395-4718
      או מלאו פרטים:






      תנאי מבצע

      יש לך רשימה מעל
      מיליון הודעות?
      פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!