5 צעדים ליצירת אימייל מרקטינג מנצח
 
 
 
 
 
 
 
 

5 צעדים ליצירת אימייל מרקטינג מנצח

יש לכם רשימת תפוצה נהדרת ומערכת דיוור אלקטרוני מדהימה, אבל מה עכשיו?
איך גורמים ללקוחות שלכם ברשימת התפוצה להתעניין במסרים השיווקיים שלכם?

כדי שהמסרים שלכם יעברו באופן מיידי קראו את 5 הטיפים ליצירת דיוור אלקטרוני אפקטיבי:
 
 
5צעדים
 
 
שורת נושא אטרקטיבית
עוררו את סקרנות הלקוחות שלכם באמצעות הפניית שאלה, או השתמשו במילים מבטיחות ומגרות תוך שילוב מספרים שימשכו את תשומת הלב של הלקוחות
תוכן ענייני
דברו בגובה העיניים ובשפה שהלקוחות שלכם יוכלו להתחבר אליה. כתבו שורות קצרות ומתומצתות
הנעה לפעולה
שלבו מסרים מדויקים שיעבירו בצורה הברורה ביותר את המטרה המרכזית שלכם. מילים כמו: לחצו, שתפו, הירשמו, קנו והתקשרו בהחלט יכולות לעשות את העבודה
סיום מוחץ
כתבו סלוגן קליט וקליל בתחתית המייל כדי להשאיר לקהל הלקוחות טעם של עוד
קשר שוטף
שמרו על קשר רציף עם קהל הלקוחות שלכם עד כ- 4 פעמים במהלך כל חודש, על מנת לקרב אותם אליכם ולמקסם את הרווחים שלכם