5 טיפים ליצירת תוכן שיווקי מנצח להודעות SMS

עומדים לשגר SMS שיווקי לרשימת התפוצה שלכם? עצרו עוד רגע וגלו איך מנסחים את ההודעה הנכונה? איך יוצרים משפך שיווקי מתאים ואוטומטי לאחר קבלת ההודעה? ומהן הטעויות שכדאי להמנע מהן?

כתבו קופי מושך ומסקרן

בדומה לציוצים שלכם בטוויטר יש לכם כמות קטנה של מילים שבאמצעותה אתם יכולים להעביר את המסר שלכם. נסו לגלות כיצד תוכלו לסקרן את הנמענים שלכם ולגרום להם לרצות לקבל עוד מידע – הדרך הטובה ביותר היא באמצעות משלוח הודעת SMS הכוללת הצעת מוצר חינמי או מבצע מפנק אם ישאירו את פרטיהם בדף הנחיתה.

אל תסתפקו רק בהודעה – בנו דף נחיתה

הודעת SMS בודדת יכולה להכניס לכם מספר רב פניות. הודעת SMS המפנה לדף נחיתה שבו המתעניינים משאירים פרטים יוצרת לכם רשימת תפוצה איכותית של אנשים שמתעניינים בשירות שלכם אליהם אתם יכולים להמשיך ולפנות גם בעתיד במגוון דרכים – בהודעה נוספת, במייל או אפילו בפרסום ממוקד ברשתות החברתיות. חשוב לתכנן היטב את הקמפיין שלכם ולקשר מהודעת ה-SMS לדף נחיתה שיגביר את כמות הלידים – שרבים מהם יהפכו בעתיד ללקוחות פוטנציאלים משלמים.

משווקים מספר שירותים במקביל? צרו מספר קמפיינים

אם אתם משווקים מוצרים שונים שאינם נכללים באותה קטגוריה – כדאי לפצל את הקמפיין למספר הודעות המפנות לדפי נחיתה שונים. כך, תוכלו לפלח את רשימת התפוצה שלכם לפי פרמטרים שונים ולהתאים את ההודעה לנמען. למשל, מוצרים שונים לנשים ולגברים עם דפי נחיתה מעוצבים בהתאם למינו של הנמען. דפי נחיתה המיועדים לאוכלוסיה של סטודנטים, חיילים או עובדים בחברת הייטק –המופנים לשירותים ולמוצרים המתאימים להם וכדומה.

סיימו את ההודעה במשפט מניע לפעולה

הלינק לדף הנחיתה שלכם אינו מספיק למרבית מקבלי ההודעה. יתכן שחלקם כרגע בעבודה או באמצע תוכנית טלוויזיה אהובה והם אינם ממוקדים לחלוטין בהודעה שקבלו. משפטים כמו "לחצו כאן כדי לקבל פרטים נוספים" או "הרשמו עוד היום וקבלו…", "התקשרו עכשיו ונציגנו ישמחו לספר לכם על המבצע היומי" יעודדו את הנמענים שלכם לפעול באותו הרגע שקבלו את ההודעה.

צרו הודעות מותאמות אישית על בסיס תאריכי ימי הולדת

יש לכם רשימת תפוצה עם תאריכי ימי הולדת? בידכם כח עצום! תוכלו להשתמש במידע הזה ומספר ימים לפני יום ההולדת להכין אותם לכך שהם יכולים לקבל מתנה אישית מכם, קופון הנחה או הזמנה לסרט או מסעדה אם יבצעו רכישה. נסו להיות מקוריים ולהפתיע עם הצעות חדשות שהמתחרים שלכם עדיין לא חשבו עליהם. הגדרה מראש של תוכנת ה-SMS ליצירת קמפיין מבוסס תאריך מעניקה לאנשים הנמצאים ברשימת התפוצה תחושה של קשר אישי – ממש כאילו נציג טלפוני התקשר לברכם ליום ההולדת.

לסיכום, קמפיין שיווקי מוצלח ב-SMS מתחיל בקופי הנכון וממשיך בתכנון חכם של הקמפיין ודף הנחיתה. חשוב לא להציף את הלקוחות שלכם בהודעות על מנת שלא יאבדו את האפקט האישי החזק ולסיים כל הודעה במשפט מניע לפעולה.
רוצים לגלות עוד?. נשמח לשמוע מכם!
השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר ונציגנו יצרו עמכם קשר בהקדם.