5 טיפים ליצירת כותרות מנצחות לדיוור אלקטרוני

לקבלת הצעת המחיר

המשתלמת ביותר

חייגו 072-395-4718
או מלאו פרטים:






תנאי מבצע

יש לך רשימה מעל
מיליון הודעות?
פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!

כדי לשפר את תוצאות הקמפיין שלכם באמצעות דיוור אלקטרוני, עליכם להיות יצירתיים ולהמציא  כותרות מנצחות ומעניינות. כותרת מרגשת ומתוחכמת, מגבירה משמעותית את סיכויי פתיחת המייל וזו בדיוק המטרה שלכם. חשוב להכין כותרת המשקפת את עיקרו של הטקסט בניוזלטר. היא גם חייבת להיות מסקרנת,  כדי לגרום לנמען לפתוח את המייל ולקרוא אותו.  בנוסף, כותרות מנצחות עם משמעות ומבנה תקין חשובות גם לצרכי קידום האתר של העסק.

יש כל מיני טכניקות לכתיבת כותרות מנצחות. הכנו עבורכם 5 טיפים ליצירת כותרת מנצחת שתסייע לעסק שלכם ותגרום לנמענים לפתוח את המייל ששלחתם.

 

טיפ ראשון: התאמה בין הכותרת לתוכן בניוזלטר/מייל

מומלץ ליצור כותרת מעניינת וייחודית, המותאמת בסגנון הכתיבה לשאר התוכן בטקסט. על פי הסטטיסטיקה רוב האנשים מקדישים לקריאת הכותרת כ-3 שניות. כלומר, יש לכם 3 שניות להעביר מסר חד ומניע לפעולה שיגרום לנמען לפתוח את המייל ולקרוא את הטקסט.

 

טיפ שני: כותרת קצרה ומנצחת

חשוב לכתוב כותרת מנצחת ומוצלחת בת חמש עד עשר מילים. כותרת ארוכה מדי, עלולה לגרום לנמען להימנע מפתיחת המייל, בעוד שכותרת קצרה מדי עלולה לא להספיק לגרום עניין לקריאת המשך הטקסט.

 

טיפ שלישי: לשלב מילים מחזקות ומושכות

בכותרות מנצחות נהוג לשלב מילה חזקה אחת או שתיים, אך לא יותר. לדוגמה, ניתן לכתוב כותרת בשילוב מילים חזקות כגון בחינם, ללא עלות, בהזדמנות, נפלא, מצוין, מנצח, מעולה וכיוצא בזה. עם זאת, כאשר משתמשים במילה חזקה כמו חינם, אין להבטיח הבטחות שווא שלא יבואו לביטוי גם בטקסט עצמו.

 

טיפ רביעי: להימנע מהוספת שם החברה או המותג בכותרת

מומלץ להימנע מהוספת שם החברה או המותג בכותרת. עליכם לזכור כי כותרת נועדה למשוך את עיני הקוראים ולהניע אותם להקליק ולפתוח את המייל כדי לקרוא את התוכן, הכותרת אינה פרסומת לכן אין צורך להוסיף את שם החברה ו/או המותג.

 

טיפ חמישי: להיות יצירתיים ולכתוב כותרת ייחודית

כתיבת כותרות מנצחות אינה דבר של מה בכך. עליכם לזכור כי הנמענים מקבלים הודעות רבות ורק כותרת ייחודית תעניין אותם ותגרום להם להקליק על המייל, כדי לפתוח אותו ולקרוא את התוכן הנלווה. באמצעות כותרת יצירתית ומרגשת, אפשר להשפיע על הקורא ולגרום לו לפתוח את המייל.

אתם יכולים לשלב כותרת מבטיחה, או לשלב נתונים מספריים כמו לדוגמה, במקום כותרת נדושה כמו איך לקנות ביטוח נסיעות אפשר להשתמש בכותרת 5 טיפים לקניית ביטוח נסיעות לחו"ל.

לסיכום, כותרת מוצלחת היא כלי שיווקי חשוב עבורכם והיא עשויה להשפיע על הצלחת הקמפיין שלכם ועל שיעור פתיחת המיילים ששלחתם באמצעות מערכת דיוור לעסקים. עליכם להשקיע זמן ומחשבה בכתיבת כותרות מנצחות, כך תוכלו לראות כיצד הכותרת משפרת משמעותית את שיעור פתיחת המיילים שלכם ואת הצלחת הקמפיין.

לקבלת הצעת המחיר

המשתלמת ביותר

חייגו 072-395-4718
או מלאו פרטים:






תנאי מבצע

יש לך רשימה מעל
מיליון הודעות?
פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!