5 טיפים להגדלת מכירות בעזרת סרטי תדמית

לקבלת הצעת המחיר

המשתלמת ביותר

חייגו 072-395-4718
או מלאו פרטים:






תנאי מבצע

יש לך רשימה מעל
מיליון הודעות?
פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!

כל חברה מודעת לכך שעל מנת לקדם מוצר או רעיון היא מוכרחה ליצור סרט תדמיתי טוב ומקצועי שממחיש את המוצר או הרעיון שלה, סרט שמספק שקיפות של החברה, המוצר או השירות. סרטון תדמיתי יכול להיות מכוון למשקיעים, לקהל לקוחות או לעובדים עצמם.

תשאלו אם כך מה מטרת סרטון תדמית? מטרתו של הסרט הוא לשקף את העתיד לבוא שהוא "טוב" מבחינת המוצר, השירות וכל צורך שיווקי אחר, סרט תדמית יכול להגדיל את אחוזי ההצלחה כיוון שהוא יוצר ציפייה, עניין וגירוי באופן שהוא מוצג. היום עבור כל סרט מוצר או סרטי תדמית צריך הרבה כישרון, יצירתיות ומעוף על מנת שהוא יהיה ייחודי ומקורי מספיק. להלן 5 טיפים לסרטון תדמיתי טוב שיכול לסייע לכל עסק בהגדלת מכירות.

סרטון באמצעות אנימציה

סרטון תדמית מטרתו להעביר מסר ניתן להעביר אותו באמצעות שחקנים שמציגים סיטואציה או באמצעות אנימציה. תחום האנימציה הוא תחום רחב ומגוון ומעניק פתרונות יצירתיים ומאוד ייחודיים. ניתן להפיק סרטי תדמית מלא בהומור וצבעים, שיהיה מיועד ספציפית למוצר, באמצעות אנימציה ממוחשבת, קסומה ומודרנית. לעיתים מסרים יכולים לעבור הרבה יותר טוב כשהם מובאים באמצעות הומור.

מוסיקה עושה טוב לנשמה

כל סרטון תדמיתי מתבקש להכיל מוסיקת רקע שתרגש ותוביל את הצופה לחוויה נעימה ורומנטית. הצופה יחווה את המוצר באופן הזה שיגרום לו לזכור אותו, או לרצות לקבל את השירות או כל דבר שהסרטון ירצה להפיץ.

תסריט טוב

עבור כל סרטון תדמיתי חייב להיות לפני הכול רעיון ייחודי שעליו יבנה למעשה התסריט. לכל תסריט צריך להיות התחלה, אמצע וסוף כמו בכל עלילה, כדי שהצופה יישאר מרותק וירצה לראות מההתחלה עד הסוף. חשוב לזכור שמדובר בכמה דקות ספורות של סרטון וצריך להכניס הכול לתוך הדקות הללו. לכן התסריט צריך להיות מהודק, ברור ובועט.

עריכת סרט תדמית

ברגע שיש לנו תסריט, מוסיקה, אנימציה או שחקנים ועוד, חשוב להבין שבסופו של תהליך עושים עבודת עריכה שהיא משפיעה על הנראות והתוצאה הסופית, במידה והיא לא תהייה מספיק אדוקה, המטרה של הסרטון לא תהיה ברורה וניתן יהיה לפספס אותה. חשוב שהעריכה שיעשו לסרטון תהייה מקצועית במיוחד ותכלול את כל הכוונות שהחברה או הארגון מעוניינים לחשוף.

דיוור לעסקים

כשהסרטון מוכן וגמור, צריכה להתבצע עבודת שיווק ודיוור נכונה. הסרטון צריך להתפרסם במקומות הרלוונטיים ולהיחשף מול כל קהלי היעד הנכונים. ניתן להטמיע אותו ברשתות חברתיות ולייעד אותו למקומות הכי אסטרטגיים וכך הוא יפנה ישר לקהל היעד המבוקש.

מומחים רבים שנמצאים בתחום ניהול המוצר צריכים לשאול שאלות קריטיות טרם לכל הפקה של סרטון תדמיתי, כמו מי קהל היעד של המוצר או איך וכיצד יש למתג את המוצר ולהשיק אותו לשוק ועוד. אלו דברים שחשוב יהיה לאסוף עוד לפני שמחליטים לבצע סרטון שהוא תדמיתי למוצר או לשירות.

לעלויות ומידע נוסף על הפקת סרטי תדמית

לקבלת הצעת המחיר

המשתלמת ביותר

חייגו 072-395-4718
או מלאו פרטים:






תנאי מבצע

יש לך רשימה מעל
מיליון הודעות?
פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!