תכנות וכלים שימושיים מומלצים לעסקים

רשת האינטרנט מלאה בכלים ותוכנות שיכולות להיות בשימוש של כל בעל עסק. חלק מהם בתשלום וחלק בחינם. המשיכו בקריאת המאמר ותוכלו לקרוא ולהכיר כלי עזר שיכולים להיות שמישים לכם לכל תחום בעסק – החל מהתחום הכלכלי ועד התחום השיווקי.

לדעת כמה אנשים לחצו על הקישור ששיתפתם

Bit.ly – כלי אינטרנטי חינמי שיכול לתת לכם נתונים על הסרטון או המאמר ששיתפתם. תוכלו לדעת כמה אנשים לחצו על הלינק שצירפתם, מאיפה הם הגיעו (פייסבוק, מודעות גוגל, מייל) ומהו הפילוח הדמוגרפי שלהם. מלבד זאת, באמצעות הכלי הזה, תוכלו לקצר את כתובת ה-URL ולהפוך אותה לקישור קצר ונחמד.

וידאו צ'אט – אתם בטח מכירים את סקייפ שמיועדת לשיחות וידאו עם משתמשים מכל העולם. מה שכן, יש כלי יותר טוב מסקייפ הנקרא HangOuts. מדובר על כלי חינמי מבית גוגל באמצעותו תוכלו לקיים שיחה מרובת משתתפים, תוכלו לשתף את מסך המחשב שלכם, לעבוד על מסמכים ומצגות משותפות וכמו כן תוכלו גם לייצר שידור חי בקלות.

אחסון מידע בענן – אם אתם רוצים גישה למידע שלכם מכל מקום בעולם, אחסון בענן הוא בשבילכם. הנתונים שלכם ישמרו במקום מאובטח ותוכלו לגשת אליהם בקלות רבה. שירותי הענן הם נוחים להפעלה וידידותיים לכל משתמש.

הקלטת פעולות במחשב – קיימות המון תוכנות מחשב המספקות הקלטה של הפעולות שאתם מבצעים במחשב. למה זה טוב? נניח שאתם רוצים לשלוח ללקוח הסבר מצולם או סרטון שיווקי, תוכלו לעשות זאת בלי בעיה עם התוכנות הללו. אחת המוכרות בהן היא תוכנה בשם CamStudio. אתם יכולים להשתמש בה על מנת להקליט כל מה שקורה במסך שלכם כולל תמונות וסאונד.

מיוטיוב למחשב – אם תרצו להציג סרטון מיוטיוב אבל אתם יודעים שלא תהיה לכם רשת אינטרנט זמינה במקום בו תהיו, תוכלו להשתמש בשירות Youtube To Mp3. כשתכנסו לאתר, תוכלו להוריד רק את הסאונד של הסרטון או לבחור ב-Mp4 ואז להוריד את כל הסרטון כולל הסאונד והתמונה. היופי הוא שהכלי הזה הוא חינמי ואין צורך בהרשמה או בהורדה של תוכנה ייעודית.

שליטה מרחוק – אם אתם רוצים לשתף את המחשב שלכם עם כל אדם אחר או להיפך, נסו להשתמש בתוכנות כמו LogMeIn או Team Viewer. שתיהן יעשו את העבודה.

דיוור אלקטרוני – אם יש לכם מאגר לקוחות ואתם רוצים לעדכן אותם בצורה שוטפת על מבצעים והנחות או בכלל על מוצרים חדשים, תוכלו להשתמש בשירותי דיוור אלקטרוני. מדובר על מערכות ממוחשבות ידידותיות למשתמש, באמצעותן תוכלו לשלוח את המסרים שלכם ללקוחות במייל. השירותים הללו הם לא חינמיים אבל בהחלט נדרשים לכל עסק שיש לו לקוחות ועסק שרוצה לשמר את הלקוחות ובעיקר להיות איתם בקשר.

שורה תחתונה

אלו רק חלק מהכלים בהם תוכלו להשתמש בעסק שלכם. ישנם כלים נוספים עליהם תוכלו לקרוא ברשת. גם אם חלק מהכלים עולים כסף, אבל הם כן הכרחיים לכם לשיפור וייעול העבודה, מומלץ להשקיע בהם. מדובר לרוב על מנוי חודשי שמסתכם בכמה עשרות שקלים בחודש או על רכישת מנוי לשימוש בתוכנה לפרק זמן של שנה או מספר שנים (בהתאם לבחירתכם). רכישה כזאת גם היא איננה עולה הון ואם היא מסייעת לכם לתפעול וניהול של מערכות העסק, מומלץ לבצע אותה.