כיצד ניתן להגדיל את הכנסות אתר המכירות דיוור אלקטרוני?

    לקבלת הצעת המחיר

    המשתלמת ביותר

    חייגו 072-395-4718
    או מלאו פרטים:






    תנאי מבצע

    יש לך רשימה מעל
    מיליון הודעות?
    פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!

    אמנם יצא לו שם של שיווק ספאם, אבל שיווק באמצעות סמס ודיוור אלקטרוני הוא שיווק אפקטיבי, שלאורך זמן מביא תוצאות מצוינות, וגם אפשר לעשות אותו בצורה חוקית לחלוטין.

    לכל קמפיין שיווקי ישנן המטרות שלו, בין שמדובר בהגדלת מכירות, בין שמדובר במשיכת תנועה לאתר האינטרנט ובין שמדובר ביצירת תדמית. יחד עם זאת, כפי שיודע כל משרד פרסום, ישנן שתי מטרות תהליכיות המשותפות לכל הקמפיינים השיווקיים: לייצר חשיפה כמה שיותר גדולה מול קהל היעד ולהניע את קהל היעד לפעולה.

    היכולת להגיע אל קהל היעד, תלויה בראש ובראשונה בידיעה היכן הוא נמצא. האם אתם יודעים היכן נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם? ייתכן שהם נוהגים לבלות בתאטרון ובקולנוע, ייתכן שהם עוברים הרבה בנתב"ג, ייתכן שהם יושבים מול הטלוויזיה בשעות הבוקר, אבל יש שני דברים בטוחים לגביהם: יש להם כתובת דואר אלקטרוני והם משתמשים בה על בסיס יומי, ויש להם טלפון נייד שצמוד אליהם כל יום כל היום.

     

    שיווק סטטיסטי מול שיווק חכם

    מערכות סמס ודיוור אלקטרוני, הן מערכות שיווק מתקדמות המבוססות בדיוק על ההבנה הזאת, והעבודה איתן מבוססת על שתי דרכי פעולה מרכזיות:

    • יתרון הכמות – משלוח של כמה שיותר הודעות סמס ודוא"ל, מתוך ידיעה סטטיסטית ברורה שאחוז מסויים ממקבלי המסר, גם יגיבו אליו בחיוב
    • יתרון האיכות – משלוח של הודעות סמס ודוא"ל בצורה ממוקדת לקהל שעבורו קיימת ההסתברות הגבוהה ביותר להבעת עניין במוצר/ שירות שלכם.

    שתי השיטות יכולות להפיק עבורכם שפע של לידים ופניות מלקוחות פוטנציאליים, אם כי השיטה הראשונה, שנחשבת לשיטה סטטיסטית, צפויה לייצר כמויות גדולות יותר של ספאם על ההשלכות השליליות שלו, ולדרוש השקעה גדולה יותר כדי להשיג את התוצאה הנדרשת.

    בשיטה השנייה, המבוססת על יתרון האיכות, מתבצע משלוח המסרים השיווקיים בצורה חכמה, על פי פרופילים של המשתמשים העומדים מאחורי מספר הסמס או כתובת הדוא"ל. מידע זה נאסף ממגוון מקורות מידע כמו אתרים בהם משאירים המשתמשים את פרטיהם האישיים, רשתות חברתיות, אפליקציות מובייל וכדומה. באמצעות מידע זה, ניתן לזהות את תחומי העניין של כל משתמש, ובהתאם לכך לכוון אליו את המסרים השיווקיים המתאימים לו.

     

    עבודה מסודרת ומקצועית בסיוע משרד פרסום

    אם אתם מעוניינים לייצר קפיצת מדרגה בפעילות העסקית שלכם, אתם זקוקים לחשיפה רחבה וחכמה באמצעות מערכת סמס, מערכת דיוור אלקטרוני. ביתר פירוט, אתם רוצים להתמקד באיתור משרד פרסום שמאפשר לכם להגדיר את קהל היעד שלכם לפי תחומי עניין, צרכים, מאפיינים דמוגרפיים וכדומה, כך ששיעור ההיענות יהיה גבוה יותר עבורכם, ושהמסר השיווקי שלכם יתאים יותר עבור כל מי שיקבל אותו.

    כדי למצות את היכולת של מערכות סמס ודיוור אלקטרוני, ולהבטיח שאתם עושים את הדברים בצורה חוקית ויעילה, חשוב לבחור משרד פרסום מקצועי בעל התמחות ספציפית בתחום שיווק זה, ואשר יכול לבנות עבורכם תכנית עבודה עם מטרות, יעדים ואפשרות מדידה של אפקטיביות הקמפיין.

      לקבלת הצעת המחיר

      המשתלמת ביותר

      חייגו 072-395-4718
      או מלאו פרטים:






      תנאי מבצע

      יש לך רשימה מעל
      מיליון הודעות?
      פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!