כיצד לרתום את הודעות הסמס לטובת קמפיין דיוור אלקטרוני

עולם השיווק טומן בחובו לא מעט דרכים יצירתיות להפצת המסר וגיוס לקוחות. השיטות הרבות, הולידו את הצורך לתפוס את תשומת ליבו של קהל היעד ולהציג לו את הפרסום – בעצם לבלוט על פני שאר המתחרים ולגרום ללקוח הפוטנציאלי לראות את הפרסום שלכם. על מנת להבין ולהכיר את שיטות הפרסום השונות, החלטנו לכתוב סוג של מדריך מקוצר ולהתמקד דווקא בקמפיין דיוור אלקטרוני והדרכים למקסם את התוצאות שלו. אומנם זה נשמע פשטני למדיי ורק שיטת פרסום אחת מיני רבות אך מי מאיתנו שעוסק בתחום, יודע כי קמפיין דיוור הוא אחד הקמפיינים הקשים ביותר אך בין הריווחים ביותר. הצטרפו אלינו לקריאה מהנה על שיטות פרסום קיימות וטיפים להצלחת קמפיין הדיוור הבא שלכם.

 

שיטות הפרסום השונות

כפי שכבר צוין לעיל, יש לא שיטות ובכל יום אנחנו מתוודים לשיטת שיווק ופרסום חדשה. המוח האנושי לא מפסיק לעבוד והצורך לבלוט, מוביל את מיטב מוחות הפרסום לפיתוח שיטות חדשות וחדשניות. להלן סקירה קצרה ומהירה של שיטות שכיחות וקיימות: קמפיין דיוור אלקטרוני, באנרים, פרסומות וחסויות בטלוויזיה, פרסומות וחסויות ברדיו, קמפיינים ברשתות החברתיות, פוסטים מקודמים, כתבות בעיתונים ובאתרים גדולים, הודעות סמס, מוצרי PRINT שונים (כגון: ברושורים / פליירים, רול אפ, כרטיסי ביקור, גלויות, פוסטרים, מוצרי קידום מכירות ועוד) ועוד.

 

פיצוח קמפיין דיוור

הקדמה – קמפיין דיוור אלקטרוני הוא בעצם הודעת מייל הנשלחת למספר כתובות מייל. הקמפיין מגיע בתצורה של הודעה חדשה ובמרבית הפעמים, יהיה מעוצב ומושך (בשונה ממייל טקסט רגיל ופשוט). את כתובות המייל אוספים בשיטות רבות, בין אלו הרשמת לקוחות לדיוור, רכישת כתובות מייל ועוד. חשוב להקפיד על מסר ממוקד ולא ארוך, להוסיף ויז'ואל, לדאוג לכלול לינק ישיר לרכישה או הרשמה וכמובן להקפיד על נושא הודעה מושך וכזה שיגרום למקבלי המייל לפתוח את המייל ולהקליק עליו. בנוסף, יש לדאוג ליכולת הסרה מרשימת התפוצה וזאת על מנת שלא לעבור על החוק.

 

רותמים את הסמסים

אין זה סוד שאחוזי פתיחת קמפיין דיוור הם דיי נמוכים ולכן על מנת להצליח להעלות את האחוזים האלו, ניתן לרתום את עזרתם של המסרונים. מיד לאחר שליחת הדיוור, שלחו הודעות SMS המספרות למקבלי הדיוור על המייל שעתיד להגיע אליהם. היתרון הגדול הוא העובדה, שסמס לא הולך לתיבת דואר הזבל ואם ההודעה תהייה שיווקית מספיק, סביר ואחוזי הקלקות על הקמפיין יעלו ויעלו. למידע על מערכת לשליחת sms

לסיכום, בבואו של הרגע להפיץ את הבשורה ולגייס לקוחות, יש מספר שיטות שיווק שונות היכולות לסייע. כפי שהובן ממאמר זה, יש דרכים יצירתיות ומצוינות לפיצוח קמפיין הדיוור ולכן נמליץ על שקילה של אפיק פרסומי זה. תמיד, חשבו צעד אחד קדימה ונסו לחשוב כמו קהל היעד שלכם. גיוס לקוחות אינו חייב להיות משימה בלתי אפשרית ובמיוחד כאשר יש כלים רבים לסיוע. התייעצו עם המומחים והריצו קמפיין נכון, מקצועי וכזה שיניב את התוצאות הרצויות.