כיצד דיוור אלקטרוני לרשימות תפוצה יסייע להגדיל את המכירות של העסק שלך

העולם שלנו מורכב מזירה תחרותית אחת גדולה עבור כל עסק. העסקים היחידים אשר נהנים מחוסר צורך להילחם על הלקוחות שלהם הם עסקים ייחודים אשר להם אין מתחרים – אך בינינו, כמה כאלו כבר יש?… ולכן, כעסק, חייבים ליישם לא מעט שיטות ומהלכי שיווק חכמים על מנת להגדיל את מאגר הלקוחות ולהישאר בתודעת הלקוחות וקהל היעד.

בכתבה הבאה בחרנו להתרכז באפיק שיווקי מעולה אשר מרבית העסקים עושים בו שימוש והוא דיוור אלקטרוני. השימוש השכיח והתדיר בו יודע לייצר עניין, לסקרן את הלקוחות ואת קהל היעד ולהגיע אליהם בדיוק בנקודה הנכונה בזמן על מנת להפוך אותם ללקוחות משלמים. הצטרפו אלינו לקריאה מהירה על כיצד יש לעשות זאת ולהצליח… מתחילים;

מגדילים את המכירות

לכל עסק יש קהל יעד ספציפי אשר יכול להיות ממומר ללקוחות משלמים. ישנם לא מעט אפיקי פרסום ושיווק שונים אך אחד הטובים והיציבים ביותר הוא הדיוור האלקטרוני ולא בכדי. על מנת לעשות שימוש מושכל, נכון, חכם ומניב בדיוור האלקטרוני, יש לדעת כיצד לעשות זאת ולא פשוט לשלוח כמה מילים פה ושם ולקוות לטוב. להלן מספר טיפים להגדלת המכירות בעזרת שיוור אלקטרוני לרשימת התפוצה שלכם:

  • רשימת התפוצה שלכם – הקפידו לדאוג לרשימת תפוצה מדויקת ונכונה, אל תפחדו להסיר כתובות מייל שאינן רלוונטיות. נכון, זה בהחלט מקטין את גודל רשימת התפוצה שלכם אך זה הופך אותה לרשימה מדויקת עם סיכוי המרה גבוהים יותר.
  • פנייה אישית – כמעט כל מערכת דיוור מאפשרת לכם להזין שמות ופרטים מזהים נוספים. דאגו תמיד לפנות אל הנמען באופן אישי על ידי שימוש במידע המזהה הקיים אצלכם, כגון שם הלקוח. נסכים שאם יעל תקבל מייל שהפתיח שלו הינו: "היי יעל…" הפנייה אליה תרגיש יותר אישית מאשר פתיח גנרי כדוגמת: "שלום ללקוחה…". חשוב שתדעו שהמימד האישי מקפיץ את הלקוח הפוטנציאלי שלב אחד קדימה בדרכו אל משפך ההמרה.
  • טיוב רשימת התפוצה – את כלל כתובות המייל שיש לכם ברשימה, חלקו לקטגוריות או קבוצות בהתאם לאופי הנמען. צרו קבוצות מדויקות וכך תוכלו להגדיר מתי ואיזו קבוצה תקבל את ההודעה המתאימה, למשל: לקוחות שכבר רכשו מוצר, לקוחות קבועים, מתעניינים וכדומה.
  • דיוור אוטומטי – הקפידו כל כלל הנמנעים שלכם מקבלים הודעות אוטומטיות, למשל באם לקוח הקיש על לינק מסוים ששלחתם, שלחו אליו הודעה מתאימה לשלב בו הוא נמצא או באם לקוח התחבר לאחר הרבה זמן אז שלחו הודעה של ברוך הבא וכדומה.

לסיכום, שימוש באפיק השיווקי של דיוור אלקטרוני הוא הכרח עבור כל עסק. העלויות של הדיוור נמוכות ואחוזי ההמרה יכולים להגיע עד לעשרות אחוזים – באם תעשו זאת נכון. הקפידו ליישם את הטיפים אותם הענקנו לכם וכל שיוותר הוא ליהנות מהצמיחה במכירות של העסק שלכם. בהצלחה!