יצירת קמפיינים פרסונליים באמצעות איימיל מרקטינג

על מנת לשווק מוצר, שירות או אג'נדה, חשוב ליצור קמפיינים אפקטיביים שיגרמו למוצר/שרות/אג'נדה להמריא אל על ולהשיג את היעד המקורי או לפחות לגעת בו. הקמפיינים יכולים להיות מחוץ או בתוך הרשת ולעיתים לשלב בין השניים, העיקר שישיגו את המטרה. בין יתר האפיקים באמצעותם ניתן למנף פעילות עסקית הם הרשתות החברתיות, מיילים, קמפיין מימוני או אורגני בגוגל – זאת באשר לרשת ואילו מחוץ לרשת, ניתן למנף אפיקים שיווקיים באמצעות שלטי חוצות, עיתונים מודפסים וכיוצא בזאת. במאמר זה נתמקד דווקא בדיוור האלקטרוני ונאפשר לכם להכיר אותו ולהבין מדוע הוא יכול לסייע לכם ברמה האישית והעסקית גם יחד

מהו שיווק באמצעות מייל

שיווק באמצעות מייל או במילים אחרות דיוור אלקטרוני הוא היכולת לשדר ללקוחות פוטנציאלים לקוחות בפועל או תומכים אנונימיים ו/או מוכרים מסרים באמצעות המייל. אם נמשיל זאת לעולם החיצוני לרשת אזי ניתן לדמות את הדיוור האלקטרוני לשליחת פליירים בתיבות הדואר. באמצעות דיוור אלקטרוני ניתן להגיע לקהל יעד נרחב בלחיצת כפתור, כך שהמסר האישי שלכם יגיע לכמה שיותר אנשים נשמע פשוט? אז זהו, על מנת שדיוור אלקטרוני יצליח להשיג את מטרתו הראשונית, חשוב לבצע זאת כראוי ובהתאמה לדרישות השוק. חשוב שהמייל יהיה מעניין, מקורי יצירתי וזאת כדי שאנשים יתעניינו בו ויפתחו אותו מתוך מגוון המיילים אותם הם מקבלים.

 

כיצד מבצעים שיווק במייל

שיווק במייל אתם יכולים לבצע בכוחות עצמכם ומאידך אתם יכולים לפנות לעזרת בעל מקצוע ולהעניק לו את השרביט, כדי שיבצע את הדיוור בצורה המקצועית והטובה ביותר. היתרון שבעל מקצוע יבצע עבורכם את המשימה נעוץ בעובדה שהוא רכש ניסיון רב בתחום והיכולת שלו להשיג תוצאות חיוביות היא גבוהה משלכם וכך גם הזמן שתדרשו להשקיע בביצוע המשימה יחסך מכם. עליכם כאנשים פרטיים "תיפול" המשימה להשקיע רבות בלמידה עצמית אשר תאפשר לכם לבצע את הדיוור בצורה האופטימאלית. דיוור ניתן לבצע לרשימת התפוצה אותה צברתם לעצמכם במהלך הדרך ולחילופין אתם יכולים לרכוש רשימת תפוצה בקרב חברות המתמחות בכך. עוד ישנה האפשרות לשלוח את המייל עצמאית ולהזין מייל אחר מייל אל שורת הכתובות ומאידך אתם יכולים להסתייע במערכת דיוור אוטומטית.

לסיכום – הדיוור האלקטרוני חי וקיים בנינו כשיטת שיווק מקובלת ואפקטיבית זה מספר רב של שנים. כדי להצליח בדיוור חשוב ללמוד את התחום או לחילופין כדאי להיעזר בבעל מקצוע שיסייע לכם להגשים מטרה זו.