אסטרטגיות לשיווק אונליין ואופליין

אם יש לכם עסק, לא משנה מה גודלו, אתם בוודאי יודעים שעליכם לשווק אותו כל הזמן. בזכות השיווק, תוכלו להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם.
יותר לקוחות, משמעותו יותר רווחים עבורכם ממכירה של שירותים ומוצרים שונים שאתם מציעים. יש המון אסטרטגיות לשיווק ועליכם ליישם גם את אלו הקשורות לשיווק אונליין וגם את אלו הקשורות לשיווק אופליין. אז מהן האסטרטגיות המומלצות? המשיכו בקריאת המאמר ותגלו.

שיווק אונליין

כאשר מדובר על שיווק אונליין, מדובר על שיווק באינטרנט. מה הכוונה? ניתן לשווק את המוצרים והשירותים שלכם באמצעות אתר אינטרנט, דף נחיתה או דף עסקי ברשתות החברתיות. אפשר גם להשתמש בשירות קידום ממומן שגוגל מציעה וכך לשלם על הצגת מודעות בעמוד הראשון של מנוע החיפוש גוגל. למעשה, אתם תשלמו על כל הקלקה על המודעות שלכם. מה שכן, לא בטוח שכל הקלקה תביא לכם לקוח חדש. שכן לעיתים הלקוחות מקליקים על המודעה אבל לא בטוח שהם מעוניינים לרכוש כעת את המוצר או השירות שאתם מציעים.

אם אתם לא מעוניינים לשלם על הפרסום לגוגל, תוכלו בהחלט גם לייצר נוכחות ברשתות החברתיות. זאת על ידי שיתוף ופרסום פוסטים עם מבצעים והנחות. את הפוסטים הללו, תוכלו לפרסם בקבוצות רלוונטיות בפייסבוק, בגוגל פלוס ובטוויטר וכמו כן בדפים העסקיים שלכם הנמצאים ברשתות החברתיות הללו.

דבר נוסף שניתן לעשות הוא לשלוח דיוור אלקטרוני. תוכלו לעשות זאת כאשר צברתם לעצמכם מאגר של לקוחות. באמצעות הוצאת דיוור אלקטרוני מדי יום, שבוע או חודש – תוכלו להציע ללקוחות שלכם כל מיני מבצעים, קופונים והנחות וכמו כן לעניין אותם במוצרים ושירותים חדשים שאתם מציעים. הדיוור יכול להיות גם באמצעות שליחת SMS. מה שכן, עליכם לקבל את ההסכמה של הלקוחות לקבל מכם דיוור אלקטרוני וגם דיוור בהודעות SMS.

שיווק אופליין

אם אתם בעלי עסקים, תוכלו להיחשף לעוד עסקים, על ידי השתתפות בכל מיני מפגשים עסקיים וכמו כן בכנסים גדולים שמתקיימים מעת לעת. עליכם להגיע מוכנים עם מוצרי פרסום הנושאים את הלוגו והטלפון של העסק שלכם. תוכלו לחלק מוצרי פרסום כמו, כובעים, עטים, מחברות ממותגות ועוד.

דרך נוספת לשיווק אופליין היא באמצעות פרסום מודעה בעיתונים הגדולים. לעיתונים הללו יש קהל גדול של קוראים ועל כן, השיטה הזאת עד היום מוצלחת ועובדת בצורה מצוינת.

שורה תחתונה

חשוב ליישם את כל האסטרטגיות שהוזכרו לעיל. אם אין ברשותכם מספיק תקציב כספי, נסו ליישם חלק מהן. בזכות אותן אסטרטגיות, תהיה לכם חשיפה גדולה יותר, יותר אנשים יכירו את העסק שלכם ובעקבות כך תוכלו רק לקצור רווחים. תמיד מומלץ לזכור, שעסק שאינו עושה שיווק כלל לעצמו, הוא כמו עסק שאיננו מוכר לאף אחד ואתם הרי רוצים שיכירו אתכם וכמה שיותר מהר.
שיהיה בהצלחה!