שירות הלקוחות מומחה במתן מענה מיידי בנושאי סמס וניוזלטר.
 
 
 
 
 
 
 
 

תמיכה ושירות

 
צוות שירות הלקוחות שלנו מחבר בין ידע בפתרון בעיות לבין שירות אדיב ומקצועי המוענק ללקוחותינו. שירות הלקוחות ביוניסל מומחה במתן מענה מהיר ומיידי לכל לקוח ומעניק יחס אישי.
בכדי שתוכלו לקבל את השירות המיטבי, לרשותכם מספר דרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות:
 
 
 
 
פקס צור קשר
 
03-682-1451
 
 
שעות הפעילות: בין הימים א'-ה' | בין השעות 9:00-18:00
שאלות נפוצות
האם ניתן לרכוש מכם רשימת תפוצה?
אנו ממליצים לשלוח דיוור שיווקי אך ורק לקהל שאישר קבלת דיוור במאגר הלקוחות של העסק שלכם. איננו שומרים רשימות תפוצה וכמו כן איננו מספקים רשימות מסוג זה.

האם אתם מבצעים את השליחות?
אנו מספקים עבורכם תמיכה טכנית, עזרה והדרכה לשליחת הדיוורים כדי שתוכלו לבצע שליחות באופן עצמאי.

איך טוענים את רשימת התפוצה?
יש לסדר מראש את קובץ האקסל לפי תבנית קבועה ושמירתו בפורמט CSVCD. לאחר מכן יש לטעון את הקובץ במערכת באמצעות כפתור ייבוא אנשי קשר.

האם קיימת במערכת אופציה להסרה?
המערכות שלנו כוללות אפשרויות מתקדמות להסרה אוטומטית ומאפשרות ניהול חכם של רשימת החסומים.

האם ישנה הגבלה לכמות הנמענים ברשימת התפוצה?
חד משמעית אין הגבלה. המערכות מאפשרות לשלוח דיוור למספר רב של נמענים בקצבים מהירים ביותר.

כיצד משיגים רשימה מאושרת לדיוור?
המערכות המתקדמות שלנו כוללות כלים לצירוף לקוחות חדשים לרשימת התפוצה שלכם. הכלים העיקריים לביצוע קמפיין להשגת לקוחות חדשים הינם – דפי נחיתה, טפסי הטמעה, פופ-אפ הרשמה ועוד.

האם לחבילת הדיוור ישנה תוקף תפוגה?
לא קיים תוקף תפוגה. ההודעות נשארות בחשבונכם עד לסיום מכסת חבילת הדיוור שרכשתם.
מכתבי המלצה
מעיין דדון - מחסני להב:
אגב חשוב לי לציין לטובה את חן!

היא מקצועית, מקסימה, שירותית וכיף לעבוד איתה.
עומר פיזם - משק מלמד:
יוסי שלום,
שמי עומר פיזם אני לקוח עסקי חדש של חברת Unicell. אני רוצה להגיד תודה רבה לעובדת שלך - בילי שטאל. בילי בחורה מקסימה, עם סבלנות אין סופית, ידע נרחב בתוכנה ורצון רב לעזור. בילי במהלך כל העזרה ונתינת השירות שמה לב לכל פרט קטן על מנת שהמערכת תעבוד בעסק שלנו בצורה הטובה ביותר, והסבירה לי לפרטי פרטים איך להשתמש, לראות הכל ולעקוב. אז שוב פעם, אני רוצה להגיד תודה רבה רבה לבילי עם המון הערכה על היחס האישי, ואני חושב שזה ראוי מאוד להערכה ולציון לשבח. תודה רבה, ושיהיה יום טוב - עומר פיזם.
ליאת - רנבי:
יוסי שלום רב, שמי ליאת מחברת רנבי ואנחנו עובדים מולכם כבר תקופה ארוכה. ביום חמישי היה לי העונג לקבל שירות מבילי. השירות היה מעל ומעבר הן ברמת הסבלנות והן ברמת המקצועיות! היא לא ויתרה כאשר לא הצלחנו לפתור איזה עניין, ביררה וחזרה אליי- לכל שאלותיי. הכל בנועם וברצון לעזור. נהניתי לקבל ממנה שירות. שבוע נפלא! ליאת
אילן - כללית:
שלום, רציתי לצין לטובה את רמת השירות ומענה המהיר שמעניקה לי חן כהן בשירות לקוחות שלכם.