SMS ודיוור אלקטרוני לתחום הרכב- פתרונות שיווק דיגיטלי מתקדמים
 
 
 
 
 
 
 
 

פתרונות שיווק דיגיטלי לסוכנויות רכב – המפתחות בפנים

בעידן הדיגיטלי שלנו כל חברה ועסק זקוקים למערכת מתקדמת לניהול קשרי הלקוחות ולשיווק דיגיטלי. המגמות המשתנות והמתרחבות בשוק מגדילות את התחרות, והטכנולוגיות הדיגיטליות מתפתחות ללא הרף. האתגר של בעלי העסקים והחברות גדול, והן צריכות פתרונות חדשניים, יצירתיים, נגישים ומשתלמים. זה בדיוק המענה שאנחנו נותנים ביוניסל. עם ניסיון של למעלה מחמש עשרה שנים, הידע והמקצועיות שלנו, ביחד עם הכלים הטכנולוגיים שלנו, מאפשרים לנו לבנות עבור אלפי חברות ובתי עסק קמפיינים אפקטיביים שמקדמים ומצמיחים אותן. בין היתר אנחנו מתמחים במתן פתרונות שיווק דיגיטלי לסוכנויות הרכב השונות, ובונים עבורן מערכות חכמות שמותאמות לצרכים הספציפיים שלהן.

 
 

חשיבות השיווק הדיגיטלי

 
 
 
קמפיין שיווק דיגיטלי נועד להרחיב את מאגר הנתונים של החברה כדי לאפשר לה להזרים מידע ללקוחות באופן מפולח וממוקד שיעלה את אחוז ההיענות. ידוע היטב כי העלות של שימור נאמנות לקוח היא נמוכה בהרבה מזו של גיוס לקוח חדש, ולכן המשימה העיקרית העומדת בפני אנשי השיווק היא יצירת מערכות יחסים דינאמיות ויציבות עם הלקוחות. מערכות הדיוור האלקטרוני והכלים הנוספים בשיווק הדיגיטלי כמו באנרים, POP-UPS ודפי נחיתה, מאפשרות איסוף של לידים ומזרימות אל הנמענים השונים את המידע על פי הנתונים האישיים והצרכניים שלהם, והן שואפות להיות מדויקות בתוכן ובתזמון של המסרים. ככל שתאספו יותר פרטים על לקוחותיכם כך תוכלו לפנות אליהם עם הודעות והצעות רלוונטיות וכדאיות להם. שם המשחק הוא הנעה לפעולה, וכדי להניע לקוח לפעולה צריך להכיר את נתוניו ולהיעזר במערכות המתקדמות שינהלו את פילוח והעברת המסרים.

שיווק דיגיטלי למסעדות ובתי קפה

יתרונותיו של הדיוור האלקטרוני

דיוור אלקטרוני הוא כינוי למגוון הפעולות שניתן לבצע בעזרת שליחת מסרונים ומיילים. שני הערוצים האלה מוכיחים את עצמם שוב ושוב ככלים הכדאיים ביותר לשיווק דיגיטלי. הנתונים מראים כי כ-90 אחוזים מבעלי הטלפון הנייד אינם מתרחקים ממנו למרחק גדול משני מטרים במשך כל שעות היממה, וכי הרוב המוחלט של בעלי תיבות אימייל בודק את התיבה שלו לפחות פעם אחת ביום. בדיקת מיילים היא גם הפעולה השנייה הכי נפוצה בקרב משתמשי הרשת הדיגיטלית בארץ, אחרי כניסה למנועי חיפוש. כליי הדיוור האלקטרוני הם בעלי ערך החזר השקעה גבוה משום שהם מאפשרים העברה של מסרים למספר גדול של נמענים בעלות זניחה. כמו כן הם מאתרים תקלות ומפיקים דוחות רבי ערך אודות יעילות הקמפיין. מערך השיווק מתבצע בעזרת רשימות תפוצה, ניוזלטר, ברכות ימי הולדת וחגים, הודעות על מבצעים ועל מוצרים חדשים ומסרים דומים הנשלחים באופן שוטף, ומטרתם ליצור נקודות מגע רבות ומשמעותיות עם הלקוח.

מערכות דיוור אלקטרוני מתקדמות

הכלים הטכנולוגיים החדשניים של יוניסל והמקצועיות הגבוהה שלנו לוקחים את הדיוור האלקטרוני רמה אחת הלאה, ומאפשרים לנו לבנות קמפיינים שממקסמים את האפקטיביות שלהם. כליי האוטומציה שלנו מייצרים אינספור מסלולים שנקבעים על פי מאגר הנתונים, ומתעדכנים בצורה שוטפת בשינויים שחלים בו. החברה קובעת את ההגדרות הראשוניות של המערכת, כלומר את הטריגרים שלה לפעולה ביחס לכל לקוח או קבוצת לקוחות. כך למשל יכולה חברה להשכרת רכב לקבוע כי הודעות מסוימות יישלחו למי שביצע השכרה במהלך החודש האחרון, או ללקוחות בקבוצת גיל ספציפית להצעת מבצע מסוים, או לכל הלקוחות לרגל רכישה של היצע חדש. כל לקוח משתייך לקבוצות פילוח רבות ומקבל סדרה מותאמת היטב של מסרים. באופן כזה גדל אחוז היענות ומעמיקה נאמנות הלקוח, והמערכת מנהלת עבורכם את כלל קשרי הלקוחות מיצירת המגע הראשוני ולאורך כל הדרך.

המטרה שלנו - לבנות עבורכם מערכות יחסים עם הלקוחות

המטרה שלנו ביוניסל היא לבנות עבורכם מערכות יחסים לאורך זמן ולהעניק לכם את הפתרונות המיטביים לניהול קשרי הלקוחות. בעידן הדיגיטלי שלנו הלקוח מוצף במידע וכדי לשמר את נאמנותו יש לשמור על קשר רציף אתו, להיטיב להכיר את נתוניו האישיים והצרכניים, ולדייק בהתאמת המסרים שהוא מקבל. הקמפיינים שלנו מאפשרים לכם להגדיל את בסיס הנתונים ולהתעדכן באופן שוטף בנתוני הלקוחות, על ידי השארת פרטיהם בדפי הנחיתה, השתתפות בסקרים, או כל פעולה אחרת שהמסלול המוגדר עבורם מיועד להניע. במקביל, עדכון הפרטים מאפשר לחדד ולשפר את אופן הפנייה אליהם, וליצור תחושה של יחס אישי, וניתן ליצור עיצוב גרפי ותוכן שיווקי שונה עבור כל קבוצה או פילוח. בנוסף לפעולתה השוטפת המערכת מאתרת תקלות, מפיקה דוחות וסטטיסטיקות, ומאפשרת ניתוח של השימושים בכלים השונים, כמו מספר המיילים שלא נפתחו, השוואת מידת ההיענות במיילים ובמסרונים, ומשתנים נוספים רבים המאפשרים לכם לשפר ולדייק את הקמפיין באופן רציף.

דיוור אלקטרוני לניהול התקשורת הפנים ארגונית

מערכות הדיוור האלקטרוני של יוניסל מספקות פתרונות אופטימליים לניהול קשרי הלקוחות, אך בכך לא מסתכמים יתרונותיהן. בנוסף ליצירת מערכות היחסים שלכם עם לקוחות קיימים או פוטנציאליים, ינהלו עבורכם מערכות אלו גם את כלל התקשורת בתוך החברה, בין ובתוך המחלקות השונות ובין בעלי התפקידים. הפלטפורמה שלהן נגישה ופשוטה, הן קלות להפעלה, ונציגי השירות שלנו, המעניקים שירות מקצועי, מהיר ואדיב, יעמדו לרשותכם ויתמכו בכם במקרה הצורך. כך מנהלת עבורכם המערכת החכמה של יוניסל שני תחומים מרכזיים בחברה – הן את קשרי לקוחות והן את התקשורת הארגונית.

מקצועיות, ניסיון ושירות ללא פשרות

המטרה שלנו ביוניסל היא ההצלחה שלכם, ויש לנו את כל מה שצריך כדי לממש אותה. אנו מספקים פתרונות שיווק דיגיטלי לאלפי לקוחות עסקיים, החל מהחברות הגדולות במשק ועד לעסקים ומיזמים בארץ ובעולם. הניסיון המצטבר, הידע הרב והמקצועיות שלנו מאפשרים לנו להציע לכם פתרונות שיווק ופרסום דיגיטלי מתקדמים ומשתלמים שיחסכו לכם הרבה כסף. כל לקוח שלנו מלווה על ידי מנהל לקוח אישי, ומקבל גם את השירותים הנלווים כמו עיצוב גרפי וכתיבה שיווקית. אנו הראשונים להכיר בחשיבותה של מערכת היחסים עם הלקוח, ומקפידים על היכרות מיטבית אתו ועם צרכיו העסקיים והשיווקיים. נציגי השירות שלנו מעניקים שירות מקצועי, מהיר ואדיב, ואנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך. פנו אלינו ליצירת קשר ונוכל לצאת יחד לדרך, המפתחות בפנים.