פולו אפ שיווקי – בניית יחסי אמון עם הלקוח לאורך כל הדרך
 
 
 
 
 
 
 
 

פולו אפ – בניית יחסי אמון עם הלקוח לאורך כל הדרך

מערכות לשיווק דיגיטלי מאפשרות קידום ממוקד ומדויק, מדיד ודינאמי של העסק שלך. איסוף לידים והגדלת יחס ההמרה ירחיבו את היקף פעילות העסק או החברה שלך ויגדילו את ההכנסות, אך עיקר החשיבות בשיווק ברשת טמונה ביצירה של מערכת יחסים טובה ויציבה עם הלקוחות הקיימים. כלי השיווק הדיגיטלי יוצרים עבורך את מערכות היחסים האלה מרגע המגע הראשוני ולאורך כל הדרך, לפי הצמתים השיווקיים הנכונים עבור כל לקוח ובהתאמה לצרכים הספציפיים של העסק שלך.
פולו אפ – קשר של אמון ונאמנות
המונח פולו אפ מתייחס לכל רצף היחסים עם הלקוחות - הן ליצירת לקוחות חדשים והן לשימור הקיימים. מלאכת השיווק אינה מסתיימת עם הגיוס הראשוני של הלקוח ולאחר רכישת המוצר או השרות, אלא בדיוק להיפך. אפשר לומר שהגיוס הראשוני הוא תחילתה של ידידות מופלאה וכעת מתחיל שלב בניית האמון והקשר הרציף. פרסום במרחב הרשת דורש יצירתיות, חדשנות והוא חייב להיות פעיל וחי כל הזמן. אתם רוצים להכיר את הלקוחות שלכם טוב יותר כל הזמן, להבין את העדפותיהם, את צרכיהם ולנסות לענות עליהם בהתאם בכל רגע. לשם כך קיים מגוון ערוצים וכלים מדידים בהם אתם יכולים לאסוף מידע על כל לקוח, לערוך סקרים לשיפור השרות ולשפר את אסטרטגית השיווק שלכם באופן דינאמי ושוטף.
הגדלת המרות ולידים בדיגיטל
הכירו את הלקוחות שלכם
מרגע שלקוח פוטנציאלי יצר מגע בעזרת השארת פרטים, כלומר נוצר ליד, מערכת היחסים שלו עם העסק מתחילה. הלקוח "נחת" בדף הנחיתה באתר שלכם, שהוא הדף ממנו מתחיל הקשר. דף זה יהיה פשוט וברור והוא יכלול בדרך כלל שאלון לאיסוף פרטים על גילו, מקצועו, מצבו המשפחתי, מקום מגוריו ונתונים נוספים שעשויים לעזור בפילוח מאגר הנתונים ובהתאמה של סוג הקשר בינו לבין העסק. במקביל, יהיו בו שאלות לגבי סוג השרות או המוצר שהוא מחפש, צרכיו הספציפיים ומטרותיו. דף הנחיתה יציע אפשרות להבעת עניין במוצר מסוים, או לשאילת שאלות בנוגע למוצרים או לשירותים שבית העסק מעניק. שלב ראשוני זה מאפשר קבלת מידע רב על הלקוח, וכן הזרמה של מידע אליו, כלומר הקשר כבר חי ופעיל, ומהווה בסיס להמשך פורה. מכאן ניתן לקדם הלאה את היחסים על בסיס הנתונים שנאספו ולחדש את מאגר הנתונים ואת הזרמת המידע לאורך השלבים השונים שלהם.

יחס אישי ותמיכה בלקוחות
חשוב לזכור שלקוחות חדשים זקוקים לתחושה של יחס אישי. גם אם יצירת הקשר הראשוני התרחשה בעקבות המלצה, ובוודאי אם הגיעו אליכם דרך הרשת, זוהי הפעם הראשונה שהם נמצאים במגע עם העסק. באופן טבעי הלקוחות זקוקים להרגשת ביטחון בכך שהם עשו את הבחירה הנכונה כשפנו אליכם. בניית מערך הפולו אפ באה לענות בדיוק על הצורך הזה. המטרה היא שהלקוח ירגיש שהוא לא לבד, שיש מי שמקשיב לו ולצרכיו וכמובן שיש מערכת תמיכה יציבה שמדריכה אותו ויכולה לענות על כל שאלה או לפתור בעיות אם נוצרו. אנחנו ביוניסל מתמחים בבניית קשר כזה והמטרה שלנו היא שאת הקשר הזה ירצה לשמור לא רק בית העסק, אלא גם הלקוח. לקוחות מרוצים הם לקוחות יציבים, הם מהווים את הבסיס להכנסות שלך, והם גם אלו שממליצים על העסק ומפנים אליו את חבריהם.

שימור לקוחות – זה שם המשחק
כמובן שכל עסק, חברה או ארגון שואף להגדיל את מספר הלקוחות, אבל חשוב לזכור שהמטרה. למעשה מטרה היא לא רק יצירת לקוחות חדשים, אלא גם ובעיקר שימור שלהם. עלות גיוס לקוח חדש גבוהה בהרבה מזו של שימור לקוח קיים. במקביל, לקוחות קיימים מייצרים את רוב ההכנסה של בית העסק והם גם אלו שמנתבים לעסק לקוחות חדשים באמצעות המלצותיהם, כך שהמוניטין שלכם תלוי בהם. בנוסף, זכרו כי לקוח שנושר ממאגר הלקוחות שלכם בדרך כלל לא יחזור. מחקרים רבים מראים כי שביעות הרצון של קהל הצרכנים אינה בהכרח קשורה למוצר אותו רכשו, אלא לטיב השרות שקיבלו, או לעצם ההרגל. אם לא תשמרו על קשר רציף ויציב עם הלקוחות, אתם עלולים לאבד אותם רק כי מתחרה פנה אליהם כשאתם לא הייתם בסביבה, או כי הם לא קיבלו מענה מספק במקרה של בעיה או צורך בתמיכה. בעל עסק צריך לוודא שיש לו את מיטב הכלים הטכנולוגיים והאנושיים כדי לשמור על קשר ולהגיב במהירות, לדוגמא - תיבת "צור קשר" יעילה באתר, דיוור ישיר באמצעות SMS או בדואר האלקטרוני, ומענה טלפוני אדיב ומהיר.

פתרונות השיווק הדיגיטלי של יוניסל – להתחבר ללקוחות
מערכות השיווק הדיגיטלי שלנו עובדות כך שהן מאפשרות לך לנהל את קשרי הלקוחות, להתחבר אליהם ולהעמיק את הנאמנות בקשר עם כל לקוח. באמצעות הכלים הטכנולוגיים המתקדמים שלנו כל בעל עסק יכול לעצב לעצמו בפשטות, ובעזרת הליווי וההדרכה הצמדה והמקצועית של המומחים שלנו, את מסלולי השיווק והקידום המתאימים לו. כל למעשה יוכל לנהל את יחסיו עם לקוחותיו באופן שוטף ויעיל, תוך יצירת יחסי אמון הדדיים. מאחר וקידום ברשת צריך להיות דינאמי ונתון לשינויים על פי הנתונים הנאספים, אנחנו נמצאים איתך, בעל העסק, בקשר צמוד ומלווים את הקמפיינים שלך בכל רגע. את התמיכה והיחס האישי שאנו מעניקים לך, אנחנו מיישמים גם בבניית הקמפיינים שלך, כך שגם אתה תוכל להעניק ללקוחות שלך תחושת ביטחון. כבעל עסק אתה רוצה ללוות את הלקוח לאורך כל הדרך, להיות מעודכן בשינויים שחלו בפרטיו, כמו - מעבר דירה, התרחבות המשפחה, ושינויים בהרגלי הקנייה שלו, וכך לספק לו מענה מהיר ומקיף על פי צרכיו. לקוח כזה יפתח נאמנות לעסק שלך ויקדם את המוניטין שלך.

יחסים טובים נמשכים לטווח ארוך
הכרות ויחס אישי יוצרים הרגשה נעימה, אבל הם גם מספקים לכם יתרון על פני המתחרים. זאת משום שאתם מכירים את הלקוחות שלכם, והם לא. בו בזמן, הלקוח מכיר את אופן התנהלות העסק שלכם ורגיל להשתמש בשירותים שהוא מעניק. לכן לא ניתן להפחית בחשיבות הקשר הצמוד והעמוק ביניכם. המידע האישי שברשותכם מאפשר לכם לשלוח לכל לקוח את העדכונים המתאימים לו, ובכך למקד ולשפר את הקשר. כלי השיווק הדיגיטליים שחברת יוניסל מציעה יוצרים מגוון רחב של אפשרויות פנייה ללקוח, על פי הנתונים וההעדפות שלו. מרגע המגע הראשוני, כלומר דף הנחיתה, יש ברשותכם ערוצים רבים המאפשרים להמשיך ולרקום את הקשר. המערכות שלנו בנויות כך שהן ידריכו אתכם באמצעות מאגר הנתונים, בעיצוב היחסים עם כל לקוח על פי נתוניו. אנשי המקצוע שלנו מתמחים בליווי של הקמפיינים שלכם ויתמכו בכם בתהליך הזה מראשיתו ובכל נקודות המגע המרכזיות.