SMS ודיוור אלקטרוני לתחום הנדלן- פתרונות שיווק דיגיטלי מתקדמים
 
 
 
 
 
 
 
 

פתרונות שיווק ופרסום דיגיטליים לחברות הנדל"ן

עידן המידע הדיגיטלי שינה את עולם הפרסום והשיווק לבלי הכר, ויצר תפיסה שבעבר לא ניתן היה כלל לדמיין. השיווק בימינו אינו מתבסס עוד על לוחות מודעות, שלטים וחלוקת פליירים, אלא על פנייה ממוקדת ללקוח באמצעות פילוח, והתאמה של תוכן ואופי המסרים לכל קבוצת לקוחות. השיווק הדיגיטלי מתפתח בקצב שקשה להדביק, ומציע מגוון עצום של כלים, ערוצים, ערוצים וידע. במציאות כזו זקוקים כל חברה, ארגון או בית עסק לפתרונות שיאפשרו להם ליצור קמפיינים מקיפים, אפקטיביים ומשתלמים. חברת יוניסל היא הוותיקה בארץ במתן פתרונות שיווק ופרסום דיגיטליים, ומתמחה בהתאמה של המערכות המתקדמות והידע הרב שלה לחברות ולענפים השונים במשק, ובכלל זה חברות הנדל"ן.

 
 

שיווק דיגיטלי – בניית מערכות יחסים עם הלקוחות

 
 
 
כל איש שיווק יודע כי העלות של גיוס לקוחות חדשים גבוהה פי כמה מזו של שימור נאמנות לקוחות קיימים, ולכן המטרה של כל קמפיין טוב היא ניהול קשרי הלקוחות ויצירת מערכות יחסים ארוכות ודינאמיות. השיווק הדיגיטלי מאפשר יצירה של קשר שוטף ומעודכן עם הלקוח בנקודות מגע רבות, והפנייה של מסרים מדויקים לפי הפרטים שנאספו במאגר הנתונים. לפיכך, מטרה נוספת תהיה הרחבת בסיס הנתונים, כדי להגדיל את אפשרויות הדיוק של הפילוח, והיא מתבצעת באמצעות דף הנחיתה שבאתר החברה הכולל שאלון פרטים. דף הנחיתה מיועד להניע לפעולה, כלומר לגרום למשתמש באתר להשאיר את פרטיו, אם כדי להצטרף לניוזלטר או למועדון לקוחות, להשתתף בסקר שהחברה מציגה, לבקש פרטים נוספים על המוצר או הרכישה, או כל פעולה דומה.

שיווק דיגיטלי למסעדות ובתי קפה

יתרונות הדיוור האלקטרוני

הדיוור האלקטרוני מהווה את הערוץ המרכזי לשיווק ולקידום דיגיטליים והוא מתבסס על שליחת מסרונים ומיילים על ידי ניוזלטר, רשימות תפוצה, הודעות על מבצעים והטבות, ברכות לחגים וימי הולדת, וכל מידע שיווקי אחר. כליי הדיוור האלקטרוני הם בעלי ערך החזר השקעה גבוה, מאחר והם מאפשרים העברה של מידע למספר גדול של נמענים בעלות זניחה. הם זמינים ונגישים עבור רובם המוחלט של קהלי היעד, והנתונים מראים כי תשעים אחוזים מבעלי טלפון נייד אינם מתרחקים ממנו במשך כל שעות היום, ואחוז דומה של בעלי תיבות אימייל בודקים את התיבה שלהם לפחות פעם אחת ביום. כניסה לחשבון האימייל היא גם הפעולה השנייה בשכיחותה אחרי כניסות למנועי חיפוש. בנוסף, מספקים כלים אלו משוב שוטף וחשוב בדבר יעילותו של הקמפיין כך שניתן לשנות ולשפר אותו על פי הנתונים השונים בכל רגע.

מערכות דיוור אלקטרוני מתקדמות

מערכות הדיוור האלקטרוני החדשניות שלנו ביוניסל בונות עוד קומה בבניין הדיוור האלקטרוני וממצות את האפשרויות שהוא מעניק באופן המיטבי והמשתלם ביותר. באמצעותן ניתן ליצור קמפיינים ברמת דיוק מרבית ולהגדיל את אחוזי ההיענות, להרחיב את בסיס הנתונים, וליצור מערכות יחסים שוטפות ויציבות עם הלקוחות. איך זה עובד? החברה מגדירה מראש את הטריגרים בהם תכנס המערכת לפעולה לגבי כל קבוצת לקוחות, על פי הצמתים השיווקיים הנכונים לכל קבוצת פילוח. כך למשל ניתן לקבוע כי הודעה בדבר רכישת קרקע מסוימת תישלח רק למי שהתעניין בעבר ברכישה מסוג דומה, הודעה המפרסמת בנייני דירות למשפחות צעירות תועבר לזוגות שנישאו במהלך השנה האחרונה, או כל הגדרה אחרת לפי צרכיה השיווקיים של החברה.

במקביל מתעדכנות המערכות ברציפות בשינויים החלים במאגר הנתונים, ומתאימות את סוג ההודעות בזמן אמת. שינויים כאלה יכולים להיות בסטטוס המשפחתי של הנמען, במצבו התעסוקתי, בסגנון החיים והעדפות הקנייה שלו, בהיסטוריית הפעילות שלו ברשת או כל התרחשות שיכולה להשפיע על נטיותיו ועל צרכיו. כל לקוח משתייך לקבוצות פילוח שונות, וניתן ליצור אינספור מסלולים אישיים כך שכל לקוח קיים או פוטנציאלי מקבל סדרה מתוכננת היטב של הודעות שיש להן התאמה מלאה לנתוניו. פנייה מדויקת כזו יוצרת קשר מתמשך עם הלקוח, מגבירה את תחושת היחס האישי, מגדילה את אחוזי ההיענות ומעמיקה את נאמנותו.

דיוור אלקטרוני מיטבי לחברות הנדל"ן

קצב השינויים בשווקים השונים והתרחבות המגמות במשק דורשים מחברות הנדל"ן להיות עם אצבע על הדופק בכל רגע ולייצר קמפיינים רלוונטיים וחדשניים. הידע, המקצועיות והניסיון רב השנים שלנו ביוניסל מאפשרים לנו לעזור לחברות אלו ליצור את אסטרטגיית השיווק הנכונה להן ולנהל את קשרי הלקוחות שלהן באופן המיטבי. לשם כך אנחנו מקפידים להיטיב להכיר את החברה ואת מאפייניה הייחודיים, ולהתאים לה את הכלים והטקטיקות הנכונים לה ביותר.

דיוור אלקטרוני לניהול פנים ארגוני

כליי האוטומציה המתקדמים של יוניסל יוצרים עבור חברות הנדל"ן מערך שיווקי כולל, כדאי ויעיל. אבל חשיבותם אינה מסתכמת בכך. כלים אלו מאפשרים גם ניהול של כלל התקשורת הפנים ארגונית, בין ובתוך המחלקות השונות ובין בעלי התפקידים. הפלטפורמה שלהם נוחה ופשוטה, והם מספקים פתרונות בכל רמות התקשורת. בכך הם חוסכים לחברה זמן יקר, משאבי אנוש וכסף רב, משום שהם מנהלים עבורה בצורה אפקטיבית ומשתלמת שני תחומים מרכזיים להצלחתה – הן את קשרי הלקוחות והן את התקשורת הפנים ארגונית.

מקצועיות, ניסיון ושירות מעל הגג

אנחנו ביוניסל מכירים היטב בערכן של מערכות היחסים עם הלקוחות, ומעניקים שירות מקיף, זמין ואדיב. כל קמפיין שלנו מלווה על ידי מנהל לקוח באופן צמוד, ומוודא כי נוצרת התאמה מלאה בין הצרכים השיווקיים הספציפיים של החברה, לבין הכלים הטכנולוגיים והידע שלנו. הניסיון ארוך השנים שלנו אפשר לנו לחזות מקרוב בהתפתחות של תחומי השיווק הדיגיטלי וכן של המגמות השונות בשוק ולשכלל לרמה אופטימלית את היכולת שלנו לתת מענה לכל חברה על פי אופייה. אנו מעניקים לכל קמפיין גם את השירותים הנלווים כמו עיצוב גרפי וכתיבה שיווקית, ומלווים אותו לאורך כל הדרך. נציגי השירות שלנו נותנים מענה מהיר, מקצועי ואדיב, וידריכו אתכם בכל מקרה של שאלה או בעיה. פנו אלינו ליצירת קשר ונוכל לצאת ביחד לדרך, ולבנות עבורכם מערך שיווק דיגיטלי שיהווה את היסודות והתשתיות שעליהם תצמח החברה שלכם.