לקבלת הצעת המחיר

    המשתלמת ביותר

    חייגו 072-395-4718
    או מלאו פרטים:






    תנאי מבצע

    יש לך רשימה מעל
    מיליון הודעות?
    פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!

      לקבלת הצעת המחיר

      המשתלמת ביותר

      חייגו 072-395-4718
      או מלאו פרטים:






      תנאי מבצע

      יש לך רשימה מעל
      מיליון הודעות?
      פנה אלינו ישירות וקבל הצעה מיוחדת!

      מערכת לשליחת SMS

      תקשורת באמצעות SMS היא אחד מהכלים המסחריים-שיווקיים היעילים ביותר שיש כיום. הנתונים מראים אחוזי פתיחה גבוהים מאוד. מלבד הפרסום ללקוחות, מערכות לשליחת SMS תומכות בתהליכים פנימיים של העסק ומציעות פיתוחים חדשניים ויעילים.

      אחד מכללי הבסיס בשיווק הוא בניית מערכת יחסים עם הלקוחות. עידן הניידים בכלל והסמארטפונים בפרט מספקים דרך להתכתבות אישית עם הלקוחות ולחשיפת המותג שלנו כך שהוא כבר “אחד מהחבר’ה” ששולח הודעות.

      שליחת הודעות SMS זהו כלי לדיוור קצר, אישי וישיר להודעות שמגיעות ישירות למכשיר הנייד כשהמטרה היא ביסוס מערכת היחסים והנעת הלקוח לפעולה כזו או אחרת.

      עם מספרים לא מתווכחים: בין כל מגוון אפשרויות השיווק בכלל והשיווק הדיגיטלי בפרט, קמפיין SMS הוא הדרך המהירה והיעילה ביותר להגיע ישירות לקהל היעד. מחקרים וסקרים רבים שנערכו מציגים נתונים על שיעורי פתיחה מדהימים של 98-90 אחוזים וזמן פתיחה עד שלוש דקות בממוצע. גם הנתונים על היחס בין מספר החשיפות למודעה לבין מספר הלחיצות עליה, גבוה בהשוואה ליתר ערוצי השיווק, וכמוהו גם יחס ההמרה.

      כיום עסק שאינו מחובר למערכת שליחת sms מפסיד המון הזדמנויות לתפיסת תשומת הלב של הלקוח אך לא רק למטרות פרסום. SMS משמש עסקים למגוון רחב של מטרות. אחת מהן היא כלי פנים ארגוני, למשל תזכורת לעובד ששכח להחתים שעון נוכחות.

      SMS משמש גם לשמירה על קשר מטופל, כך למשל, קופת חולים יכולה לשלוח SMS המכיל תזכורת לתור שנקבע עבורו. עסק אחר יעדכן את הלקוח בהודעה על מועד אספקת מוצר. עדכון לקוח על ביצוע רכישה, ואף שליחת הודעה למטרת אימות זהות בהתחברות לאזור אישי באתרי אינטרנט שונים.

       

      מערכות SMS חכמות 

      מערכות לניהול מסרונים חכמות מנהלות תקשורת בדרכים שונות, הודעות טקסט, הודעות תמונה, מסרים שיווקיים ועוד. המערכת מאפשרת לבתי העסק להעביר ללקוחות מסרים בצורה חכמה וזאת מבלי לוותר על היחס והקשר האישי עימם.

      כך למשל, מערכת כזו יודעת ליצור סקרים ולערוך אותם מול הלקוחות המתאימים  וניתוח הנתונים כדי ללמוד על הצרכים השונים של העסק. היא יודעת ליצור קמפיינים שיווקיים לפי קהלי יעד ופילוחים שהעסק מגדיר לה.

      היא שולחת הודעות ברכה בימי הולדת, ימי נישואין, חגים ומועדים שונים וכו'. כמו כן מערכת SMS טובה מאפשרת בין השאר לשלוח הודעות בקצב מהיר ולקבל דוחות ביצוע ומשובים לניתוח תוצאות ובדיקה אילו הודעות הגיעו ליעדם ואילו לא, לשלב שדות דינאמיים ולנהל דו שיח עם הנמען במקרה הצורך, ליצור תבניות קבועות לשליחה, טעינת רשימת נמענים מאקסל ומנגנון אוטומטי נוח להסרת נמענים שאינם מעוניינים בשירות, ניהול משתמשים והרשאות למערכת SMS גם לחו"ל וכמובן ממשק ידידותי ונוח לשימוש.

       

      איך זה עובד לטובת העסק שלי?

      • 1.שליחת הודעת SMS אחידה למספר רב של לקוחות בעת ובעונה אחת, וכל זאת באמצעות לחיצת כפתור אחד- דרך אפקטיבית להגיע למספר רב של לקוחות בזמן הקצר ביותר!
      • 2.שליחת SMS ממערכת דיוור מצוינת להעברת המניעות לפעולה. ההודעה תופסת את האדם היכן שהוא נמצא. אין צורך לחכות עד שהלקוח יפתח ויקרא מייל…. הוא מקבל את ההודעה ומגיב מיידית.
      • 3.הודעות הם כלי פרסומי ושיווקי אינטימי המשדר קרבה ללקוח. המסרון נתפס כמשהו אישי, בעיקר כאשר הוא פונה ללקוחות בשמם ונושא אופי של הודעה פרטית. יצירת האינטימיות בונה נאמנות ושייכות לעסק בקרב הלקוחות.
      • 4.מדובר בפרסום שיש לו 100% צפייה מצד מקבל ההודעה, אף לקוח לא יכול לפספס את המבצעים וההטבות שבית העסק מציע, כאשר הם מקבלים מכם מסרון אישי.
      • 5.שליחת מסרונים היא אמצעי שיווק זול יחסית, ובוודאי אם משווים אותה לאפשרויות פרסום ושיווק אחרות (כמו נציגי שיווק, פרסומות במדיה האלקטרונית, שלטי חוצות, העלאת סרטונים לרשת וכד'). מקסימום רווח במינימום זמן.

       

      מה הם היתרונות של המערכת לשליחת SMS?

      1.שליחת הודעות לקהל ממוקד –  ניתן לשלוח הודעת סמס לקהל ייעד ממוקד למשל בחנות ספרים ניתן לשלוח הודעה לבעלי ספרים אשר רכשו ספרים בנושא מסוים ולעדכן אותם על קבלת ספרים חדשים באותו הנושא לחנות ולהציע להם אפשרות של רכישה.

      2.שינוי שעות פתיחה – במידה וישנו שינוי בשעות פתיחת העסק בסניף מסיום ניתן לשלוח הודעה לכל קהל הלקוחות על שינוי שעות הפתיחה.

      3.מבצעים – למשל בחניות בגדים כאשר מתחילה עונת החגים ורוב בעלי החנויות יוצאים במבצעים מיוחדים ניתן ליידע את כל קהל הלקוחות על המבצעים ולהתריע כי המבצעים הינם לזמן מוגבל ולעודד רכישה.

      4.פרסום מבוסס מיקום – אחד מהיתרונות הנלווים למערכות המתקדמות של שליחת הודעות SMS קשור לעובדה שניתן לתזמן את שליחת ההודעה לקהל לקוחות המצויים בכל רגע נתון בסמוך לכתובת הפיזית של בית העסק דבר זה מאפשר לכם לחשוף את קהל היעד הנמצא ברגעים אלו ממש בסמוך לבית העסק שלכם בכל מידע או תוכן שיווקי הרלוונטי עבורו באותה נקודת זמן.

      מערכת שליחת המסרונים-SMS המתקדמת של יוניסל מאפשרת לך לנהל מערכת יחסים כתובה, יצירתית ומניעה לפעולה באופן חכם, פשוט והכי חשוב – מנוהל.  

       

      • מהם היתרונות שליחת הודעות SMS באמצעות המערכת של יוניסל?

        מערכת הדיוור ושליחת הודעות סמס המתקדמת של יוניסל מאפשרת לך לנהל מערכת יחסים כתובה, יצירתית ומניעה לפעולה באופן יעיל וחכם.

        למערכת לשליחת SMS מספר יתרונות בולטים:

        1.ניהול רשימות תפוצה בממשק שליחה פשוט.

        2.התממשקויות באמצעות API למערכות חיצוניות.

        3.שליחות אוטומטיות, תזמוני הודעות, קמפיין דינאמי מותאם ועוד.

        4.ניהול רשימות מורשות דיוור ואפשרות הסרה אוטומטית.

        5.הפקת דוחות, בקרת נתונים וסטטיסטיקות.

      לעוד יתרונות וחשיבות ה- SMS לעסקים לחצו

      חדש! מסרון עם לינק ניווט לעסק שלך! לפרטים נוספים

      חדש!

      לוגו נורה

      ממשק דפי נחיתה ליצירת לידים והעברת הודעות ומסרים שיווקיים.

      אפשרות לעריכת הקמפיין בזמן אמת, גם לאחר שליחת המסרונים והגעתם ללקוחות.

      לוגו נורה

      הטמעת ברקוד אחיד או חד ערכי לכל לקוח וניתוח מלא למדידת מימוש הקופון.

      לוגו נורה

      קמפיינים לאיסוף לידים ואיסוף מידע על הלקוחות.

      לוגו נורה

      השוואה בין תוצאות
      קמפיינים שונים.

      לוגו נורה

      הפקת דוח המאפשר בחינת כמות פתיחת דף הנחיתה.

      לוגו נורה

      הצגת נתונים על סוג המכשיר בו נפתח דף הנחיתה.

      לוגו נורה

      הישראלים תקשורתיים יותר מאשר שאר העולם כשזה נוגע למכשיר הסלולרי, כשהשימוש העיקרי הוא הודעות ה- SMS שמשקף במידה רבה את הישראליות שלנו – Always On, מחובר, מעודכן, מיידי. ה- SMS הפך להיות כלי משמעותי בניהול מערכת היחסים עם הלקוחות, החל משלב האקטיבציה של הלקוח בקבלת סיסמאות כניסה לאזור האישי, דרך עדכונים ועד להטבות ומבצעים. ה- SMS, בשילוב אפליקציות מתקדמות ומכשירים חכמים עבר כברת דרך והתפתח כך שניתן לצאת בקמפיין SMS מלא כולל עמודי נחיתה וניהול סטטיסטיקות מימוש.

       

      חדש!

      לוגו נורה

      ממשק דפי נחיתה ליצירת לידים והעברת הודעות ומסרים שיווקיים.

      קמפיינים לאיסוף לידים ואיסוף מידע על הלקוחות.

      לוגו נורה

      הטמעת ברקוד אחיד או חד ערכי לכל לקוח וניתוח מלא למדידת מימוש הקופון.

      לוגו נורה

      אפשרות לעריכת הקמפיין בזמן אמת, גם לאחר שליחת המסרונים והגעתם ללקוחות.

      לוגו נורה

      הצגת נתונים על סוג המכשיר בו נפתח דף הנחיתה.

      לוגו נורה

      הפקת דוח המאפשר בחינת כמות פתיחת דף הנחיתה.

      לוגו נורה

      השוואה בין תוצאות
      קמפיינים שונים.

      לוגו נורה
      וכמובן ניתוחים סטטיסטיים נוספים שיאפשרו לך
      למדוד את הקמפיינים ולנהל אותם באופן יעיל יותר.

       

      איך בוחרים מערכת אוטומטית לשליחת SMS?

      עשור לאחר כניסת המערכות האוטומטיות לשימוש של חברות קטנות וגדולות כאמצעי לשיווק ולשימור לקוחות מסתבר כי לקוחות רבים מתעלמים מהודעות שנשלחים אליהם באי-מייל. הסיבה לכך בדרך כלל בגלל שהתיבה מוצפת בהודעות שיווקיות שחלקן עושות את דרכן לתיבת הספאם. לאחר שאפיק האי-מייל הפך למדיום אטרקטיבי פחות הדרך היעילה ביותר להגיע ללקוחות עוברת דרך הטלפון הנייד, באמצעות שליחת הודעות SMS. כיצד תבחרו את המערכת המתאימה לכם?

       

      האם המערכת לשליחת SMS – מסרונים שלכם כוללת ממשק שליחה פשוט לניהול רשימות תפוצה?

      כאשר לקוח נרשם באופן אוטומטי או דרך מערכת ה CRM שלכם לרשימת התפוצה חשוב לדעת לשייכו לתת קבוצה באופן אוטומטי. בחרו מערכת המעניקה לכם את האפשרות ליצור מספר רשימות תפוצה ולנהל אותן בממשק שליחה פשוט להפעלה, קיראו עוד על רשימות תפוצה ולמה הן חשובות. חלק ממערך השליחה אינו מתבצע על ידי עובדים הבקיאים בניהול מסדי נתונים ולכן ממשק ניהול קל המתאים לבעלי ידע בסיסי במחשבים יאפשר לכל עובד שתבחרו לנהל את תהליך השליחה.

      האם המערכת מתממשקת באמצעות API למערכות נוספות?

      ממשק שליחת SMS משולב פעמים רבות במערכות נוספות הבונות את הקמפיין. למשל תוכנת CRM קיימת, מערכת חשבוניות והזמנות ומערכת היוצרת באופן אוטומטי רשימות תפוצה כאשר לקוח מתקשר או שולח SMS לטלפון הנייד של בעל העסק (באמצעות מספר וירטואלי). כיום, כאשר אתם מסוגלים לחבר כל מערכת הכוללת API באמצעות תוכנות אוטומציה מתקדמות השמיים הם הגבול.

      תזמוני הודעות ומאפיינים נוספים

      אתם נמצאים בתערוכה חשובה באזור הדרום השבוע ובשבוע הבא דווקא בצפון. רצוי לבחור מערכת אוטומטית המאפשרת לכם לתזמן הודעות לנמענים על בסיס תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי או המוצרים שרכשו בעבר. חפשו מערכת לשליחת הודעות המציעה: שליחות אוטומטיות של SMS לאחר ביצוע פעולה, מערכת המאפשרת ליצור קמפיין דינמי מותאם ועוד פיצ'רים נוספים. כאשר תכירו את העוצמה של שליחת SMS ללקוח וכמות המכירות המגיעה באמצעות הודעות אלה, תוכלו להמשיך ולמקסם את הצלחת הקמפיינים באמצעות התאמות אישיות לקהל היעד.

      מה עושים כשהלקוח לא מעוניין לקבל הודעות?

      לקוח שהיה ברשימת התפוצה שלכם ומעוניין להתנתק ממנה עשוי להוות משאב יקר למחלקת שירות הלקוחות שלכם. לכן, בחרו מערכת המציעה ניהול אוטומטי של רשימות מורשי הדיוור (משלוח ההודעה) וכן אפשרות של הסרה אוטומטית מהרשימה. זכרו כי אין טעם להמשיך לשלוח הודעות לליד שאינו מעוניין בתקשורת עם המותג והדבר אף עשוי להוות עבירה על חוק הספאם.

      קבלת דוחות סטטיסטיים מדויקים על מנת לבצע אופטימיזציה של הקמפיין

      כמה אנשים קיבלו את ההודעה שלכם השבוע? מי מהם השיב והפך ללקוח משלם? לנתונים הללו חשיבות גבוהה על מנת שתוכלו לבצע אופטימיזציה של הקמפיין בעתיד. לכן, מומלץ בחום לבחור מערכת המאפשרת הפקת דו"חות מפורטים, מבצעת בקרת נתונים ומציגה סטטיסטיקות חשובות בזמן אמת כמו אחוז הלקוחות שפתח את ההודעה והגיב אליה.
      לסיכום, חברות שישכילו לשלב מערכות אוטומטיות הכוללות גם משלוח הודעת SMS יוכלו לשדרג בצורה משמעותית את האפקטיביות של קמפיינים קיימים וליצור קמפיינים מותאמים אישית עם מענה מהיר מלקוחות פוטנציאליים.