SMS ודיוור אלקטרוני לגופי תקשורת- פתרונות שיווק דיגיטלי מתקדמים
 
 
 
 
 
 
 
 

פתרונות שיווק דיגיטלי מתקדמים לגופי תקשורת

הפריצה הגדולה של תחום המידע המקוון בראה עולם חדש של שיווק ופרסום שמתפתח במהירות אדירה. השיווק הדיגיטלי הפך לשחקן הראשי בעולם העסקי של ימינו, והוא כולל כמות עצומה של ערוצים, טקטיקות וכלים טכנולוגיים המתעדכנים ומשתכללים בקצב שקשה להדביק. חברות, בתי עסק, רשתות וארגונים נדרשים לאסטרטגיה דיגיטלית אפקטיבית ומשתלמת, ולמערכות מתקדמות ליצירת ולניהול קשרי הלקוחות. יוניסל היא החברה הוותיקה בארץ במתן פתרונות שיווק ופרסום דיגיטליים, ואנו גאים בניסיון, בידע, במקצועיות ובכלים הטכנולוגיים החדשניים שלנו, שאפשרו לנו לתת את המענה המיטבי לכל אחד מאלפי הלקוחות העסקיים שלנו לאורך השנים. אנו מתמחים בהתאמה מרבית של הקמפיינים לכל חברה ולמאפייניה העסקיים המיוחדים, ובכלל זה גם לגופי וערוצי התקשורת.

 
 

חשיבותו של השיווק הדיגיטלי

 
 
 
הזירה הדיגיטלית מאפשרת ליצור שיווק מפולח ומתוחכם ולהפעיל מספר קמפיינים במקביל, לקהלי יעד שונים ובעזרת מסרים מגוונים. בנוסף, היא מאפשרת מעקב ופיקוח על הקמפיין ועל מידת יעילותו בעזרת דוחות וסטטיסטיקות, כך שניתן לעדכן ולשפר את המערך הפרסומי בכל רגע נתון. האפשרויות שהיא יוצרת עבור עולם השיווק הן אדירות, והן ממשיכות להתרחב ולהתפתח בקצב מהיר. האתגר בפניו ניצבות החברות במשק הוא גדול משום שהן נדרשות לייצר מסעות פרסום דינאמיים, יצירתיים וחדשניים כדי לנהל את קשרי הלקוחות כך שיגדילו את ההיענות ואת נאמנות הלקוח. כל איש שיווק יודע שהעלות של שימור לקוחות קטנה בהרבה מזו של גיוס לקוחות חדשים, ולכן המשימה העיקרית של כל קמפיין טוב היא יצירת מערכות יחסים ארוכות ויציבות עם הלקוחות. מרגע יצירת המגע הראשוני, ודרך כל נקודות המגע, המטרה היא לפנות אל כל לקוח בצורה הממוקדת והנכונה לו ביותר על פי נתוניו האישיים והצרכניים. כליי השיווק הדיגיטלי המתקדמים יוצרים פילוח ממוקד לאין שיעור, מתעדכנים באופן שוטף בשינויים מאגר הנתונים, ומזרימים את המסרים הנכונים לכל נמען בתזמון המדויק.

שיווק דיגיטלי למסעדות ובתי קפה

דיוור אלקטרוני מתקדם

הדיוור האלקטרוני הוא הערוץ המרכזי דרכו מועברים המסרים השיווקיים. הוא כולל בעיקר שליחת מסרונים ומיילים, כלים שיעילותם מוכחת ורלוונטית לאורך כל השנים האחרונות. הנתונים מראים כי 9 מכל 10 ישראלים אינם מתרחקים ממכשיר הטלפון הנייד למרחק של מעל לשני מטר במשך כל שעות היממה, ובודקים את תיבת המייל שלהם לפחות פעם אחת ביום. אל הכלים האלה מצטרפים ה-POP-UPS ודפי הנחיתה המיועדים ליצירת לידים, כלומר איסוף פרטי לקוחות פוטנציאליים וקיימים, ולהגדלת מאגר הנתונים כדי לשפר את אפשרויות הפילוח. המערכות המתקדמות שלנו ביוניסל מאפשרות ליצור מערך מורכב, חכם, יצירתי וגמיש שמאפשר לגופי התקשורת ליצור אינספור מסלולים אישיים ללקוחות השונים על פי קבוצות הפילוח הרבות אליהן הם משתייכים, ולנהל את קשרי הלקוחות כך שכל נמען מקבל סדרה מתוכננת היטב של מסרים שיענו על צרכיו הספציפיים. סוג פנייה כזה מגדיל את אחוזי ההיענות ואת נאמנות הלקוח ומאפשר בנייה של מערכות יחסים לאורך זמן.

איך זה עובד?

גופי התקשורת פונים אל קהל לקוחותיהם בערוצים העומדים לרשותם, אולם השימוש בדיוור האלקטרוני מייצר עבורם נגישות לכלל הנמענים בערוצים נוספים רבים. אחד מיתרונותיו הבולטים של השיווק הדיגיטלי הוא האפשרות ליצור אינטראקטיביות ומעורבות של המשתמשים בפלטפורמות השונות, כמו על ידי הצטרפות לניוזלטר, השתתפות בסקרים באתר החברה, בקשה לפרטים נוספים לגבי מוצר או שירות ומגוון פעולות שונות שהמשתמש מבצע כשהוא "נוחת" באתר החברה. כל פעולה כזו של לקוח קיים או פוטניצאלי כוללת השארת פרטים אישיים וצרכניים ומרחיבה את בסיס הנתונים ואת יכולות הפילוח שלו. במקביל, הודעות שנשלחות אליו כוללות הפנייה אל דף הנחיתה שבאתר. באופן כזה נוצרים קשרים שוטפים עם הנמענים השונים, וגדלה תחושת היחס האישי וההתאמה של ההודעות לכל נמען.

כך למשל יכול גוף תקשורת מסוים לפנות אל משתמשים ברשת לפי קבוצות הפילוח, ולמען מסרים מסוימים רק לקבוצות גיל מסוימות, או רק למי שהתעניין במבצע מסוים, להפנות הצעה או הטבה לכלל הלקוחות שרכשו מנוי או חבילת שימוש, או כל פנייה ספציפית על פי תוכנה. מערכות הדיוור האלקטרוני המתקדם מבצעות גם בקרה שוטפת אודות יעילותו של הקמפיין, ומפיקות דוחות רבי ערך. הן מזהות מיילים שלא נפתחו, משוות בין אפקטיביות השימוש במסרונים לעומת זה שבמיילים, מספקות סטטיסטיקות לגבי מידת ההיענות, ומאפשרות שינוי ושיפור של ההתאמה. מאחר והן מתעדכנות באופן שוטף בשינויים בפרטים שבמאגר המידע, ניתן להתאים את המסרים לתזמונים רלוונטיים, כמו שינוי מקום המגורים של המשתמש, התרחבות המשפחה, שינויים בהתנהגות הקנייה שלו, או כל התרחשות שתשפיע על המידע שנכון להעביר לו.

דיוור אלקטרוני חדשני לניהול פנים ארגוני

כליי האוטומציה שלנו ביוניסל מנהלים עבורכם את כלל קשרי הלקוחות בחברה, הקבוצה או הרשת, ויוצרים מערך מיטבי, נוח ומשתלם של שיווק ופרסום דיגיטליים. אך בכך לא מסתכמות היכולות שלהם, משום שבמקביל הן מנהלות עבורכם את כלל התקשורת הפנים ארגונית בחברה, להעברת מסרים ומידע בין ובתוך המחלקות השונות ובין בעלי התפקידים. הן פשוטות לתפעול ומייעלות את התנהלות התקשורת בארגון, ובכך הן משתלמות עבור גופי התקשורת פעמיים – הן ביצירת קמפיין שיווקי כולל, מקיף ואפקטיבי, והן בניהול שוטף ותקין של התקשורת הארגונית.

המקצועיות, הניסיון והשירות המסור שלנו ביוניסל

שנות הניסיון הרבות שלנו אפשרו לנו לשכלל את יכולותינו המקצועיות ואת הכלים הטכנולוגיים שלנו, ולהכיר לעומק את הצרכים השונים של חברות וגופי תקשורת ואת דרכי התנהגותם של המשתנים השונים בשוק, ולייצר את הפתרונות המיטביים, המדויקים והמשתלמים ביותר. אנו ביוניסל מכירים היטב בחשיבותה של מערכת היחסים על הלקוח ושמים את הדגש על שיפור מתמיד של קשרי הלקוחות שלנו. כל פרויקט שלנו מלווה על ידי מנהל לקוח ליווי אישי צמוד, מקצועי ועתיר ידע. אנו מספקים גם את השירותים הנלווים כמו כתיבה שיווקית ועיצוב גרפי. נציגי השירות שלנו מעניקים שירות מהיר, אדיב ומיומן, ואנחנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך. המטרה שלנו היא ההצלחה שלכם, ולכן אנשי המקצוע שלנו מקפידים להכיר לעומק את הצרכים העסקיים והשיווקיים של כל גוף תקשורת, ולהתאים לו את הקמפיין המושלם עבורו בכל נקודת זמן. פנו אלינו ליצירת מגע ראשוני ונוכל לצאת ביחד לדרך שהיא תחילתה של מערכת יחסים נהדרת ושל ידידות נפלאה.