בניית דף נחיתה דיגיטלי תוך מספר דקות – עשו זאת בעצמכם באתר
 
 
 
 
 
 
 
 

בניית דף נחיתה תוך מספר דקות – עשו זאת בעצמכם!

בעולם שהופך כולו לדיגיטלי, שיטות איסוף הנתונים ואספקת המידע נעשו פשוטות מתמיד וקלות לשימוש. לפי ההגדרה המילונית או הויקיפדית (אם כבר הזכרנו דיגיטל), דף הנחיתה הוא למעשה דף ייעודי הנוצר בכדי להפנות אליו גולשים ש"ינחתו בו" לאחר שנחשפו והקליקו על קישורים פרסומיים ברחבי הרשת.

המטרה העיקרית והפופולארית ביותר של המפרסמים בדף הנחיתה, היא שימוש בו ככלי לאיסוף פרטים על הגולשים, או במילים אחרות - אמצעי לאיסוף לידים. בעזרת דף הנחיתה ניתן להרחיב את מאגר הלקוחות הפוטנציאלי וכמובן להגדיל את בסיס הנתונים של העסק. כמובן שהשימושים בדף הנחיתה יכולים להיות רבים ומגוונים וניתן לבצע באמצעותו טיוב נתונים, סקרים, מכירת סל מוצרים, הקניית מידע ולבנות מערכת יחסים שלמה עם הלקוחות.

אך הכוח הגדול של דף נחיתה טמון ביכולתו לייצר הפניות עבור העסק ולהוות לכלי שעשוי להגדיל את ההכנסות בטווח הקצר או הארוך. לכן דף נחיתה ללא טופס הרשמה הוא דף נחיתה שחוטא למטרה אם הוא אינו מכיל בתוכו את האפשרות להשארת פרטים על ידי הלקוח.
כיום מרבית מהחברות העסקיות מקצות תקציבים נכבדים מהפעילות השיווקית שלהן לטובת קידום קמפיינים ממומנים בגוגל וברשתות החברתיות כגון לינקדאין, פייסבוק ועוד, זאת במטרה לייצר לידים או להוביל את הלקוחות ליעד הרלוונטי בדף הנחיתה כפי שהוגדר מראש כהמרה המשתלמת לחברה המפרסמת. דפי הנחיתה מאפשרים למפרסמים למשוך את תשומת הלב של הלקוחות באמצעות עיצוב ייחודי המבדל ומבליט את המסר הפרסומי וכן עוזר למקד את הלקוח לבצע את הפעולה הרצויה.

אחרי ההקדמה הזו ייתכן שבניית דף הנחיתה יכולה להתפרש מבחינתכם כמשהו ערטילאי וקשה לביצוע, אך בפועל אם משתמשים במערכת הנכונה ושומרים על כללי הבסיס – אפשר ליצור דף נחיתה בדקות ספורות.


אז איך עושים זאת נכון?
קבלו כמה כללים וטיפים שיעזרו לכם לבנות דף נחיתה שיוביל להמרות רבות:

כותרת – שורת הכותרת צריכה להיות מושכת, מעניינת, מסקרנת ומגרה בכדי שהלקוחות שכרגע נחתו, ימשיכו את המסלול ולא ינטשו את דף הנחיתה. פנייה לקהל היעד בעזרת שימוש בתחומי העניין שלו עשויים להגביר את ההתעניינות.

הבטחה פרסומית – לאחר שהצלחנו לסקרן את הלקוחות כדאי לתת להם את המסר הפרסומי שיקנה להם תמריץ שיוכיח באופן מיידי שמשתלם להם להשאיר פרטים.

ויזואליות – כתמיכה וכהשלמה לטקסט שבכותרת, רצוי לשלב תמונה פיקנטית שתמשוך את העין של הלקוחות ותיצור זרימה, אך גם תהווה להפרדה אסתטית בין חלקי הדף.

טופס והנעה לפעולה – הציבו את הטופס בצד השמאלי של המסך בגובה העיניים והקפידו לרשום רגע לפני שלב מילוי הפרטים משפט שיניע לפעולה ויקרא ללקוחות להשאיר פרטים.

בולטות – את כפתור השליחה שבטופס רצוי לעצב בצבעים בולטים ומודגשים.

יתרונות – ציינו מספר חוזקות של המוצר או השירות שאתם משווקים לקהל היעד שלכם וניתן להוסיף גם הוכחות חברתיות או המלצות רלוונטיות.

דחיפות – נסו לתחום ולהגדיר זמן קצוב להטבה או למבצע שאתם מעניקים בכדי לייצר מיידיות שתגרום ללקוחות להשאיר פרטים באותו המועד.

טלפון – לא כולם אוהבים למלא פרטים או לא תמיד יש זמן/סבלנות לכך, לכן ספקו ללקוחות שלכם את האפשרות ליצור איתכם קשר טלפוני באופן מיידי.

משפט סוגר – לא חובה, אך ניתן לכתוב משפט סוגר שיחזק וישאיר טעם של עוד.

דף תודה – לאחר מילוי הפרטים יידעו את הלקוחות שלכם שהפרטים נקלטו בהצלחה וכמו כן הבטיחו להם שבקשתם תטופל באופן מהיר וכראוי - רצוי שתעמדו בכך :)
 
 
 
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
עכשיו כשאתם יודעים ליצור דפי נחיתה, הגיע הזמן לנסות בעצמכם:
לחצו כאן וצרו דף נחיתה משלכם!
להתנסות חינם במערכת >>